איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק - הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם. אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) - המאמר הזה הוא בשבילכם.
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

טיפ ראשון – תפתחו ת'סטורי (ע. אדם)

שימוש בסטורי נותן לכם אפשרות להשתמש בפרופיל העסקי שלכם על מנת להקנות לכם את היכולת להמשיך ליצור תקשורת עם הלקוחות שלכם ועם לקוחות פוטנציאליים נוספים. תוכלו לעשות שימוש בסטורי על מנת לתת ללקוחות שלכם הצצה אל תוך היומיום של העסק שלכם.

הסטורי מספק ללקוחות הפוטנציאליים והקיימים  להעיף מבט אל "מאחורי הקלעים" של העסק, ולייצר אצל הלקוחות והעוקבים בדף העסקי שלכם תחושה של הכרות אינטימית עם העסק.

התחושה הזו יכולה להוביל לכך שהלקוחות ייבחרו בכם בפעם הבאה שהם יזדקקו למוצר או השירותים שאתם מוכרים. קידום ברשתות החברתיות מחברה מקצועית יכול לעזור לכם לפתח את הסטורי שלכם.

טיפ שני – תזמון זה עניין של טיימינג

אין שום ספק שיש קשר ישיר בין כמות הפוסטים שתפרסמו לכמות הלייקים והעוקבים והיקף הפרסום של העסק או החברה, באמצעות הפרופיל העסקי שלכם, יעלה. בחברות קידום ממומן של דפים עסקיים יוכלו לעזור לכם לאתר את הזמנים האידאליים לפוסטים שלכם.

אבל מה שלא כולם יודעים זה שתדירות גבוהה של פרסום פוסטים היא חשובה, אבל לא כמו עקביות בפרסום. כלומר, אם החלטתם לפרסם פוסט, שניים או אפילו שלושה ביום – הדבר הכי חשוב לגביהם הוא שהפרסומים יהיו מתוזמנים לזמנים קבועים באופן עקבי.

אם לא תצליחו לשמור על תזמון קבוע של פוסטים, אתם עלולים לחוות ירידה במספר העוקבים שלכם, ובעקבות כך – ירידה בהיקף הפרסום. ההיגיון מאחוריי ההנחה הזו הוא שפוסטים שמפורסמים ללא תזמון קבוע יכולים לגרום לעוקבים שלכם לאבד עניין, ובנוסף לפגוע בהתבלטות שלכם מול האלגוריתמים של פייסבוק ואינסטגרם.

טיפ שלישי – התוכן הוא המלך

אם אתם משתמשים ברשתות החברתיות כגולשים מן המניין, גם אתם ודאי נתקלתם לא מעט בסרטונים של מדריכים לכל מיני טריקים שימושיים לחיים. לא סתם נתקלתם בסרטונים כאלה. מחקרי עומק שנעשו על חשיפה בפייסבוק, מוכיחים שתוכן יצירתי הוא בין התכנים שהכי זוכים לעניין של המשתמשים.

גם אתם יכולים להשתמש במידע הזה. לפני שאתם מתחילים לפרסם תוכן ברשתות החברתיות, ערכו סקר שוק בקרב הלקוחות שלכם כדי להבין מה חתך הגילאים שלהם. לאחר מכן תוכלו ליצור תוכן יצירתי ואותנטי, שיגדיל את הטראפיק של הפרופיל העסקי שלכם ויגדיל את הלידים שלו. חברה המספקת שירותי שיווק לעסק תפתח עבורכם תוכן שימשוך מגוון של לקוחות חדשים וקיימים.

לסיכום

כדי לקדם את העסק או החברה שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם – פרסמו תוכן יצירתי, פרסמו את הפוסטים שלכם בעקביות ואל תהססו להשתמש בכלים שפייסבוק ואינסטגרם מציבים לשימושכם כמו סטוריז ופילטרים.

Upper (אפר) היא סוכנות פרסום דיגיטלית בעלת ותק רב בתחום, המציעה בין היתר שירותים של קידום באינטרנט. החברה מומחית גם בבניית אתרים, גם בשיווק וגם בקידום על כל סוגיו השונים. אצלנו תהנו ממעטפת מלאה של שירותים, אשר נועדה להביא את העסק שלכם למקום אליו הוא ראוי.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו