חברת בניית אתרים – מה צריך לשאול?

בניית אתר לעסק שלכם הוא ללא ספק אחד הצעדים המשמעותיים והמרגשים ביותר. ריכזנו כמה טיפים ושאלות שחשוב שתשאלו כשאתם בחורים חברה לבניית אתרים.

By Trapick

תוכן עניינים

תהליך בניית האתר לעסק

בניית אתר לעסק שלכם הוא ללא ספק אחד הצעדים המשמעותיים והמרגשים ביותר. תהליך הבנייה הוא משימה מורכבת שדורש מחשבה רבה, תכנון וביצוע תיאום ציפיות. זוהי ההזדמנות ליצור את הרושם הראשוני המוצלח ביותר, לגרום ללקוחות להישאר באתר, לבצע רכישות ולחזור דווקא אליו פעם אחר פעם. 

בחירת חברת בניית אתרים היא משימה מורכבת לא פחות. איכות המוצר שתקבלו תשפיע בצורה ישירה על הצלחת העסק שלכם. התהליך יכול להיות מבלבל ולעיתים לא נדע על מה לשים את האצבע מבחינת האינדיקציה לבחירת החברה, אם אכן כדאי לעבוד עם אותה החברה.

מה הן השאלות החשובות והקריטיות אותן חייבים לשאול?

ריכזנו עבורכם את אותן השאלות שאתם חייבים לשאול כל חברת בניית אתרים לפני היציאה לדרך משותפת.

האם יש לכם ניסיון בבניית אתרים לעסקים?
חשוב מאוד שלחברה שתבחרו יהיה ניסיון בבניית אתרים לעסקים. נשאל את השאלות הבאות: כמה זמן החברה פעילה? האם יש להם ניסיון בפיתוח אתרים עם המאפיינים שהייתי רוצה באתר שלי? כמו כן, לכל תחום עיסוק עולם ותוכן משלו עם כללים שכדאי להיצמד אליהם. חשוב שהחברה תהיה מעודכנת בתחום העיסוק של האתר הפוטנציאלי שלכם.

האם יש לכם תיק עבודות שניתן לעיין בו?
עיון באתרים קיימים שהחברה כבר בנתה היא אחת הדרכים המצוינות ללמוד על טיב איכות האתרים אותם היא מציעה. לחברת בניית אתרים שבצעה פרויקטים רבים יהיה לרוב מעין תיק עבודות עם אתרי עבר שכבר בנו. בקשו לראות את אותם אתרים ובקשו הסברים על המאפיינים שלהם מהבחינות החשובות לכם. חשוב לגלוש באותם האתרים בעצמכם, להתרשם מהם, מתקינותם וממאפייניהם. 

על איזו פלטפורמה כדאי לי להקים את האתר?
כיום ישנן מספר פלטפורמות עליהן מומלץ להקים אתרי אינטרנט. חשוב מאוד להתייעץ עם אותה חברה לבניית אתרים על מנת שתוכל לתת את המענה הנכון והמקצועי ביותר מבין התשתיות השונות. הכרחי לשקף לחברה הבונה את האתר את המטרות שלכם ולבקש התאמה ספציפית של הפלטפורמה.

האם תלמדו אותי לעבוד עם המערכת?
חשוב שהחברה בה תבחרו יבצעו הדרכה מסודרת בניהול האתר. לעיתים ללא ההסבר המתאים, לא ניתן להבין את כמות הפוטנציאל שיש לאתר עבור בעל העסק. עם הסבר מקצועי על מערכת ידידותית למשתמש, ניתן יהיה למצות את היכולות שלו בצורה הטובה ביותר.

האם האתר מותאם למכשירים סלולריים?
כיום, חלק נרחב מן העסקאות מתבצעות במרחב הנייד ועל כן אתר העסק שלכם חייב להיות נוכח במרחב הזה גם כן. האתר חייב להיות מותאם לניידים, או 'רספונסיבי', כדי שחווית המשתמש גם בעת הגלישה בטלפון הנייד תהיה טובה.

מה הן ההוצאות לבניית אתר אינטרנט?
חברה מאורגנת ואמינה תשקף בפניך מה הן ההוצאות עבור כל שירות רלוונטי. תחושות של שירות אמין וישר הן מרכיב הכרחי בבחירת החברה לבניית האתר. כמו כן, חברות שונות מציעות חבילות שונות לבניית אתר, על כן חשוב לדעת מהן ההוצאות מראש ולבצע תיאום ציפיות מול בית העסק.

האם אתם מציעים שירותי קידום אתרים?
קידום האתר קשור בצורה מובהקת למבנה ולתוכן שלו. על כן, מומלץ לבחור בחברה שמתמחה גם בשירותי קידום אתרים כדי לספק את החוויה האולטימטיבית. אך חשוב לזכור שבניית אתר לא צריכה לחייב עמה תשלום חודשי לפרסום. זוהי לא 'חתונה קתולית' וזכותכם לבחור.

אז באיזה חברה לבניית אתרים כדאי לבחור?

בניית אתר לעסק שלכם הוא צעד משמעותי מאוד. חשוב מאוד לשאול את כל השאלות הנכונות לפני שמתחילים בתהליך, כדי שתהיו בטוחים שאתם עושים זאת נכון. ככל שתשקיעו יותר בבדיקה, בחקר, בתשאול ובתיאום הציפיות כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן, משאבים ומאמצים אחר כך. אל תתביישו לשאול שאלות ולבדוק על החברה המתאימה ביותר עבורכם.

Trapick מתמחה בשיווק דיגיטלי והינה חברה לבניית אתרים לעסקים ולחברות. לחברה ניסיון מוכח בבניית אתרים ובקידום ברשתות. צרו איתנו קשר ותראו איך גם העסק שלכם הופך להצלחה!

אם אתם עדיין לא בטוחים באיזו חברה לבניית אתרים כדאי לכם לבחור כדאי שתקראו את המאמר "בניית אתר לעסק – 7 טיפים שאתם חייבים לדעת" הוא יעזור לכם להחליט.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו