שיווק נכון בטיקטוק – המדריך למתחילים
ראשית חשוב להתחיל עם קצת נתונים שיבהירו שטיקטוק היא לא סתם אפליקציה חולפת, אלא הזדמנות ממשית בשבילכם לשיווק. האפליקציה עומדת (נכון ל2021) על יותר ממיליארד הורדות, ו500 מיליון אנשים בכל רחבי העולם שמשתמשים בה בכל חודש, כך שהיא עקפה את מספר ההורדות של מתחרותיה – אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב.
TIKTOK מאפשרת יצירה ושיתוף של סרטונים באורך של עד 60 שניות, עם תוכן, מוזיקה וסרטונים שהמשתמשים עורכים בעצמם. מלבד משתמשים פרטיים, ניתן למצוא משפיענים בטיקטוק בצורה רחבה – כוכבים מוכרים, כוכבי רשת, רקדנים, מומחים לאופנה ועוד – למטרות אישיות ומסחריות.
כדי לעשות שיווק בטיקטוק בצורה נכונה, יש מספר טיפים חשובים שכדאי למפרסם המתחיל לדעת:
הבינו מי קהל היעד שלכם ומה הוא אוהב
אמנם ייעוד האפליקציה בהתחלה היה לילדים, אך היום תוכלו למצוא מגוון רחב של גילאים וחובבי התחומים השונים. לכן, הטיפ החשוב והבסיסי ביותר בשיווק תקף גם לשיווק נכון בטיקטוק:
הבינו את קהל היעד שלכם. איזה סוג סרטונים אהובים ומגיעים במיוחד אל הקהל הרלוונטי? איזה אנשים הם מעוניינים לראות בדף שלהם ומה מעניין אותם? כל אלו יסייעו לכם לבחור את הסרטונים, האג'נדה והדרכים הטובות ביותר לשווק באפליקציה.
מסתבכים? הבנת קהל היעד היא משימה למומחי שיווק. כדי להבין באמת איך לעשות את השלב הבא, כדאי לפנות אלינו.
בחרו את דרך השיווק המתאימה לעסק שלכם
פרסום בטיקטוק אולי מתחיל בסרטונים, אבל האפשרויות ממש לא נגמרות שם. ישנן מספר דרכי חשיפה באפליקציה שמגבירות את מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם להכיר לעולם את העסק:
- סרטונים לטיפים וקידום העסק: האפשרות הראשונה והקלאסית היא יצירת סרטונים המקדמים את העסק שלכם. איך עושים את זה? פונים לאנשי מקצוע שמכירים את הפלטפורמה ואת קהל היעד ידעו לעשות את הסרטונים הנכונים, עם השירים המושמעים ביותר ולהביא את העסק שלכם לקדמת הבמה בצורה מעניינת וטרנדית.
- שיתוף פעולה עם משפיענים בטיקטוק: כאמור, הטיקטוק מלא במשפיענים וכוכבי רשת שסרטונים שלהם מגיעים לחשיפה רחבה (אפילו יותר ממה שאתם חושבים). שיתופי פעולה איתם יכולים להיות ניסיון והצגת המוצרים של העסק, ביקור בחברה או פרסום האג'נדה בצורה שתגרום לקהל המעריצים שלהם לאהוב אתכם גם.
- שיווק בטיקטוק דרך פרסום ממומן: פרסום ממומן זו לא מילה רעה, והפלטפורמה נועדה בדיוק לעסק וחברה כמו שלכם. הפרסומת תופיע ברחבי האפליקציה לפי ההסכם עם טיקטוק, כך שבעת השיטוט היומי של משתמשים רלוונטית, הפרסומת תופיע.
הישארו טרנדיים – התייעצו עם אנשי מקצוע
בסופו של יום, עבודת השיווק דורשת ידע מקצועי וחקר תמידי: על דרכי השיווק הנכונות, מה מניע אנשים לקנייה ולחשיפה ובעיקר – מה טרנדי היום, מה הכי עובד ומה הדרך הטובה ביותר להביא את העסק או החברה שלכם לסדר היום. לכן יש את Trapick – חברת מקצועני שיווק דיגיטלי, בניית אתרים וכלל סוגי הפרסום. אנו נשמח לעשות זאת בשבילכם בצורה המקצועית והיעילה ביותר.