בעל עסק? לאינסטגרם יש הרבה מה להציע לך

בעלי עסק? אם עוד לא הכרתם את אינסטגרם, אתם חייבים להבין שהמפתח להצלחה שלכם כנראה נמצא שם. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום עסקים מוצרים, ואסור לכם לוותר על הזירה הזו. באמצעות ניהול דף אינסטגרם בצורה נכונה וקידומו, העסק שלכם יוצג ללקוחות רבים ותקבלו רמת חשיפה שלא חלמתם עליה.

By Trapick

תוכן עניינים

מאיפה מתחילים?

אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, חברת Trapick מתמחה בקידום באינסטגרם עבור בעלי עסקים, חברות, חנויות, מוצרים ועוד. אנחנו נעזור לכם ליצור דף איכותי לעסק שלכם ולמשוך אליו עוד ועוד לקוחות מידי יום. כאן נחשוף בפניכם את האפשרויות שאינסטגרם מציעה לכם ונוביל אתכם כל הדרך להצלחה.

מה זה אינסטגרם?

נכון להיום, אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות המובילות בעולם, ורשומים בה מעל מיליארד משתמשים (נכון לכתיבת שורות אלה). המטרה העיקרית של אינסטגרם היא שיתוף תכנים הכוללים פוסטים, תמונות וסרטונים כדי שקהל העוקבים של אותו משתמש יוכל לצפות בהם.

באינסטגרם נמצאים ידוענים, פוליטיקאים, אנשי מקצוע וכמובן גם אנשים פרטיים. כל משתמש יכול לבחור אחר מי לעקוב בהתאם לתחומי העניין שלו. תכנים שיעלו המשתמשים שאתה עוקב אחריהם יופיעו בפיד שלכם. 

מה זה אומר לי בתור בעל עסק?

בעלי עסקים רבים מנהלים דפי אינסטגרם. דף אינסטגרם מושך אליו לקוחות, ומהווה פרסומת תמידית לעסק. בכל רגע ניתן לעדכן את הלקוחות על מבצע חדש, לשתף אותם במוצר שהגיע לראשונה וסתם להראות להם שינויים חדשים שביצעתם בעסק.

בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת לבעלי עסקים לעשות שימוש בקידום ממומן, כלומר לשלם כסף לחברה שתדאג לכך שהדף שלכם יגיע למספר רב יותר של אנשים. המערכת פועלת, אם יודעים להשתמש בה נכון, בצורה כזו שהיא מזהה לקוחות פוטנציאליים שיכולים להתעניין במוצר שלכם וגורמת להם להיחשף לדף שלכם.

ניהול דף אינסטגרם הוא משהו שאתם חייבים לדעת לעשות, כיון שטמון בו פוטנציאל הצלחה גדול עבור העסק שלכם. הדף נועד לגרום ללקוחות להרגיש שהם ממש חלק מהעסק, ומעודכנים בכל רגע בכל דבר חדש. בדף האינסטגרם תוכלו לשאול את הלקוחות על ההעדפות שלהם, לקבל מהם פידבק על מוצרים חדשים שאתם רוצים לשווק, וכמובן לפרסם את המוצרים שאתם מציעים.

אז אחרי שהשתכנעתם בחשיבות של דף אינסטגרם לעסק שלכם, הנה מספר עצות שיעזרו לכם להגיע לחשיפה גדולה:

  1. נראות – תקפידו שהעמוד ייראה מושקע. תזכרו, בעולם היום דף האינסטגרם הוא חלון הראווה לעסק שלכם. עבור לקוחות רבים הצפייה בדף תהיה המפגש הראשון עם העסק וחשוב מאוד להשאיר עליהם רושם ראשוני חיובי. תעלו תמונות שמושכות את העין ויגרמו גם למי שאולי לא מתעניין במוצרים שלכם להעיף מבט בעמוד.
  1. עדכניות – הדף צריך להיות מעודכן כל הזמן. חשוב שהמידע שיש בדף יהיה רלוונטי. מידע רלוונטי משדר ללקוח תחושה של רצינות ויגרום לו לתת בכם את האמון שלו. הדבר הזה נכון לכל פרט שמופיע בדף החל ממספר הטלפון של החנות וכלה בשעות הפתיחה. לקוח שייתקל במידע לא עדכני עלול לנטוש אתכם, ודבר כזה אסור שיקרה.
  1. שיתופיות – שתפו את הלקוחות במה שקורה אצלכם בעסק. תראו להם תמונות מהשיפוץ שהחנות עוברת ואל תתביישו להתייעץ אתם על דברים שצריכים שיפור. השיתוף מעניק ללקוח תחושה שהוא לא רק קונה בעסק אלא שיש לו חלק בעיצוב שלו, מה שיגרום לו להרגיש מחויבות כלפיכם.

אם זה נשמע לכם מסובך, אתם יכולים להיות רגועים. חברת Trapick מתמחה בקידום עסקים וחברות באינסטגרם, ובעלת ניסיון רב בעבודה עם שלל תחומים. אנחנו נהפוך את העסק שלכם לדבר החם ברשת, דברו איתנו (:

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו