מיתוג עסקי – 5 סיבות שיגרמו לכם לחשוב שוב לפני שתוותרו עליו

מיתוג עסק. נשמע כל כך מורכב שלא רוצים להתחיל איתו בכלל. אבל כדי להביא את העסק שלך להצלחה טובה ומרבית מיתוג עסקי הוא אחד הדברים הכי חשובים שצריך לעשות. למה? ריכזנו לכם 5 סיבות למה מיתוג עסקי זה דבר כל כך חשוב. כל המידע לפניכם.
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

רושם ראשוני

לשכנע לקוח להישאר באתר מסוים ולצרוך את תוכנו לוקח בין 10 ל15 שניות או שהוא פשוט יצא מהאתר. מעט זמן? נכון, אבל השאלה מה אתם יכולים לעשות על מנת שהלקוחות ימשיכו וישארו באתר. התשובה היא – תקשורת עם הגולשים בצורה חזותית. מה הכוונה? להעביר להם בצורה הפשוטה, הטובה והמהירה ביותר על מה העסק שלכם ולמה כדאי להם להישאר באתר ולגלוש בו.

אתר שמעוצב וממותג בצורה נכונה יוכל לספר לגולש את סיפור העסק שלכם עוד לפני שהוא באמת נכנס לתוכן ולהשאיר רושם ראשוני טוב.

תחושת ביטחון\אמון

ברגע שמיתוג מתבצע ומתבטא נכון הוא יצליח להראות בצורה מקיפה מהי המטרה המרכזית שלכם באתר, על מנת שהגולשים ירגישו איתכם בנוח, יצליחו לסמוך עליכם ויידעו מה הם מצפים מכם, הן מבחינת סטנדרט והן מבחינת תוכן. בעזרת מיתוג תוכלו להראות כיצד העסק שלכם בא לידי ביטוי בגישות\דעות.

הדבר הכי חשוב במיתוג זה עקביות, וכשלקוח מחפש לרכוש משהו מסוים הוא קודם כל יחפש את האמון ואת תחושת הביטחון. ברגע שתהיו ממוקדים גם במיתוג וגם במסר שאתם רוצים להעביר הקהל שלכם ירגיש איתכם בנוח וידע שאפשר לסמוך עליכם.

מערכת יחסים

אין ספק שברגע שתראו מודעה או פרסום של עסק שאתם מכירים וסומכים עליו – תרגישו בנוח ללחוץ עליו. למה? כי כדי שהקהל שלכם יכיר אתכם אתם צריכים לשמור על נראות בצורה עקבית ועל מיתוג בצורה עסקית בכל פלטפורמה שאתם מפרסמים. אותה גרפיקה, אותן סגנון תמונות, אותם צבעים, ככה שהלקוחות יוכלו לזהות אתכם ותוכלו לשמור איתם על מערכת יחסים הדדית ויציבה.

שוני וייחודיות (בידול)

למה העסק שלך שונה משאר העסקים המתחרים? מה יגרום ללקוח לבחור דווקא בעסק שלך? 

אלו שאלות קצת מרתיעות ומפחידות. למה שמכל אתרי העסקים שמוכרים מוצר כמו שלי לקוחות יבחרו דווקא בי? איך אני אהפוך את עצמי לשונה וייחודי מכל השאר? אם אתם יודעים מה הופך אתכם לשונים וייחודים, אל תחששו להראות את זה ללקוח בצורה הטובה והמהירה ביותר. זוכרים את ה15 שניות של רושם ראשוני? 

אם הלקוח יראה שונות וייחודיות באתר שלכם הוא יישאר וכנראה ירכוש מכם. לקוחות אוהבים דברים חדשים ומיוחדים.

חיבור טוב ועמוק עם הלקוחות

תשימו לב שגם המותגים הגדולים והמוצלחים ביותר מנסים כל הזמן להתחבר ללקוחות ברמה היומיומית. הם מנסים ללחוץ על הרגשות שלהם ולגרום להם לפעול בצורה כמה שיותר מהירה. ככל שתגרמו ללקוחות שלכם להיות רגישים כלפיכם, ככל שהעסק שלכם יכנס להם לראש והם לא יפסיקו לחשוב עליו – גדל הסיכוי להפוך אותם ללקוחות הקבועים שלכם.

חשוב שתבינו שכאשר לקוח בוחר לרכוש מוצר הוא עובר תהליך רגשי ולקוחות רוצים להרגיש שהמוצר שלכם יעזור להם לשפר את איכות חייהם

מיתוג עסקי

לסיכום, מיתוג עסקי הוא חלק חשוב מהצלחת העסק. מומלץ להתייעץ עם חברה שמתמחה במיתוג ופרסום כדי לקבל תוצאה מקסימלית.
 תוכלו להתייעץ אתינו, Upper – שיווק דיגיטלי ובניית אתרים , כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר!

בהצלחה!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו