4 טיפים לעיצוב אתר תדמית לעסק

בונים אתר תדמית חדש לעסק? אנו מזמינים אתכם לקבל 4 טיפים שימושיים לבניית אתר תדמית מוצלח! המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

במידה והגעתם עד לכאן, מגיעות לכם ברכות חמות! חיפוש אחר טיפים לעיצוב אתר תדמית לעסק, מעיד כי אתם נמצאים בשלב סופר-מרגש – הקמת עסק בימים אלו, בניית אתר לעסק שכבר קם או בניית אתר לעסק שעתיד לקום בקרוב. לפני שהאתר עולה לאוויר, אנחנו ב-Trapick – משרד פרסום בדיגיטל, שמחים לחלוק אתכם מספר טיפים מעולים שראוי ליישם בשלב עיצוב האתר. 

4 טיפים לעיצוב אתר תדמית לעסק

1.צבעם של המתחרים – על חשיבותו של מחקר המתחרים

אנחנו מנחשים כי חלקכם מרימים כעת גבה: "לגלוש באתרי המחקרים ולהתרשם מעיצובם? אני לא מבין בשביל מה זה טוב…". אז האם נכון "להכתים" את חגיגת הקמת העסק והאתר עם דיבור ו"נגיעה" במתחרים? התשובה היא שכן! טכנית, אתם יכולים לדלג על השלב הזה ולקפוץ מיד לטיפ הבא. עם זאת, היכרות עם המתחרים העיקריים שלכם היא שיעור חובה-העשרה שלא כדי להחמיצו. מדוע? משום שסביר כי המתחרים הגדולים שלכם, בנו את אתריהם רק לאחר שהם אפיינו לעומק את קהל היעד (שבמקרה, הוא גם קהל היעד שלכם). כלומר, התובנות שלהם רלוונטיות גם לכם! 

2.שאלו את עצמכם: "איזו אווירה אני רוצה ליצור?"

אי אפשר לדבר על עיצוב אתר תדמית לעסק, מבלי לדבר על הצבעים באמצעותם האתר יעוצב. צבע הוא שפה לכל דבר – הוא יוצר אווירה מסוימת ומעצב רגשות. בעת שתדעו להשיב לעצמכם על השאלה "איזו אווירה אני רוצה לייצר עם העסק והאתר שלי?", יהיה ניתן לגבש קונספט עיצובי לאתר ולהוציאו אל הפועל. 

לדוגמא: נניח ויש לכם עסק למכירת נרות בוטיק ריחניים. סביר כי תרצו לעורר אווירה ותחושות של רוגע ופינוק, יוקרה ואלגנטיות. צבעים שיהיה נכון להשתמש בהם יהיו לבן (ניטרלי ונקי), תכלת (רך ועדין), שילוב של שחור ולבן (יוקרה), ונגיעות של זהב. 

3.יש לכם שפה שיווקיות. דברו אותה!

עם בניית האתר ועיצובו, מומלץ (כלומר, חובה!) ליישם את כל התובנות המיתוגיות מתהליך המיתוג. עיצוב האתר צריך להתבסס בעיקר על השפה הטקסטואלית והחזותית הייחודית לכם – מ"גובה השפה" ועד הצבעים המייצגים אתכם. חשוב לדעת: חייב להיות סנכרון בין המיתוג והעיצוב שבאופליין (לדוגמא: פולדרים, שלט עסק, כרטיסי ביקור) ובין זה שבאונליין. 

4.עיצוב שמעודד גלישה ממושכת באתר

האם הייתם יכולים לגלוש יותר מעשר שניות באתר שמעוצב בצבע ירוק זוהר? האם אתר המעוצב בלבן ועליו טקסט בצבע אפור היה מעודד אתכם לגלוש בו? אנחנו מנחשים שלא. לאורך תהליך בנייה ועיצוב של אתר תדמית לעסק, עליכם לזכור כי אתם בונים ומעצבים מוצר שאמור לייצר עבורכם לידים והכנסות. אתר שלא יהיה נעים וחווייתי לגלוש בו, יצטיין בעיקר בדבר אחד – נטישה המונית. המשמעות ברורה: האתר חייב להיות מעוצב ע"פ "כללי העיצוב הנכונים"! 

לפרטים נוספים אודות עיצובי אתרי תדמית לעסק עם Trapick, לחצו על "דברו איתנו"!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו