חידושים בעולם השיווק

מדריכים ומאמרים

כחלק מהפעילות הרחבה שאנו מבצעים ברשת עבור קהל הלקוחות שלנו וקהל הקוראים שלנו, נדאג להשאירכם מעודכנים מידי שבוע במדריכים, מאמרים וכתבות בנושאי שיווק, דיגיטל, אינטרנט וטכנולוגיה. תוכלו להצטרף לקבלת העדכונים שלנו ונדאג שתמיד תהיו מעודכנים כשעולה לאתר משהו מעניין. גלגלו למטה לקריאה! 

קריאה מהנה

בניית אתרים לעסקים – כל מה שחשוב לדעת לפני

לבניית אתרים לעסקים יתרונות רבים, אתר החנות הוא מאובטח, מאפשר התממשקות למערכות חיצוניות והכי חשוב עיקרו מתבסס על נוחות ההזמנה. הוא משחרר את הקונה מהגבלה של שעות פעילות או מיקום גאוגרפי רחוק ובכך מאפשר להגיע להיקף קהל יעד רחב אף יותר.

קרא עוד »

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

בעל עסק? לאינסטגרם יש הרבה מה להציע לך

בעלי עסק? אם עוד לא הכרתם את אינסטגרם, אתם חייבים להבין שהמפתח להצלחה שלכם כנראה נמצא שם. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום עסקים מוצרים, ואסור לכם לוותר על הזירה הזו. באמצעות ניהול דף אינסטגרם בצורה נכונה וקידומו, העסק שלכם יוצג ללקוחות רבים ותקבלו רמת חשיפה שלא חלמתם עליה.

קרא עוד »

לפייסבוק יש הרבה מה לתת לעסק שלך – אל תפסיד את זה

בשנים האחרונות מתקבלת אולי התחושה שפייסבוק שייכת לעידן הישן. בעלי עסקים כבר לא משקיעים יותר מידי בפלטפורמה הזו ועזבו אותה לטובת רשתות חברתיות מקבילות. בתור בעלי עסקים אתם צריכים להבין שזו טעות. פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה ביותר ויש לה המון מה להציע לכם.

קרא עוד »

למה גם אתה חייב אתר לעסק שלך

העסק מצליח, הלקוחות זורמים ויש הכנסות. אבל כולם אומרים לכם שאתם חייבים אתר. אתם אולי לא מבינים אותם, אבל חשוב שתבינו שגם אם העסק שלכם מצליח, אתר איכותי הוא לא פריווילגיה. אתר מקצועי הוא חלק מהותי מהעסק שלכם, בלי קשר למצבו.

קרא עוד »

הנה מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מקימים אתר לעסק

הבנתם שהגיע הזמן להתקדם? הגיע הזמן לבנות לעסק שלכם אתר מושקע? אין ספק שאתם בדרך הנכונה, אבל יש כמה דברים שחשוב מאוד שתדעו. התנהלות נכונה בעת בניית אתר לעסק תמנע ממכם טעויות שאתם עלולים לשלם עליהן ביוקר, ותהפוך את האתר שלכם להצלחה.

קרא עוד »

שיווק בטיקטוק – טיפים לפרסום נכון בטיקטוק (לעסקים וחברות)

הטיקטוק – תופעה חדשה (נכון לכתיבת המאמר), אך טרנדית ומושכת. הפלטפורמה המובילה לסרטונים קצרים ועריכתם כבר הספיקה לכבוש את העולם, תוך יצירת (במודע או שלא במודע) מצע ענק לשיווק. כוכבי רשת וחברות רבות כבר מצאו עצמם משווקים מוצרים בטיקטוק, מעלים חשיפה וכך גם מכירות והכנסות. אם נאהב את זה ואם לא, בטוח שהטיקטוק כאן כדי להישאר – ומה שנותר לנו לעשות הוא להשתמש בו לטובת העסקים והחברות שלנו בצורה נכונה ומקדמת.

קרא עוד »

מיתוג עסקי – 5 סיבות שיגרמו לכם לחשוב שוב לפני שתוותרו עליו

מיתוג עסק. נשמע כל כך מורכב שלא רוצים להתחיל איתו בכלל. אבל כדי להביא את העסק שלך להצלחה טובה ומרבית מיתוג עסקי הוא אחד הדברים הכי חשובים שצריך לעשות. למה? ריכזנו לכם 5 סיבות למה מיתוג עסקי זה דבר כל כך חשוב.
כל המידע לפניכם.

קרא עוד »

הכל על יצירת תוכן לעסק

בונים אתר? אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחתו הוא תוכן. תוכן הוא מלך! תוכן איכותי הוא תוכן שיכניס גולשים לאתר שלכם, אז איך כותבים תוכן לאתר, המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

למה שיווק דיגיטלי?

ספויילר: מנהלים עסק? תהיו בטוחים שלאחר קריאת המאמר הזה אתם תעמדו בפני אחת ההחלטות החשובות ביותר לגבי העסק שלכם.

קרא עוד »
תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא