עיצוב ובניית אתרים – הטיפים הגדולים

במידה ואתם מעצבים ובונים אתר, המאמר הזה הוא בשבילכם, אנחנו ב-UPPER שמחים לחלוק אתכם 5 טיפים מעולים בנושא עיצוב ובניית אתרים. המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

במידה והבליחה לראשכם השאלה: "מה אני צריך לדעת לפני שאני משקיע בבניית אתר לעסק?", דעו כי אתם נמצאים במקום הנכון. אנחנו ב-Trapick שמחים לחלוק אתכם 5 טיפים מעולים בנושא עיצוב ובניית אתרים. שנתחיל?

 

1.אז למה אתם רוצים בכלל להשקיע בבניית אתר?

"כי לכולם יש!" זו בהחלט סיבה טובה, אך חשוב שתעמיקו עוד יותר בשאלה הזו. מדוע? משום שישנם מספר סוגי אתרים. האם כל סוג של אתר בהכרח יתאים לכם? התשובה היא שלא. יציאה לדרך עם פרויקט עיצוב ובניית אתרים, מותנית בהבנה שלכם מדוע אתם צריכים בכלל אתר. המוטיבציות להקמת אתר יכולות להיות בין היתר הדברים הבאים:

  • הרצון להפגין נוכחות ברחבי הרשת ("לכל המתחרים שלי יש אתר, גם אני רוצה!")
  • טיפוח נכס דיגיטלי שיהפוך בעתיד מניב
  • פתיחת "סניף אינטרנטי" לחנות המרכזית שלכם 
  • יצירת תדמית חיובית עליכם/על העסק וכיוצא בזה

ב-UPPER אנו מתמחים בבניית כל סוגי האתרים – מעמוד נחיתה, דרך אתרי תדמית ועד אתרי חנויות.

2.בחרו לפחות רפרנס אחד שאהבתם

אל הפגישה הראשונה שלכם עם חברה שבונה אתרים כדוגמת Trapick, כדאי להגיע עם רפרנס אחד לפחות. כלומר, עם קישור לאתר שאהבתם (לא חייב להיות בהכרח של מתחרה ישיר). רפרנסים שכאלו תורמים לתיאום ציפיות מדויק יותר, כך שהחברה שבונה את האתר תדע על מה לשים את הדגש, בעוד אתם תוכלו לדעת איך יראה פחות או יותר המוצר שתקבלו בסופו של דבר. 

3.הדבר העיקרי שצריך להתחשב בו עם עיצוב ובניית אתרים

האתר לא מיועד לכם, אלא למישהו אחר – ללקוחות שלכם. זהו משהו שקשה לעתים לבעלי עסקים לתפוש ("מה זאת אומרת? האתר הזה הוא שלי, הוא מייצג אותי!"), אך חשוב כבר עכשיו להבין: העסק/המוצר המרכזי שלכם, פונים אל קהל יעד מסוים. בעת שבונים ומעצבים אתר, יש להתאים ולמקד את התוכן – הטקסטואלי והחזותי, בצורה מדויקת לקהל זה. העדפות אישיות שלכם או VISION מסוים שהיה לכם בראש, לא ממש רלוונטיים. ומי כן רלוונטי? קהל היעד שלכם. 

4.טיפ הזהב: היו מעורבים בתהליך בניית האתר

האם אתם חייבים להיות מעורבים בתהליך? התשובה היא שלא. האם מומלץ לכם להיות מעורבים בו? חד משמעית, כן. נסו לחשוב על התהליך כמו על ארגון חתונה עם מפיק: למרות שישנו מי שיכול לעשות הכל, עדיין כייף ומרגש להיות מעורבים בתכנון וארגון האירוע. כך בדיוק עם עיצוב ובניית אתרים. 

5.בחרו בחברת שמתאימה את עצמה אליכם!

להתאים את עצמכם לתנאיה של חברת בניית אתרים מסוימת, זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות טובה הרבה יותר: לחבור לחברה שמתאימה את עצמה אליכם – לתקציב שלכם ולצרכים המדויקים שלכם. ב-Trapick אנו מציעים מספר מסלולי בניית אתרים, המאופיינים בעלויות שונות ובפתרונות שונים. במידה ולא מצאתם מסלול שעונה בצורה מדויקת על הצרכים שלכם (המסלולים מפורטים כאן באתר), נוכל לבנות עבורכם מסלול בניית אתר בהתאמה אישית!

לפרטים נוספים אודות עיצוב ובניית אתרים עם Trapick, אל תהססו לפנות! לחצו על "דברו איתנו" – יש לכם על מי לבנות!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו