קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או לא יודעים איך להתחיל לקדם המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

By Trapick

תוכן עניינים

אינסטגרם – רשת חברתית מובילה

אינסטגרם הינה אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ומהווה פלטפורמה מצוינת לקידום עסקים. היא הושקה לראשונה בשנת 2010 כאפליקציה חברתית לשיתוף תמונות. היא חינמית, כלומר לא מתנה את השימוש בה בדמי הקמה, תשלום חודשי או תשלום שימוש כזה או אחר ועלויות הפרסום בה נוחות ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות. אינסטגרם הפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות הן בישראל והן בעולם. 

איך מקדמים את העסק באינסטגרם?

בעזרת אסטרטגיית שיווק מתאימה, פלטפורמה פופולרית זו מאפשרת לעסקים לבצע קידום באינסטגרם למוצריהם או לשירותיהם, לקבל חשיפה מקסימלית ובאמצעות כך להגיע להגדלת המכירות. לא מאוחר מידי להצטרף לאינסטגרם ולהצליח לשגשג ברשת החברתית הפופולרית הזו. בואו נעמיק בשיטת הפרסום המועדפת על בעלי העסקים בעולם וניתן טיפים פרקטיים לקידום אינסטגרם עסקי מוצלח.

כשנרשמים לחשבון אינסטגרם יש לייצר פרופיל עסקי, כיוון שיש לאותם הפרופילים העסקיים גישה למגוון כלים המסייעים ליצור נוכחות עסקית. במידה ויש לכם פרופיל קיים ניתן להמיר אותו בקלות לעמוד עסקי. ניתן לסנכרן ולחבר את הפרופיל העסקי באינסטגרם לפרופיל העסקי בפייסבוק וליצור שפה שיווקית אחידה.

קיימות אופציות מתקדמות לניהול הקמפיין הממומן באינסטגרם. הקמפיין הממומן הוא קמפיין פרסום בתשלום החושף קהל חדש לעמוד העסקי שלכם ומושך עוקבים נוספים שייחשפו לפעילות. על מנת שהקהל יישאר יש להעלות מספיק תוכן איכותי ואותנטי. חשוב מאוד להקפיד על תוכן ויזואלי מצוין, בין אם מדובר בצילום תמונות, בחירת הסאונדים ועריכת סרטונים. ניתן להעלות את המוצרים או אפילו ויזואליה המתכתבת עם השירות שלכם. 

סוגי המודעות והקמפיינים באינסטגרם

ישנם מספר סוגי מודעות וקמפיינים באינסטגרם:
– קמפיין קידום פוסטים וסטורי – קידום פוסטים וקידום סטורי באינסטגרם הוא כלי אפקטיבי במיוחד של קידום דף האינסטגרם והוא משמש ליצירת תודעה. בעזרת קמפיין זה אנו נבצע פרסומים ונקדמם על מנת להגיע לחשיפה מקסימלית ובעקבות כך לייצר רכישות.
– קמפיין לידים – קמפיין שמנוהל על ידי מודעות והאפשרות להשארת פרטים דרך טופס טיוב באינסטגרם. קמפיין זה מאפשר ליצור אינטרקציות מידיות עם הלקוח אשר מעוניין במוצרכם או שירותכם.
– קמפיין דף עסקי – קידום העמוד העסקי שלכם באינסטגרם, הגדלת החשיפה אליו ולתכנים בו על מנת שיגדלו מספר העוקבים בעמוד.
– קמפיין המרות – ישירות מהאינסטגרם העברה לאתר או דף נחיתה חיצוני של בית עסק.
– שיתוף משפיענים – קמפיין אינסטגרם באמצעות ובשיתוף מובילי דעת קהל כגון ידוענים. במסגרת הקמפיין מקיימים שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל שמפרסמים את המוצרים או השירותים שלכם. זהו קמפיין שלרוב תקציבו גדול משמעותית משאר הקמפיינים. בעזרת פוסטים או קידום סטורי באינסטגרם המשפיענים מעלים את רמת החשיפה ולעיתים אף את המעורבות.

ניתן לשלב במספר קמפיינים או לחלופין לבחור בשיטת קמפיין אחת שתטיב עם העסק שלכם. ניהול קמפיינים מצריך ניסיון רב עם האינסטגרם וידע מקצועי שנבנה במהלך קמפיינים רבים קודמים. 

קידום אורגני באינסטגרם

באמצעות האינסטגרם ניתן להעלות תכנים באופן קבוע, לחבר את קהל היעד אל העסק שלכם ולאורך הזמן להגדיל את יחס ההמרה של קמפיין הפרסום. קיים מגוון אפשרויות לפרסום הכולל בתוכו סוגי מודעות שונים וויזואליה שונה (תמונות, סרטונים). קידום באינסטגרם מתבצע באמצעות פוסטים רגילים, שמשתמש מעוניין להמירו לפוסט ממומן עם טווח הגעה גבוה. קידום הפוסטים מקדם את המעורבות בתוכן כלומר, הגדלת לייקים, צפיות, שיתופים, הודעות, רכישות מהאתר וכדומה. 

בחירת חברה מקצועית שתקדם את העסק שלכם באינסטגרם

כדי לבצע זאת יש לבנות עם צוות מקצועי אסטרטגית תוכן לפי אפיון ומיקוד העסק. התוכן צריך להיות אותנטי ואמין על מנת שהעוקבים ירגישו מחוברים אליכם וירצו להמשיך לעקוב אחריכם. מעוניינים לבצע קידום אינסטגרם עסקי? רצוי לתכנן את התהליך יחד עם חברה מקצועית ומנוסה לקידום אינסטגרם עסקי. אנחנו ב- Trapick מומחים בכל הנוגע לשירות קידום באינסטגרם באמצעות פילוח ממוקד של קהלי היעד, ניהול מדויק של מודעות הקמפיין, מעקב שוטף אחר ביצועיו ושיפור מתמיד לאורך כולו. אנו מתמקדים בהגדלת החשיפה שגורמת למעורבות גבוהה יותר ובסופו של דבר ליותר ויותר לקוחות רוכשים.

התרשמתם? תוכלו להשאיר פרטים בהמשך העמוד ונחזור אליכם בהקדם!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

קידום בסטורי – ככה משווקים עסקים באינסטגרם

מזה קידום באינסטגרם ואיך תקדמו את העסק שלכם בסטורי? כל מה שצריך לדעת במקום אחד!

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו