ניהול אינסטגרם עסקי – מחירון כללי נכון ל2022

כמה עולה ניהול אינסטגרם? ומהו המחירון לניהול אינסטגרם? איגדנו עבורכם מידע בנושא על מנת שתוכלו לקדם את העסקים שלכם בצורה איכותית ובמחיר מתאים.

By Trapick

תוכן עניינים

קצת על אינסטגרם למי שלא מכיר

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ומהווה את אחת הפלטפורמות המצוינות לקידום עסקים. היא הושקה לראשונה בשנת 2010 כאפליקציה חברתית לשיתוף תמונות, התפתחה, נקנתה על ידי פייסבוק, שכיום נקראת בשמה החדש "Meta" ועברה שינויים ושדרוגים רבים. כיום, אינסטגרם ללא ספק ביססה את מעמדה בעולם הווירטואלי והפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות הן בישראל והן בעולם. 

פלטפורמה פופולרית זו מאפשרת לעסקים לבצע קידום באינסטגרם למוצרים ואפילו לשירותים, לקבל חשיפה מקסימלית ובאמצעות כך להגיע להגדלת המכירות. מחיר לניהול אינסטגרם עלול להשתנות בין חברה אחרת לשנייה, ובשביל זה אנחנו פה, כדי לעשות לכם סדר.

כמה עולה ניהול אינסטגרם? ומהו המחירון לניהול אינסטגרם?

איגדנו עבורכם מידע בנושא על מנת שתוכלו לקדם את העסקים שלכם בצורה איכותית ובמחיר מתאים.

תחילה חשוב לציין שאינסטגרם היא אפליקציה חינמית. כלומר היא לא מתנה את החברות בה או את השימוש בה בדמי הקמה, בתשלום חודשי או תשלום שימוש כזה או אחר. כמו כן, היתרון הבולט בה הוא המחיר. עלויות הפרסום בה נמוכות ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות מה שגורם לרשת החברתית הזו להיות פופולרית מאוד בקרב עסקים רבים. טרם עידן השיווק הדיגיטלי, עסק שהיה מעוניין לפרסם נאלץ להוציא סכומים עצומים על אפיקי פרסום מסורתיים ביניהם טלוויזיה, רדיו או עיתון. השיטות הללו לרוב היו הוצאה משמעותית למדי שלא הייתה נגישה לכל העל עסק.

במערכת הרגילה של קידום ממומן באינסטגרם ניתן להחליט על מחיר ועל משך זמן הקידום באותו המחיר. קיים מעין סולם הזזה, ממש 'סקאלה' המשקף כמה זמן וכמה כסף אתם רוצים לשלם עבור הפרסום. בשביל ההתנסות ניתן לשלם אפילו עשרה שקלים למשך 24 שעות ולראות כיצד זה פועל. תקציב הפרסום באינסטגרם הוא הקובע את העלות ומשך הקידום באינסטגרם, ניתן לכוונן אותו שיהיה ארוך, קצר, גבוה או נמוך. אינסטגרם משתמשת בנתון שנקרא ‘מחיר לאלף חשיפות׳ מה שאומר מחיר רק עבור 1000 הופעות או חשיפות של הפוסט שלכם לקהל היעד. 

בתוכנה המקצועית לניהול וקידום העמודים קיימות אופציות מתקדמות לניהול הקמפיין הממומן שלכם באינסטגרם. ניתן לשלב במספר קמפיינים או לחלופין לבחור בשיטת קמפיין אחת שתטיב עם העסק שלכם. ניהול קמפיינים מצריך ניסיון רב עם האינסטגרם וידע מקצועי שנבנה במהלך קמפיינים רבים קודמים. 

איך בוחרים חברה שתנהל את עמוד האינסטגרם שלך?

כמובן שכמו בכל תחום חברה מאורגנת ואמינה תשקף בפניך מה הן ההוצאות עבור כל שירות רלוונטי. תחושות של שירות אמין וישר הן מרכיב הכרחי בבחירת החברה לקידום העסק באינסטגרם. כמו כן, חברות שונות מציעות חבילות שונות, על כן חשוב לדעת מהן ההוצאות מראש ולבצע תיאום ציפיות מול בית העסק. בין אם המטרה היא הגדלת המכירות, חיזוק הקשר עם הלקוח, בניית המותג וחשיפתו לקהל גדול ורלוונטי – ההחלטה החשובה ביותר שתעשו היא בחירת הגורם שאחרי על ניהול וקידום העמוד שלכם.

אנחנו ב-Trapick מומחים בכל הנוגע לשירות קידום וניהול אינסטגרם ומתמקדים בהגדלת החשיפה שגורמת למעורבות גבוהה יותר ובסופו של דבר ליותר ויותר לקוחות רוכשים. מחפשים חברה מקצועית לשיווק וקידום עמוד האינסטגרם העסקי שלכם? מעוניינים במחיר לניהול האינסטגרם בצורה הטובה ביותר? אנחנו כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר! נשמח לייעץ ולעזור.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו