כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם. השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו - Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

By Trapick

תוכן עניינים

מה זה אינסטגרם?

אם במקרה אתם לא יודעים, קודם כל נסביר מהי אינסטגרם. אינסטגרם היא רשת חברתית מובילה, שהייעוד העיקרי שלה הוא שיתוף של תמונות וסרטונים קצרים. ברשת משתמשים מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם, והיא נחשבת אחת הרשתות המצליחות בעולם. הרשת מאפשרת לבעלי עסקים קידום תכנים עסקיים ומהווה פלטפורמת פרסום מצליחה.

ברשת עולים בכל יום אינספור תמונות, פוסטים ושיתופים כאשר כל אחד בוחר אחרי מי הוא רוצה לעקוב, ולראות את התכנים שאותו חשבון מעלה. הרשת משמשת ידוענים רבים, חברות ענק, אנשי הדרכה ואפילו משרדי ממשלה. היום כולם מבינים ששיווק באינסטגרם הוא כלי פרסומי שאסור לאף בעל עסק לוותר עליו.

מהו הסטורי?

הסטורי הוא אפשרות שקיימת באפליקציה לשתף תמונה או סרטון קצר שיוצג בחלקו העליון של המסך עבור כל מי שעוקב אחרי החשבון שבו עלה הסטורי. הסטורי יורד מהחשבון לאחר עשרים וארבע שעות באופן אוטומטי, למעט מקרים שבהם המשתמש בחר הגדרה אחרת.

האפליקציה מאפשרת לערוך את הסטורי ולהוסיף לו מבחר מאפיינים שנועדו לצוד את העין של העוקבים שלכם. שימוש נכון בסטורי יכול להביא לכם עוקבים רבים ולהעלות את החשיפה אליכם בצורה משמעותית. בעלי עסק יכולים להשקיע בקידום ממומן של הסטורי וכך להגדיל את החשיפה שלהם לקהל יעד נרחב יותר.

איך הסטורי תורם לעסק שלי?

עבור בעלי העסקים הסטורי הוא מתנה של ממש. באמצעות שימוש נכון בכלי הזה תוכלו להגיע ללקוחות שלא היו מגיעים אליכם, ולהצליח לשמר את קהל הלקוחות הקיים שיישאר קרוב אליכם כלל שניתן.

בתור בעלי העסק חשוב שתבינו את החשיבות של תפיסה התודעה בקרב הלקוחות שלכם. תפנימו, לקוח הוא לא רק מי שכבר מכיר אתכם אלא גם מי שיכול להתעניין במה שיש לכם להציע. עבור כל האנשים האלה חשוב שתהיו שם, תציגו נוכחות, ואל תתנו להם לרגע לשכוח אתכם.

תדאגו באופן יומיומי להעלות תמונות, סרטונים ותכנים שונים לסטורי. שתפו את הלקוחות שלכם במוצר חדש שהגיע, בשיפוצים שעשיתם בחנות ואפילו סתם בצילום מעוד יום במשרד. השיתופים האלה יעניקו ללקוחות שלכם תחושה שהם חלק מהעסק, וכך תישארו בתודעה שלהם כל הזמן.

בנוסף, הסטורי יכול לשמש אתכם כדי לקבל פידבק מהקהל. מתלבטים לגבי מוצר מסוים? רוצים אולי לשנות את שעות הפתיחה של העסק? בדיוק בשביל זה נועד הסטורי. הרווח במקרים הללו הוא כפול: גם תוודאו שאתם מתאימים את עצמכם ללקוחות ולא תצטרכו לקחת סיכונים מיותרים, וגם תמשיכו לתת ללקוחות תחושה שהם חלק מהעסק בכך שהם עוזרים לכם לקבל החלטות.

חברת Trapick המתמחה בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים כאן בדיוק בשביל לדאוג לכם. החברה מתמחה בקידום ושיווק באינסטגרם, בניית אתרים וכל מה שהעסק שלך צריך בשביל להשיג את הקפיצה הבאה שלו. אז אם גם אתה רוצה להיכנס למגרש של הגדולים, Trapick הוא בדיוק מה שאתה צריך. 

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו