אתר תדמית לעסק – 7 דברים שחשוב שתדעו

כל אדם בעל עסק יודע כמה חשוב שיהיה לו אתר. האתר מציג את העסק בצורה יפה, טובה ומקצועית ועוזר למוניטין של העסק או החברה. אז אילו דברים חשוב שתדעו בכל הנוגע לאתר תדמית לעסק?

By Trapick

תוכן עניינים

עיצוב מרשים

ברור לכם שכדי שתהיה כמות גלישות גדולה באתר חשוב לבנות אתר תדמית יפה, נעים ולא מסובך מדי. אתם צריכים שללקוח תהיה חווית גלישה (חווית משתמש) נעימה וכיפית ושהוא לא יסתבך וישבור את הראש בדרך לביצוע פעולה, ומצד שני חשוב לכם שהאתר ייראה איכותי וברמה גבוהה. בכל הנוגע לעיצוב מומלץ לפנות
ל- Trapick – שיווק דיגיטלי ובניית אתרים.

בחירת שם ופלטפורמה

חשוב לבחור שם קליט ופשוט לאתר שלכם, אליו הגולשים עומדים להיכנס. בחרו בשם רלוונטי לעסק או לחברה שלכם, קצר כדי שלאנשים יהיה קל ונוח לזכור ולהגיד אותו. 

חשוב לבחור בפלטפורמה איכותית שתעזור לכם איך לבנות את אתר העסק שלכם. חפשו פלטפורמה פשוטה לתפעול מצד אחד אך טובה ואיכותית מצד שני. יש מספר פלטפורמות פופולריות לדוגמה וויקס ווורדפרס.

תוכן

על מנת שהאתר יהיה מותאם ורלוונטי למנועי החיפוש, מומלץ להוסיף אליו בלוג איכותי. לדוגמה – חברת איפור יכולה להוסיף כתבות וטרנדים בכל הנוגע לעולם האיפור, מה מקובל היום בשוק, אילו מוצרים מומלצים יותר בשוק ועוד. הגולשים יכולים להבין מכך שמעבר למכירת מוצרי איפור החברה גם מבינה ומקצועית בתחום. 

במקרה הזה חשוב לשכור את שירותיה של חברה מקצועית לכתיבת תוכן שהתפקיד שלה הוא להוסיף כתבות רלוונטיות ואיכותיות בתחום. לא מומלץ לעשות זאת לבד.

המלצות

על מנת שיהיו כמה שיותר רכישות / פעולות מהאתר, מומלץ להוסיף המלצות אמיתיות וכנות של לקוחות שכבר רכשו את המוצר או השירות שלכם. אנשים נורא מפחדים מלקנות דברים באינטרנט בלי לשמוע המלצות והוספת חוות דעת של לקוחות שכבר רכשו את המוצר זה רעיון מצוין ומבורך.

רשתות חברתיות

פרסמו את האתר שלכם דרך הסושיאל מדיה. שימוש ברשתות חברתיות זהו הדבר הנכון ביותר בכל הנוגע לפרסום בדיגיטל. שימוש בפייסבוק, באינסטגרם וכו׳ יכול להקפיץ את העסק שלכם קדימה. היום המון אנשים משתמשים ברשתות החברתיות, בין אם הם סתם עוקבים ובין אם בעלי עסקים. יש לרשתות החברתיות פוטנציאל אדיר ומולץ מאוד לנצל אותו.

אתר מותאם לגולש

חובה לבנות אתר לעסק שמותאם למגוון רחב של מכשירים, בין אם זה מחשב ובין אם זה סמארטפון. לכל מכשיר יש מסך בגודל שונה וחשוב שבכל טלפון האתר יראה מעולה ויהיה נוח לגלוש בו. אתם לא רוצים שבמחשב האתר יראה מהמם ובטלפון האתר יראה זוועה. חשוב לבדוק איך האתר נראה במגוון מכשירים כדי להבין אם אפשר לשפר.

מעקב אחר האתר ושדרוגו באופן תמידי

חשוב מאוד לנתח את נתוני האתר שלכם, ככה תוכלו להבין מה טוב ומה פחות טוב. לדוגמה – כמה גולשים יש לכם באתר ביום, כמות הזמן שהם מבלים בו, כמה גולשים באמת מתעניינים במוצר או בשירות ומשאירים פרטים.

חשוב שתהיו כל הזמן עם הפנים קדימה. חשבו איך אפשר לגרום לאתר להתקדם ואיך אפשר למכור יותר. הוסיפו עוד עמודים, בקשו מלקוחות ביקורת על נראות האתר, הוסיפו תמונות, תוכן טוב ואיכותי, לינקים רלוונטיים, בדקו שהאתר פופולרי במנוע החיפוש בגוגל ועוד שלל פעולות אפשריות.

אתר תדמית לעסק

לסיכום, אם העסק שלכם באמת חשוב לכם, חובה לבנות אתר לעסק. במידה ואינכם מבינים איך עושים זאת תוכלו להתייעץ עם חברת בניית אתרים מקצועית.

בהצלחה.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו