איך קידום ממומן בפייסבוק יכול לעזור לעסק שלי?

קידום ממומן בפייסבוק הוא אחד הכלים החיוניים ביותר להצלחת העסק שלך. ריכזנו עבורך את יתרונות הקידום בפייסבוק שהופכות אותו להכרחי עבורך

By Trapick

תוכן עניינים

יתרונות הקידום והשיווק בפייסבוק

פייסבוק היא גם כיום אחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות בארץ ובעולם כולו. בעזרת יותר מ-2 מיליארד חבריה, היא מהווה את אחד הכלים השיווקיים המרכזיים לבעלי עסקים. בפייסבוק קיים בנוסף לפרופיל פרטי או קבוצות, גם דף עסקי בפייסבוק. דף זה הוא חשבון עסקי המייצג חברה או ארגון ומשמש ככרטיס הביקור של כל חברה כיום ברחבי הרשתות החברתיות. באמצעותו, מגוון עסקים יכולים להגיע אל קהל היעד שלהם, להעלות קמפיינים פרסומיים, תוכן רלוונטי ולקבל סטטיסטיקות שונות על חשיפת הפעילויות שלהם. 

שיווק בפייסבוק הוא אחד הכלים החיוניים לשיווק ולקידום העסק. המטרה העיקרית של שיווק עסקים בפייסבוק היא לתמוך באתר או בעסק הפיזי, ולבנות קהל רלוונטי גדל, ליצור אינטראקציה יומיומית שתוביל לגידול במכירות. לכן, חשוב מאוד לשים לב לניהול באופן נכון. סוכנות לשיווק דיגיטלי תוכל לעצב ולנהל אותו בצורה ממוקדת, נכונה ויעילה על מנת שיניב את התוצאות המבוקשות מראש.

קידום ממומן בפייסבוק

אז למה כל עסק כיום חייב שיהיה לו דף עסקי בפייסבוק, ואיך קידום ממומן בפייסבוק יכול לעזור לעסק שלי? 

ריכזנו עבורכם את כל היתרונות שהופכים את הקידום הממומן בפייסבוק להכרחי לכל עסק:

חינמי – פרסום תכנים שיווקיים מתבצע בחינם ולא נגבית עלות חודשית בעבורן. בעוד בפלטפורמות אחרות קיימים דמי הרשמה או תשלומים קבועים עבור השימוש והפרסום בהן, בפייסבוק הדגש הוא על חינמיות.

חוצה קהלים – ניתן לפרסם בפייסבוק לכל מטרה ולכל קהל יעד. כל עסק בכל תחום, בכל אזור גאוגרפי ובכל שכבת גיל ימצא את מקומו ברשת החברתית הזו. בעזרת כך מאפשר ליצור חשיפה לכמות גדולה של אנשים גדולה בעלות נמוכה.

נוח – נוכחות בפייסבוק משחררת את הקונה מההגבלה של שעות פעילות או מיקום גאוגרפי רחוק. בכך שירות בפייסבוק מאפשר להגיע להיקף קהל יעד רחב אף יותר.

פרסום מותאם תקציב – הקידום הממומן בפייסבוק מאפשר לקבוע תקציב מסוים לפרסום. ניתן לקבוע באופן אישי מה התקציב אותו נרצה להשקיע ולשנות אותו במעלה הדרך כמה פעמים שרק נרצה. 

טרגוט – המעלה המשמעותית ביותר בקידום ממומן בפייסבוק היא שניתן לטרגט באופן מדויק את קהל היעד. בעזרת פעילות אשר מבוססת על נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, גיל, מין, וכדומה מתבצע פרסום ממוקד אשר מבטיח חיסכון בכסף וקבלת פניות איכותיות ותכליתיות. המודעות בפייסבוק מגיעות בדיוק לקהל היעד שנבחר על ידכם ועבורכם.

ניטור – ניתן לקבל סטטיסטיקות מנוטרות על כל פרסום. בעזרת אותן הסטטיסטיקות ניתן יהיה לחזות פעילות עתידית ולהבין אם התוכן יעניין את הגולשים ולהימנע מתוכן שלא מוביל לתוצאות. 

כפי שהבנו שיווק בפייסבוק וקידום ממומן בפייסבוק בפרט, הן הדרכים הטובות והחשובות ביותר לצמיחת עסק והגדלת כמות הלקוחות. טווח המחירים לקידום בפייסבוק מותאם לכולם, מאפשר טרגוט ממוקד ונותן סטטיסטיקות חשובות. Trapick היא סוכנות לשיווק דיגיטלי אשר יוצרת ומטפחת עבורכם את אחד הנכסים הדיגיטליים ההכרחיים והמניבים ביותר – עמוד הפייסבוק העסקי. אנו חיים ונושמים את עולם הרשתות החברתיות ומתמחים בשיווק בפייסבוק ובקידום ממומן בפייסבוק. אנו מבצעים זאת באופן מדויק ומקצועי באמצעות הידע, הניסיון וההבנה המעמיקה שיש לנו בעולם הרשתות החברתיות ושל פייסבוק בפרט. 

התרשמתם? תוכלו להשאיר פרטים בהמשך העמוד ונחזור אליכם בהקדם!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו