ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

By Trapick

תוכן עניינים

ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם

ניהול רשתות חברתיות, וביניהן ניהול פייסבוק ואינסטגרם, הינו דבר מורכב אשר מצריך ידע וניסיון שיווקי וטכנולוגי רב. המטרה העיקרית היא קבלת פניות איכותיות מקהל המגיע דרך אותן רשתות חברתיות באופן קבוע ושוטף על ידי פרסום תוכן וקידומו באותן הפלטפורמות. בניהול דפים עסקיים וקידומם, בעל העסק מעוניין להגדיל חשיפה ועל ידי כך מעורבות ומכירות והדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא על ידי קידום.

קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

קידום ממומן בפייסבוק וקידום ממומן באינסטגרם יהפכו למוצלחים בעת ביצירת יחס חשיפה-הקלקה-המרה גבוה, דבר שאינו פשוט להשגה. על כן, בראש ובראשונה ניהול רשתות חברתיות דורש אסטרטגיה שיווקית נכונה והגדרת יעדים. צריך להיות קונספט כיווני מרוכז, מטרות ידועות, יעדים ברי השגה ולמפות את כיוון העסק לתקופת התכנון הקרובה. יש לחקור את פוטנציאל הקידום ולהבין כיצד הפלטפורמות יסייעו לאותו הפוטנציאל להתממש. אסטרטגיה שיווקית נכונה מאפשרת לעסקים לבצע קידום למוצר או לשירות אותם הם מציעים, להגיע לחשיפה מרבית ובאמצעות כך להגיע להגדלת המכירות. קיימות אופציות שונות לניהול הקידום ואחת הדרכים המרכזיות היא קידום ממומן באינסטגרם וקידום ממומן בפייסבוק בעזרת קמפיינים. הקמפיין הממומן הוא קמפיין פרסום בתשלום המיועד להגעה לגולשים חדשים מתוך קהל היעד שהגדרנו מראש וחושף עוקבים נוספים לפעילות. 

המרכיבים החשובים לקידום מוצלח בפייסבוק ובאינסטגרם

המרכיבים החשובים ביותר להצלחת מודעה בקידום ממומן בפייסבוק או באינסטגרם הם בין היתר פילוח מדויק של קהל היעד, בחירת סרטונים/תמונות נכונות לפרסום, ניהול תקציב מודעות, יצירת תוכן שיווקי המניע לפעולה ותפעול ובקרה שוטפת במנהל המודעות בפייסבוק. לא כל אחד יודע לבצע את מגוון הפעולות בצורה טובה ולכן אם ברצונכם לגדול ולצמוח בזירה העסקית עליכם לעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה שתנהל עבורכם את הדפים אותן הרשתות. כמו כן, מאוד חשוב להקפיד שפה אחידה וקוהרנטית למותג ברחבי העמודים השונים, לבצע פעולות קריאטיביות, אופטימיזציה למודעות על מנת שהקמפיינים הממומנים יהיו יעילים והנעת הגולש לפעולה בצורה מיטבית. 

מדידת ההצלחות של הקמפיין שלכם

לאחר שביצענו קידום למודעות גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, נרצה למדוד את מידת ההצלחה ונשאף לעדכן את האסטרטגיה השיווקית של הדפים בהתאם. בעת ביצוע קידום ממומן באינסטגרם וקידום ממומן בפייסבוק, מתקבלים נתונים סטטיסטיים מפורטים, ברמת המודעה, על החשיפה והמעורבות. נבחן באופן אנליטי בעזרת מגוון הנתונים הסטטיסטיים המתקבלים, את כמות החשיפה ואת התוצאות אשר מניב הקידום. חשוב להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לסטטיסטיקות המתקבלות כדי להבין מה צריך לשנות ואיפה צריך לשים דגש. 

איך בוחרים סוכנות שיווק שתדע לעשות את זה נכון עבור העסק שלכם

כפי שהבנו ניהול פייסבוק ואינסטגרם היא אחת הדרכים הטובות והחשובות ביותר לצמיחת עסק והגדלת כמות הלקוחות. טווח המחירים לקידום מותאם לכולם, מאפשר טרגוט ממוקד ונותן סטטיסטיקות חשובות המסייעות לעדכון תכנית הפעולה. טראפיק היא סוכנות לשיווק דיגיטלי אשר יוצרת ומטפחת עבורכם את הנכסים הדיגיטליים ההכרחיים והמניבים הללו. אנו חיים ונושמים את עולם הרשתות החברתיות ומתמחים בשיווק ברשתות החברתיות, בקידום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק. אנו מבצעים זאת באופן מדויק ומקצועי באמצעות הידע, הניסיון וההבנה המעמיקה שיש לנו.

התרשמתם? תוכלו להשאיר פרטים בהמשך העמוד ונחזור אליכם בהקדם!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

קידום בסטורי – ככה משווקים עסקים באינסטגרם

מזה קידום באינסטגרם ואיך תקדמו את העסק שלכם בסטורי? כל מה שצריך לדעת במקום אחד!

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו