שיווק בטיקטוק – טיפים לפרסום נכון בטיקטוק (לעסקים וחברות)

הטיקטוק – תופעה חדשה (נכון לכתיבת המאמר), אך טרנדית ומושכת. הפלטפורמה המובילה לסרטונים קצרים ועריכתם כבר הספיקה לכבוש את העולם, תוך יצירת (במודע או שלא במודע) מצע ענק לשיווק. כוכבי רשת וחברות רבות כבר מצאו עצמם משווקים מוצרים בטיקטוק, מעלים חשיפה וכך גם מכירות והכנסות. אם נאהב את זה ואם לא, בטוח שהטיקטוק כאן כדי להישאר – ומה שנותר לנו לעשות הוא להשתמש בו לטובת העסקים והחברות שלנו בצורה נכונה ומקדמת.

By Trapick

תוכן עניינים

שיווק נכון בטיקטוק – המדריך למתחילים 

ראשית חשוב להתחיל עם קצת נתונים שיבהירו שטיקטוק היא לא סתם אפליקציה חולפת, אלא הזדמנות ממשית בשבילכם לשיווק. האפליקציה עומדת (נכון ל2021) על יותר ממיליארד הורדות, ו500 מיליון אנשים בכל רחבי העולם שמשתמשים בה בכל חודש, כך שהיא עקפה את מספר ההורדות של מתחרותיה – אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב. 

TIKTOK מאפשרת יצירה ושיתוף של סרטונים באורך של עד 60 שניות, עם תוכן, מוזיקה וסרטונים שהמשתמשים עורכים בעצמם. מלבד משתמשים פרטיים, ניתן למצוא משפיענים בטיקטוק בצורה רחבה – כוכבים מוכרים, כוכבי רשת, רקדנים, מומחים לאופנה ועוד – למטרות אישיות ומסחריות.

כדי לעשות שיווק בטיקטוק בצורה נכונה, יש מספר טיפים חשובים שכדאי למפרסם המתחיל לדעת: 

הבינו מי קהל היעד שלכם ומה הוא אוהב

אמנם ייעוד האפליקציה בהתחלה היה לילדים, אך היום תוכלו למצוא מגוון רחב של גילאים וחובבי התחומים השונים. לכן, הטיפ החשוב והבסיסי ביותר בשיווק תקף גם לשיווק נכון בטיקטוק:   

הבינו את קהל היעד שלכם. איזה סוג סרטונים אהובים ומגיעים במיוחד אל הקהל הרלוונטי? איזה אנשים הם מעוניינים לראות בדף שלהם ומה מעניין אותם? כל אלו יסייעו לכם לבחור את הסרטונים, האג'נדה והדרכים הטובות ביותר לשווק באפליקציה.

מסתבכים? הבנת קהל היעד היא משימה למומחי שיווק. כדי להבין באמת איך לעשות את השלב הבא, כדאי לפנות אלינו.

בחרו את דרך השיווק המתאימה לעסק שלכם 

פרסום בטיקטוק אולי מתחיל בסרטונים, אבל האפשרויות ממש לא נגמרות שם. ישנן מספר דרכי חשיפה באפליקציה שמגבירות את מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם להכיר לעולם את העסק:

  1. סרטונים לטיפים וקידום העסק: האפשרות הראשונה והקלאסית היא יצירת סרטונים המקדמים את העסק שלכם. איך עושים את זה? פונים לאנשי מקצוע שמכירים את הפלטפורמה ואת קהל היעד ידעו לעשות את הסרטונים הנכונים, עם השירים המושמעים ביותר ולהביא את העסק שלכם לקדמת הבמה בצורה מעניינת וטרנדית.
  2. שיתוף פעולה עם משפיענים בטיקטוק: כאמור, הטיקטוק מלא במשפיענים וכוכבי רשת שסרטונים שלהם מגיעים לחשיפה רחבה (אפילו יותר ממה שאתם חושבים). שיתופי פעולה איתם יכולים להיות ניסיון והצגת המוצרים של העסק, ביקור בחברה או פרסום האג'נדה בצורה שתגרום לקהל המעריצים שלהם לאהוב אתכם גם.
  3. שיווק בטיקטוק דרך פרסום ממומן: פרסום ממומן זו לא מילה רעה, והפלטפורמה נועדה בדיוק לעסק וחברה כמו שלכם. הפרסומת תופיע ברחבי האפליקציה לפי ההסכם עם טיקטוק, כך שבעת השיטוט היומי של משתמשים רלוונטית, הפרסומת תופיע. 

הישארו טרנדיים – התייעצו עם אנשי מקצוע

בסופו של יום, עבודת השיווק דורשת ידע מקצועי וחקר תמידי: על דרכי השיווק הנכונות, מה מניע אנשים לקנייה ולחשיפה ובעיקר – מה טרנדי היום, מה הכי עובד ומה הדרך הטובה ביותר להביא את העסק או החברה שלכם לסדר היום. לכן יש את Trapick – חברת מקצועני שיווק דיגיטלי, בניית אתרים וכלל סוגי הפרסום. אנו נשמח לעשות זאת בשבילכם בצורה המקצועית והיעילה ביותר.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו