ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול עמודי אינסטגם ממש פה במשך המאמר.

By Trapick

תוכן עניינים

קצת על אינסטגרם

אינסטגרם היא ללא ספק אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ומהווה את אחת הפלטפורמות המשמעותיות לקידום עסקים. היא אפליקציה חברתית לשיתוף ויזואליה הכוללת תמונות וסרטונים, נקנתה על ידי פייסבוק (או בשמה החדש "Meta") ועברה שינויים ושדרוגים רבים. כיום, אינסטגרם ללא ספק ביססה את מעמדה בעולם הדיגיטלי והפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות בישראל ובעולם כולו.

למה כדאי ליצור פרופיל עסקי באינסטגרם?

בעזרת ניהול עמודי אינסטגרם פלטפורמה פופולרית זו מאפשרת לעסקים לבצע קידום למוצרים ולשירותים, לקבל חשיפה גבוהה ובאמצעות כך להגיע ליעד של הגדלת המכירות. כשנרשמים לחשבון אינסטגרם יש לייצר פרופיל עסקי, כיוון שיש לאותם הפרופילים העסקיים גישה למגוון כלים המסייעים ליצור נוכחות עסקית. ישנם שדות מיוחדים וספציפיים שנועדו לשרת את אותם הגולשים או הלקוחות. ניתן להוסיף פרטי קשר ביניהם טלפון, כתובת אימייל, כתובת פיזית במידה ויש חנות, שעות פעילות; וישנם כפתורי פעולה שונים שמעודדים את הגולשים בעמוד לבצע פעולה מסוימת, לרכוש, להזמין, לקבוע פגישה, להתחיל בשיחה ועוד. במידה ויש לכם פרופיל קיים ניתן להמיר אותו בקלות לעמוד עסקי. אפשר גם לבצע סנכרון  ולחבר את הפרופיל העסקי באינסטגרם לפרופיל העסקי בפייסבוק וליצור שפה שיווקית אחידה.

איך מתחילים לנהל את עמוד האינסטגרם?

בראש ובראשונה, לפני שמתחילים ליצר תוכן כלשהו חשוב למקד את השירות או המוצר ואת קהל היעד אליו אתם מכוונים. כדאי להבין מי ומה ולבצע מיפוי שלהם כיוון שלכל קהל יעד ולכל מוצר אסטרטגיה שונה. כמו כן במידת הצורך יש לבצע אופטימיזציה של עמוד האינסטגרם העסקי. מה זאת אומרת אופטימיזציה אתם שואלים? הכוונה היא לבצע שינויים שיגרמו להשגת התוצאה הטובה ביותר, בעיקר בפן הטכני אך גם בתחומים כמו התוכן, העיצוב ושידור ה'שפה' המיתוגית של העסק. 

לאחר שבצענו את כל אלה, נגיע למטרה העיקרית שלשמה נוצר האינסטגרם – התוכן הוויזואלי. לא נשכח שזוהי רשת חברתית בה המוקד הוא הוויזואליה ויש לזכור זאת בעת ניהול עמוד אינסטגרם וכפועל יוצא מזה התמונות והסרטונים הן הדרך היחידה להשגת הלקוחות לעסק שלכם. קריטי לשים דגש על החזותיות והיופי, הצבעים, הגפנים, הטרנדים, האיכות והסטנדרט. איכות מתייחס הן לפן התוכן והן לפן הנראות, ליצור תוכן שהוא מצד אחד אותנטי ורלוונטי ומהצד השני גם נראה טוב ומושך את הקהל. תמונות וסרטונים באיכות גבוהה לא מחייבים שימוש במצלמה מקצועית ובצלם, כיום בעזרת הטלפון הנייד ניתן לצלם ויזואליה איכותית ומצוינת. חשוב להמשיך ולתקשר עם קהל העוקבים שלכם, כדי לשמר את הגולשים שהגיעו אליכם לאחר החשיפה הראשונית. 

קמפיין ממומן באינסטגרם כדרך לקידום העסק

בניהול דף אינסטגרם עסקי, בעל העסק מעוניין להגדיל חשיפה ועל ידי כך מעורבות ומכירות והדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא על ידי ניהול קמפיין ממומן. קמפיין פרסום בתשלום אשר חושף את קהל היעד לעמוד העסקי. נרצה למדוד את מידת ההצלחה ונשאף לעדכן את האסטרטגיה השיווקית של ניהול דף האינסטגרם בהתאם. נבחן באופן אנליטי, בעזרת נתונים שהחשבון העסקי מאפשר ונתונים אחרים בעזרת הקידום, את כמות החשיפה ואת התוצאות אשר מניבה. חשוב להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לניתוח האנליטי כדי להבין מה צריך לשנות ובמה צריך להתמקד.

איך בוחרים חברה שתנהל בשבילך את האינסטגרם בצורה מקצועית?

מתוך ההבנה העמוקה לחשיבות של אינסטגרם באסטרטגיה השיווקית של כל עסק, אצלנו בטראפיק ישנם שירותים שונים הכלולים תחת ניהול עמוד אינסטגרם ומשתנים במסגרת התקציב והמטרות של כל עסק ועסק. בין השירותים תוכלו למצוא הקמת דפים עסקיים, ניהול קמפיינים קידום ממומן, עיצוב גרפי לקידום ממומן, יצירת פוסטים, העלאות סטורי, פגישות אסטרטגיה שיווקית, תפעול היילייטס באיסטגרם, וכדומה.

אנחנו ב- Trapick מומחים בכל הנוגע לניהול עמודי אינסטגרם ומתמקדים בהגדלת החשיפה שגורמת למעורבות גבוהה יותר ובסופו של דבר ליותר לקוחות משלמים. מחפשים חברה מקצועית לניהול דף אינסטגרם עסקי? אנחנו כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר! נשמח לייעץ ולעזור.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

קידום בסטורי – ככה משווקים עסקים באינסטגרם

מזה קידום באינסטגרם ואיך תקדמו את העסק שלכם בסטורי? כל מה שצריך לדעת במקום אחד!

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו