במידה והגעתם עד לכאן, מגיעות לכם ברכות חמות! חיפוש אחר טיפים לעיצוב אתר תדמית לעסק, מעיד כי אתם נמצאים בשלב סופר-מרגש – הקמת עסק בימים אלו, בניית אתר לעסק שכבר קם או בניית אתר לעסק שעתיד לקום בקרוב. לפני שהאתר עולה לאוויר, אנחנו ב-Trapick – משרד פרסום בדיגיטל, שמחים לחלוק אתכם מספר טיפים מעולים שראוי ליישם בשלב עיצוב האתר.
1.צבעם של המתחרים – על חשיבותו של מחקר המתחרים
אנחנו מנחשים כי חלקכם מרימים כעת גבה: "לגלוש באתרי המחקרים ולהתרשם מעיצובם? אני לא מבין בשביל מה זה טוב…". אז האם נכון "להכתים" את חגיגת הקמת העסק והאתר עם דיבור ו"נגיעה" במתחרים? התשובה היא שכן! טכנית, אתם יכולים לדלג על השלב הזה ולקפוץ מיד לטיפ הבא. עם זאת, היכרות עם המתחרים העיקריים שלכם היא שיעור חובה-העשרה שלא כדי להחמיצו. מדוע? משום שסביר כי המתחרים הגדולים שלכם, בנו את אתריהם רק לאחר שהם אפיינו לעומק את קהל היעד (שבמקרה, הוא גם קהל היעד שלכם). כלומר, התובנות שלהם רלוונטיות גם לכם!
2.שאלו את עצמכם: "איזו אווירה אני רוצה ליצור?"
אי אפשר לדבר על עיצוב אתר תדמית לעסק, מבלי לדבר על הצבעים באמצעותם האתר יעוצב. צבע הוא שפה לכל דבר – הוא יוצר אווירה מסוימת ומעצב רגשות. בעת שתדעו להשיב לעצמכם על השאלה "איזו אווירה אני רוצה לייצר עם העסק והאתר שלי?", יהיה ניתן לגבש קונספט עיצובי לאתר ולהוציאו אל הפועל.
לדוגמא: נניח ויש לכם עסק למכירת נרות בוטיק ריחניים. סביר כי תרצו לעורר אווירה ותחושות של רוגע ופינוק, יוקרה ואלגנטיות. צבעים שיהיה נכון להשתמש בהם יהיו לבן (ניטרלי ונקי), תכלת (רך ועדין), שילוב של שחור ולבן (יוקרה), ונגיעות של זהב.
3.יש לכם שפה שיווקיות. דברו אותה!
עם בניית האתר ועיצובו, מומלץ (כלומר, חובה!) ליישם את כל התובנות המיתוגיות מתהליך המיתוג. עיצוב האתר צריך להתבסס בעיקר על השפה הטקסטואלית והחזותית הייחודית לכם – מ"גובה השפה" ועד הצבעים המייצגים אתכם. חשוב לדעת: חייב להיות סנכרון בין המיתוג והעיצוב שבאופליין (לדוגמא: פולדרים, שלט עסק, כרטיסי ביקור) ובין זה שבאונליין.
4.עיצוב שמעודד גלישה ממושכת באתר
האם הייתם יכולים לגלוש יותר מעשר שניות באתר שמעוצב בצבע ירוק זוהר? האם אתר המעוצב בלבן ועליו טקסט בצבע אפור היה מעודד אתכם לגלוש בו? אנחנו מנחשים שלא. לאורך תהליך בנייה ועיצוב של אתר תדמית לעסק, עליכם לזכור כי אתם בונים ומעצבים מוצר שאמור לייצר עבורכם לידים והכנסות. אתר שלא יהיה נעים וחווייתי לגלוש בו, יצטיין בעיקר בדבר אחד – נטישה המונית. המשמעות ברורה: האתר חייב להיות מעוצב ע"פ "כללי העיצוב הנכונים"!
לפרטים נוספים אודות עיצובי אתרי תדמית לעסק עם Trapick, לחצו על "דברו איתנו"!