בניית אתרים לעסקים – כל מה שחשוב לדעת לפני

לבניית אתרים לעסקים יתרונות רבים, אתר החנות הוא מאובטח, מאפשר התממשקות למערכות חיצוניות והכי חשוב עיקרו מתבסס על נוחות ההזמנה. הוא משחרר את הקונה מהגבלה של שעות פעילות או מיקום גאוגרפי רחוק ובכך מאפשר להגיע להיקף קהל יעד רחב אף יותר.

By Trapick

תוכן עניינים

למה אתר חשוב לכל עסק?

בעקבות התפתחויות רבות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם אתר לעסק נהיה כלי משמעותי ודומיננטי. לכן כיום יותר מתמיד, בעלי עסקים מבינים שאתר לעסק הוא הכרחי על מנת להעצים אותו לעסק גדול אף יותר. באמצעות האתר העסק יוכל להציע מגוון מוצרים או שירותים בזמינות שאינה נגמרת ובכך לעודד ביצוע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות. 

יתרונות בניית אתרים לעסקים

לבניית אתרים לעסקים יתרונות רבים, אתר החנות הוא מאובטח, מאפשר התממשקות למערכות חיצוניות והכי חשוב עיקרו מתבסס על נוחות ההזמנה. הוא משחרר את הקונה מהגבלה של שעות פעילות או מיקום גאוגרפי רחוק ובכך מאפשר להגיע להיקף קהל יעד רחב אף יותר.

במידה והגעתם לנקודה מרגשת זו, של בנייה ועיצוב אתר לעסק שלכם אתם וודאי שואלים את עצמכם שאלות רבות. כדי להקל מעט על התהליך ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך.

תחילה, חשבו על המטרה של האתר, את מי הוא אמור לשרת. הגיעו עם אסטרטגיה עסקית ברורה הכוללת בתוכה את הגדרת המוצרים או השירותים ותחימת קהל היעד הרלוונטי. תהליך של בנייה ועיצוב אתר מושפע מאותם גורמים וחשוב להתחשב בהם בתהליך. אפיון והגדרה מראש עוזרים להתאים את סוג, נראות ושימוש האתר על מנת שיקלע בול למטרות וליעדים והשימוש בו יתבצע באופן המדויק ביותר.

למה לשים לב כשבוחרים חברה לבניית אתרים?

בעת בחירת חברה ממגוון החברות לבנייה ועיצוב אתרים, התמקדו במקצועיות, באמינות ובניסיון. אל תהססו לשאול על הניסיון של החברה עם אתרים דומים ואף בקשו ממנה להראות לכם אתרים דומים שבנתה. שימו לב אם משהו נראה לכם לא ברור או להפך ויש משהו שאהבתם, תשאלו ותציעו. כמו כן, אם אתם צריכים פונקציות/פעולות מיוחדת הדגישו זאת. 

בצעו התאמה למובייל במידת הצורך. אתרים אשר מותאמים לשימוש במכשיר הנייד צריכים להראות טוב גם בעת פתיחתם בנייד ושהפונקציונליות שלהם תהיה יעילה לא פחות מהאתר על המחשב. לא כולם יודעים כיצד לתרגם את עיצוב האתר לעיצוב הנייד וחשוב לבצע התאמה נוחה.

והכי חשוב, הדגש המשמעותי ביותר עבור בניית אתרים לעסקים היא שהאתר יהיה ידידותי למשתמש. כיום כל לקוח מצפה לשירות מהיר, נוח ויעיל. על כן ביצוע נכון לפי חווית משתמש ושימור הנגישות, הניווט והטקסטואליות הנכונים יוכלו בין היתר לעודד כניסה של גולשים לשוטט באתר ולהניע לביצוע פעולות שונות שיגדילו את ההכנסות. 

מהירות לדוגמה, היא פונקציה בסיסית בחוויית המשתמש בעת בנייה ועיצוב אתרים. כמה פעמים קרה לכם שאתר שרציתם לגלוש בו לא נטען במהירות ובעקבות כך יצאתם ממנו ונכנסתם לאתר אחר שנטען מהר יותר? אפילו מניסיון אישי אנחנו יודעים שאתר שנטען באיטיות גורם לתסכול ומגדיל את סיכויי הנטישה ממנו. בדיקת מהירות האתר ושיפורה היא פעולה בסיסית שעשויה להגדיל את זמן הנוכחות של הלקוח באתר.

בחירת החברה בעזרתה תבנו ותעצבו את אתר חלומותיכם הוא עניין שלא מומלץ להקל בו ראש. בניית אתר משמש כ'דלת הכניסה' לקונים מהעולם הווירטואלי אל עסקכם. חשוב לבחור בחברה שמתמחה בבנייה ועיצוב אתרים, בעלת ניסיון מוכח ומקצועיות ללא פשרות כדי שתוכלו לקבל החלטה שקולה. Trapick מתמחה בשיווק דיגיטלי והינה חברה לבניית אתרים לעסקים ולחברות בעלת ניסיון מוכח. אנו נסייע לכם בבניית ועיצוב האתר שתמיד חלמתם עליו, בעזרתנו תוכלו לשבור את תקרת הזכוכית ולהגדיל את העסק שלכם!

אם אתם רוצים לבנות אתר חנות לעסק ולא בטוחים איפה מתחילים אתם יכולים לקרוא את המאמר "בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?" שיעשה לכם סדר בבלאגן.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו