fbpx

שיווק בטיקטוק – טיפים לפרסום נכון בטיקטוק (לעסקים וחברות)

הטיקטוק – תופעה חדשה (נכון לכתיבת המאמר), אך טרנדית ומושכת. הפלטפורמה המובילה לסרטונים קצרים ועריכתם כבר הספיקה לכבוש את העולם, תוך יצירת (במודע או שלא במודע) מצע ענק לשיווק. כוכבי רשת וחברות רבות כבר מצאו עצמם משווקים מוצרים בטיקטוק, מעלים חשיפה וכך גם מכירות והכנסות. אם נאהב את זה ואם לא, בטוח שהטיקטוק כאן כדי להישאר – ומה שנותר לנו לעשות הוא להשתמש בו לטובת העסקים והחברות שלנו בצורה נכונה ומקדמת.
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

שיווק נכון בטיקטוק – המדריך למתחילים 

ראשית חשוב להתחיל עם קצת נתונים שיבהירו שטיקטוק היא לא סתם אפליקציה חולפת, אלא הזדמנות ממשית בשבילכם לשיווק. האפליקציה עומדת (נכון ל2021) על יותר ממיליארד הורדות, ו500 מיליון אנשים בכל רחבי העולם שמשתמשים בה בכל חודש, כך שהיא עקפה את מספר ההורדות של מתחרותיה – אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב. 

טיקטוק מאפשרת יצירה ושיתוף של סרטונים באורך של עד 60 שניות, עם תוכן, מוזיקה וסרטונים שהמשתמשים עורכים בעצמם. מלבד משתמשים פרטיים, ניתן למצוא משפיענים בטיקטוק בצורה רחבה – כוכבים מוכרים, כוכבי רשת, רקדנים, מומחים לאופנה ועוד – למטרות אישיות ומסחריות.

כדי לעשות שיווק בטיקטוק בצורה נכונה, יש מספר טיפים חשובים שכדאי למפרסם המתחיל לדעת: 

הבינו מי קהל היעד שלכם ומה הוא אוהב

אמנם ייעוד האפליקציה בהתחלה היה לילדים, אך היום תוכלו למצוא מגוון רחב של גילאים וחובבי התחומים השונים. לכן, הטיפ החשוב והבסיסי ביותר בשיווק תקף גם לשיווק נכון בטיקטוק:   

הבינו את קהל היעד שלכם. איזה סוג סרטונים אהובים ומגיעים במיוחד אל הקהל הרלוונטי? איזה אנשים הם מעוניינים לראות בדף שלהם ומה מעניין אותם? כל אלו יסייעו לכם לבחור את הסרטונים, האג’נדה והדרכים הטובות ביותר לשווק באפליקציה.

מסתבכים? הבנת קהל היעד היא משימה למומחי שיווק. כדי להבין באמת איך לעשות את השלב הבא, כדאי לפנות אלינו.

בחרו את דרך השיווק המתאימה לעסק שלכם 

פרסום בטיקטוק אולי מתחיל בסרטונים, אבל האפשרויות ממש לא נגמרות שם. ישנן מספר דרכי חשיפה באפליקציה שמגבירות את מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם להכיר לעולם את העסק:

  1. סרטונים לטיפים וקידום העסק: האפשרות הראשונה והקלאסית היא יצירת סרטונים המקדמים את העסק שלכם. איך עושים את זה? פונים לאנשי מקצוע שמכירים את הפלטפורמה ואת קהל היעד ידעו לעשות את הסרטונים הנכונים, עם השירים המושמעים ביותר ולהביא את העסק שלכם לקדמת הבמה בצורה מעניינת וטרנדית.
  2. שיתוף פעולה עם משפיענים בטיקטוק: כאמור, הטיקטוק מלא במשפיענים וכוכבי רשת שסרטונים שלהם מגיעים לחשיפה רחבה (אפילו יותר ממה שאתם חושבים). שיתופי פעולה איתם יכולים להיות ניסיון והצגת המוצרים של העסק, ביקור בחברה או פרסום האג’נדה בצורה שתגרום לקהל המעריצים שלהם לאהוב אתכם גם.
  3. שיווק בטיקטוק דרך פרסום ממומן: פרסום ממומן זו לא מילה רעה, והפלטפורמה נועדה בדיוק לעסק וחברה כמו שלכם. הפרסומת תופיע ברחבי האפליקציה לפי ההסכם עם טיקטוק, כך שבעת השיטוט היומי של משתמשים רלוונטית, הפרסומת תופיע. 

הישארו טרנדיים – התייעצו עם אנשי מקצוע

בסופו של יום, עבודת השיווק דורשת ידע מקצועי וחקר תמידי: על דרכי השיווק הנכונות, מה מניע אנשים לקנייה ולחשיפה ובעיקר – מה טרנדי היום, מה הכי עובד ומה הדרך הטובה ביותר להביא את העסק או החברה שלכם לסדר היום. לכן יש את Upper- שיווק דיגיטלי ובניית אתרים, נוכל לעשות זאת בשבילכם.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

בעל עסק? לאינסטגרם יש הרבה מה להציע לך

בעלי עסק? אם עוד לא הכרתם את אינסטגרם, אתם חייבים להבין שהמפתח להצלחה שלכם כנראה נמצא שם. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום עסקים מוצרים, ואסור לכם לוותר על הזירה הזו. באמצעות ניהול דף אינסטגרם בצורה נכונה וקידומו, העסק שלכם יוצג ללקוחות רבים ותקבלו רמת חשיפה שלא חלמתם עליה.

קרא עוד »

לפייסבוק יש הרבה מה לתת לעסק שלך – אל תפסיד את זה

בשנים האחרונות מתקבלת אולי התחושה שפייסבוק שייכת לעידן הישן. בעלי עסקים כבר לא משקיעים יותר מידי בפלטפורמה הזו ועזבו אותה לטובת רשתות חברתיות מקבילות. בתור בעלי עסקים אתם צריכים להבין שזו טעות. פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה ביותר ויש לה המון מה להציע לכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו