חשיבות עמוד הפייסבוק של העסק שלכם
דף עסקי בפייסבוק הוא חשבון עסקי המייצג חברה או ארגון ומשמש ככרטיס הביקור של החברות כיום ברשתות החברתיות. באמצעותו, מגוון עסקים יכולים להגיע אל קהל היעד שלהם, להעלות קמפיינים פרסומיים, תוכן רלוונטי ולקבל סטטיסטיקות שונות על חשיפת הפעילויות שלהם. ניהול עמוד פייסבוק עסקי הוא אחד הכלים החיוניים לשיווק ולקידום העסק. המטרה העיקרית של ניהול דף פייסבוק עסקי היא לתמוך באתר או בעסק הפיזי, ולבנות קהל רלוונטי גדל, ליצור אינטראקציה יומיומית שתוביל לגידול במכירות. לכן, חשוב מאוד לשים לב לניהול באופן נכון. יש לעצב ולנהל אותו בצורה ממוקדת, נכונה ויעילה על מנת שיניב את התוצאות המבוקשות מראש.
כמה טיפים לניהול עמוד הפייסבוק שלכם
ניהול דפי פייסבוק עסקיים מוצלחים מתאפיינים במספר קריטריונים:
1. הגדרת קהל יעד מדויק, רלוונטי וממוקד עבור העסק שלכם. קהל היעד יהיה מרכז האסטרטגיה השיווקית בעזרתו נוכל לבצע טרגוט נכון שיניב תוצאות.
2. דיבור בשפת המותג יעניק אחידות פרסומית לכל הפרסומים בעמוד מה שיתנו מעין תחושה של 'בית' למותג ולעסק שלכם.
3. מענה מהיר לגולשים משדר בראש ובראשונה תחושות חשובות של אכפתיות ואמינות. מתן מענה במהירות האפשרית ללקוח יעניק חוויה מוצלחת ויגרום לחזרה דווקא אליכם שוב ושוב.
4. העלאת תכנים איכותיים ומקוריים בעלי פוטנציאל ויראלי לשם הגדלת החשיפה. איכות התוכן הוא קריטריון קריטי. התוכן צריך להיות בעל ערך מוסף, כזה שיגדיל את כמות העוקבים ולא פחות חשוב ישמר את הקיימים. עליכם לחשוב אילו תמונות ימשכו את תשומת לב הגולשים? אילו סרטונים? מה תכנים שאוכל לפרסם להגברת המעורבות הקהל בעמוד?
5. שיתוף תוכן בתדירות גבוהה משדר עקביות ומאפשר לשמור על קשר ישיר עם העוקבים. אין כמות התוכן מדויקת שצריך להעלות אבל ללא ספק שצריך לשמור על עניין, רלוונטיות וסטנדרט מסוים של כמות.
האלגוריתם של פייסבוק
האלגוריתם החדש של פייסבוק צמצם את כמות החשיפה שיש לדפים עסקים ב-Feed של הגולשים. לכן, בעת ניהול עמוד פייסבוק חשוב להיות מדויקים ולספק תוכן איכותי ורלוונטי, שלא יבזבז אף חשיפה של העסק שלכם. אמנם גם הכמות גם האיכות הם שני קריטריונים קריטיים אך יש לוודא שבעת ניהול דף פייסבוק אנו מבצעים איזון מדויק וחכם בין השניים.
קידום באמצעות ניהול דפי פייסבוק מתחלק לשניים. הראשון קידום אורגני, קידום טבעי, על ידי יצירת תוכן מעניין ובעל ערך. השני, קידום ממומן, שכולל חשיפה נרחבת בתשלום.
למה לנהל עמוד פייסבוק עסקי?
אז למה? לניהול עמוד פייסבוק עסקי מספר יתרונות בולטים:
– חינמי: אפשר לפרסם תכנים שיווקיים בחינם. פייסבוק לא מחייבת תשלום בעבור הפרסום.
– תקציב מותאם: במידה ומעוניינים לבצע קידום ממומן ניתן לקבוע באופן אישי את גודל תקציב הפרסום.
– פרסום ממוקד: המודעות בפייסבוק מגיעות לקהל יעד מדויק שנקבע בדיוק עבורכם ועל ידכם. פרסום ממוקד לא רק חוסך לכם כסף אלא מבטיח כי הפניות יהיו איכותיות הרבה יותר.
– חשיפה: עמוד הפייסבוק העסקי מאפשר ליצור חשיפה גדולה בעלות נמוכה.
– סטטיסטיקות: ניתן לקבל סטטיסטיקות על כל פוסט. אלו יעזרו להבין איזה תוכן מעניין יותר את קהל היעד שצופה.
– קשר אישי: קשר אישי עם הלקוחות, אינטראקציות ושיח חיובי סביב המותג הופכים את הלקוחות פעילים עבור המותג שלך.
– מדיה עשירה: יכולת להעביר מסרים באמצעות גרפיקה וסביבת מדיה עשירה. יכולת להשתמש בוויזואליה מכל סוגיה, תמונות, ווידאו, פוסטים כתובים וסאונד.
אנחנו ב-Trapick יוצרים ומטפחים עבורכם את אחד הנכסים הדיגיטליים המניבים ביותר – עמוד הפייסבוק העסקי. אנו חיים ונושמים את עולם הרשתות החברתיות ומתמחים בניהול דפי פייסבוק עסקיים. אנו מבצעים זאת באופן מדויק ומקצועי באמצעות הידע, הניסיון וההבנה המעמיקה שיש לנו בעולם הרשתות החברתיות ושל פייסבוק בפרט.