לפייסבוק יש הרבה מה לתת לעסק שלך – אל תפסיד את זה

בשנים האחרונות מתקבלת אולי התחושה שפייסבוק שייכת לעידן הישן. בעלי עסקים כבר לא משקיעים יותר מידי בפלטפורמה הזו ועזבו אותה לטובת רשתות חברתיות מקבילות. בתור בעלי עסקים אתם צריכים להבין שזו טעות. פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה ביותר ויש לה המון מה להציע לכם.

By Trapick

תוכן עניינים

Trapick

חברת Trapick מתמחה בקידום אונליין, ותעזור לכם בבניית דף פייסבוק שיביא את העסק שלכם לכל לקוח פוטנציאלי. אז גם אם אתם כבר לא שם, ואולי נמצאים בזירות אחרות, כאן נחשוף אתכם לכמה עובדות שלא בטוח שידעתם. אחרי שתיקראו את זה, גם אתם תבינו שכדאי לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק.

חשיפה למספר משתמשים גבוה

פייסבוק מחזיקה בישראל מיליוני משתמשים, אז גם אם אומרים לכם שעבר זמנה של פייסבוק זה ממש לא נכון. המשתמשים בפייסבוק גם מבלים ברשת שעות לא מעטות מה שמעלה את החשיבות של הפרסום בה. בממוצע, הישראלים נמצאים בפייסבוק מספר שעות מכובד בכל יום, ובסופי השבוע הממוצעים מזנקים. חשוב שגם העסק שלכם יהיה שם, כי כולם שם.

תכנים בלתי מוגבלים

בניגוד לרשתות חברתיות מקבילות, בפייסבוק ניתן לפרסם כל צורה של חומר בלי מגבלה. גם סרטונים ארוכים ופוסטים רבי מלל, ניתנים לשיתוף בפייסבוק בלי להגביל אתכם ובלי שתצטרכו לעבד את המידע כדי להתאים אותו לפרסום ברשת. אז אם אתם רוצים להעלות סרטון ארוך או אפילו תכני הדרכה ארוכים, פייסבוק זה בדיוק המקום עבורכם.

הגעה לקהל היעד

לחברת פייסבוק יש אלגוריתם מיוחד שמאפשר להם להביא את התכנים שלכם בדיוק למי שעשויים להתעניין בהם. המידע הרב שהחברה מחזיקה מאפשר לה להעריך עבור כל משתמש איזה תכנים עשויים לעניין אותו. בנוסף, פייסבוק יכולה להביא את המידע שלכם למי שנמצאים בקבוצות בעלות עולם תוכן דומה.

בעזרת שימוש בקידום ממומן בפייסבוק תוכלו להביא את המוצרים שלכם למי שבדיוק צריך אותם. ככה לא תבזבזו משאבים מיותרים בפרסום עבור צרכנים שכלל לא מעוניינים במוצרים שלכם, ומאידך תביאו את המידע למי שמתעניינים בו. בנוסף, פייסבוק מתאימה את המודעה לקהל הנמצא בקרבה גיאוגרפית לעסק שלכם ובכך מעלה הסיכוי שמי שגר בסביבה הקרובה ידע על קיומכם.

מחיר

בניגוד למה שאולי אתם חושבים, הפרסום בפייסבוק לא נחשב יקר בכלל. בעזרת עבודה נכונה של קידום ושיווק בפייסבוק גם תשיגו רמת חשיפה גבוהה ואיכותית וגם לא תצטרכו לקרוע את הכיס שלכם. גם עסקים קטנים יכולים לעמוד במחירים לפרסום אפקטיבי בפייסבוק, ואף יכולים לבקש התאמות שיוזילו את עלות הפרסום בצורה משמעותית.

פידבק

פייסבוק מאפשרת למי שמפרסם אצלה לראות דו"ח נתונים מפורט של החשיפה. הנתונים הללו יאפשרו לכם לתעל את ההשקעה הפרסומית שלכם בהמשך ויעזרו לכם למקד את המשאבים בצורה הנכונה. בנוסף, תוכלו לעדכן את הפרסום תוך כדי תנועה בלי להתחיל בכל פעם מחדש.

כי זה מתאים לכם

פייסבוק מודעת לשימוש שעושה בה הקהילה העסקית ומתאימה את עצמה אליכם. לבעלי עסקים ישנה אפשרות ליצור דף מפורט שבו פיצ'רים רבים שיהפכו את הצפייה בעמוד שלכם לנוחה עבור הלקוחות שלכם. תוכלו להעלות סקרים, מודעות וקישורי הזמנות שייהפכו את העמוד שלכם לסניף נוסף של החנות.

חברת Trapick מתמחה בשיווק וקידום עסקים וחברות ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט, ותעזור לכם לבנות עמוד פייסבוק עבור העסק שלכם, וכמובן לקדם אותו. לחברה ניסיון רב בעבודה עם בעלי עסקים מכל התחומים ובעזרתה גם לעסק שלכם יהיה דף פייסבוק איכותי שיגרום ללקוחות פוטנציאליים רבים לעצור אצלכם ולבסוף להפוך ללקוחות משלמים. 

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו