בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

היתרונות של בניית אתר לעסק

לבניית אתרים לעסקים יתרונות רבים, אתר החנות הוא מאובטח, מאפשר התממשקות למערכות חיצוניות והכי חשוב עיקרו מתבסס על נוחות ההזמנה. הוא משחרר את הקונה מהגבלה של שעות פעילות או מיקום גאוגרפי רחוק ובכך מאפשר להגיע להיקף קהל יעד רחב אף יותר.

מה צריך לעשות לפני שבונים אתר חנות?

במידה והגעתם לנקודה מרגשת זו, של בניית אתר חנות אתם וודאי שואלים את עצמכם מה צריך לדעת לפני? מה צריך להבין לפני שיוצאים לדרך? ריכזנו עבורכם את ששת העקרונות המרכזיים.

אפיון עסקי ממוקד
בראש ובראשונה חייבים להיות סגורים על המוצר/השירות. ללא הבנה ברורה של אילו, לא ניתן לייצר את אתר החנות האידיאלי עבור בעל העסק. המטרה והאפיון הם אלו שיכריעו מה הוא סוג האתר שמתאים לכם ויוכל להעניק לכם ערך רב. לכן אנחנו נשאל את עצמנו שאלות על מנת לראות האם אתר החנות עונה על המטרות העסקיות שהגדרנו לעצמינו מראש. כמו לדוגמה מה המוצר? באיזה תחום מתמקדים?  

מחקר מתחרים
חשוב מאוד לבצע מחקר מתחרים מקדים טרם פתיחת אתר חנות. נשאל את עצמינו מי התחרות שלנו? מה היתרון שיש לנו מולם? במה אנחנו שונים מהם? בעזרת למידה על המתחרים נוכל ללמוד גם על עצמינו כיוון שהם ביצעו את האפיון כבר קודם לכן. נוכל לפתח תובנות מרעננות ולייצר ייחודיות לאתר שלנו.

שפה שיווקית
מומלץ להשתמש בשפה קוהרנטית ואחידה שתעניק זהות ברורה ועקבית לעסק שלכם באתר. כשלקוח מחפש לרכוש משהו מסוים בראש ובראשונה הוא יחפש מעין תחושת ביטחון. ברגע שקיים מיקוד בשפה השיווקית לאורך האתר כולו הקהל ירגיש בנוח וידע שאפשר לסמוך עליכם.

עיצוב נכון
אמנם היופי הגרפי הוא חלק משמעותי ביותר בעיצוב האתר אך חשוב להבין שהעיצוב צריך להיות כזה שמעודד גלישה ממושכת באתר. הוא צריך להעניק חווית משתמש טובה, ידידותית, נוחה לשימוש ומותאמת לקהל היעד המוגדר מראש. כך האתר יוכל לשרת את האסטרטגיה העסקית ולבצע גידול עסקי.

תקציב
חשוב לדרוש הצעת מחיר מפורטת מהחברות ובו בזמן לדעת מה מסגרת התקציב אותו אתם מקצים לבניית אתר חנות. ישננן חברות רבות המציעות בניית אתרים לעסקים אך חשוב לראות כי המחירים תואמים את מחירי השוק, על מנת לא להתפתות לשלם מחיר גבוה לשווא או לחלופין מחיר זול מידי על מוצר לא איכותי. חשוב לציין כי לאחר בניית אתר החנות מומלץ לבצע פרסום ושיווק לחנות עצמה על מנת לגרום ללקוחות הפוטנציאליים ‘להגיע’ אליה ולבצע רכישות.

בחירת פלטפורמה מתאימה
כיום ישנן מספר פלטפורמות עליהן מומלץ להקים אתרי אינטרנט. חשוב מאוד שבעל העסק יתייעץ עם חברה לבניית אתרים אשר תוכל לתת את המענה הנכון והמקצועי ביותר בין התשתיות השונות, על מנת לוודא שהפלטפורמה הנבחרת היא המתאימה.

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בחירת החברה בעזרתה תבנו את אתר חלומותיכם לעסק שלכם הוא עניין שאסור להקל בו ראש. בניית אתר חנות משמשת כ’דלת הכניסה’ לקונים מהעולם הווירטואלי אל עסקכם. חשוב לבחור בחברה שמתמחה בבניית אתרים, בעלת ניסיון מוכח כדי שתוכלו לקבל החלטה שקולה. הגעתם למקום הנכון. UPPER מתמחה בשיווק דיגיטלי והינה חברה לבניית אתרים לעסקים ולחברות. לחברה ניסיון מוכח בבניית אתרים ובקידום ברשתות. צרו איתנו קשר ותראו איך גם העסק שלכם הופך להצלחה!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

בעל עסק? לאינסטגרם יש הרבה מה להציע לך

בעלי עסק? אם עוד לא הכרתם את אינסטגרם, אתם חייבים להבין שהמפתח להצלחה שלכם כנראה נמצא שם. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום עסקים מוצרים, ואסור לכם לוותר על הזירה הזו. באמצעות ניהול דף אינסטגרם בצורה נכונה וקידומו, העסק שלכם יוצג ללקוחות רבים ותקבלו רמת חשיפה שלא חלמתם עליה.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו