רושם ראשוני
לשכנע לקוח להישאר באתר מסוים ולצרוך את תוכנו לוקח בין 10 ל15 שניות או שהוא פשוט יצא מהאתר. מעט זמן? נכון, אבל השאלה מה אתם יכולים לעשות על מנת שהלקוחות ימשיכו וישארו באתר. התשובה היא – תקשורת עם הגולשים בצורה חזותית. מה הכוונה? להעביר להם בצורה הפשוטה, הטובה והמהירה ביותר על מה העסק שלכם ולמה כדאי להם להישאר באתר ולגלוש בו.
אתר שמעוצב וממותג בצורה נכונה יוכל לספר לגולש את סיפור העסק שלכם עוד לפני שהוא באמת נכנס לתוכן ולהשאיר רושם ראשוני טוב.
תחושת ביטחון\אמון
ברגע שמיתוג מתבצע ומתבטא נכון הוא יצליח להראות בצורה מקיפה מהי המטרה המרכזית שלכם באתר, על מנת שהגולשים ירגישו איתכם בנוח, יצליחו לסמוך עליכם ויידעו מה הם מצפים מכם, הן מבחינת סטנדרט והן מבחינת תוכן. בעזרת מיתוג תוכלו להראות כיצד העסק שלכם בא לידי ביטוי בגישות\דעות.
הדבר הכי חשוב במיתוג זה עקביות, וכשלקוח מחפש לרכוש משהו מסוים הוא קודם כל יחפש את האמון ואת תחושת הביטחון. ברגע שתהיו ממוקדים גם במיתוג וגם במסר שאתם רוצים להעביר הקהל שלכם ירגיש איתכם בנוח וידע שאפשר לסמוך עליכם.
מערכת יחסים
אין ספק שברגע שתראו מודעה או פרסום של עסק שאתם מכירים וסומכים עליו – תרגישו בנוח ללחוץ עליו. למה? כי כדי שהקהל שלכם יכיר אתכם אתם צריכים לשמור על נראות בצורה עקבית ועל מיתוג בצורה עסקית בכל פלטפורמה שאתם מפרסמים. אותה גרפיקה, אותן סגנון תמונות, אותם צבעים, ככה שהלקוחות יוכלו לזהות אתכם ותוכלו לשמור איתם על מערכת יחסים הדדית ויציבה.
שוני וייחודיות (בידול)
למה העסק שלך שונה משאר העסקים המתחרים? מה יגרום ללקוח לבחור דווקא בעסק שלך?
אלו שאלות קצת מרתיעות ומפחידות. למה שמכל אתרי העסקים שמוכרים מוצר כמו שלי לקוחות יבחרו דווקא בי? איך אני אהפוך את עצמי לשונה וייחודי מכל השאר? אם אתם יודעים מה הופך אתכם לשונים וייחודים, אל תחששו להראות את זה ללקוח בצורה הטובה והמהירה ביותר. זוכרים את ה15 שניות של רושם ראשוני?
אם הלקוח יראה שונות וייחודיות באתר שלכם הוא יישאר וכנראה ירכוש מכם. לקוחות אוהבים דברים חדשים ומיוחדים.
חיבור טוב ועמוק עם הלקוחות
תשימו לב שגם המותגים הגדולים והמוצלחים ביותר מנסים כל הזמן להתחבר ללקוחות ברמה היומיומית. הם מנסים ללחוץ על הרגשות שלהם ולגרום להם לפעול בצורה כמה שיותר מהירה. ככל שתגרמו ללקוחות שלכם להיות רגישים כלפיכם, ככל שהעסק שלכם יכנס להם לראש והם לא יפסיקו לחשוב עליו – גדל הסיכוי להפוך אותם ללקוחות הקבועים שלכם.
חשוב שתבינו שכאשר לקוח בוחר לרכוש מוצר הוא עובר תהליך רגשי ולקוחות רוצים להרגיש שהמוצר שלכם יעזור להם לשפר את איכות חייהם
מיתוג עסקי
לסיכום, מיתוג עסקי הוא חלק חשוב מהצלחת העסק. מומלץ להתייעץ עם חברה שמתמחה במיתוג ופרסום כדי לקבל תוצאה מקסימלית.
תוכלו להתייעץ אתינו, Trapick – שיווק דיגיטלי ובניית אתרים , כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר!
בהצלחה!