fbpx

מה הסיפור? 4 פיצ’רים בסטורי שכדאי להשתמש בהם!

אוהבים לפרסם בסטורי? אנו ב-UPPER שמחים לשתף אתכם ב- פיצ'רים בסטורי שכדאי להשתמש בהם, אז למה אתכם מחכים, המשיכו לקרוא!
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

אתם צורכים אותם על בסיס יומי ולעתים אף יוצרים אותם בעצמכם: הסטוריז באינסטגרם! ישנם אלו האומרים כי יצירת סטוריז היא אומנות של ממש – מתזמון השיתוף ועד בחירת הפילטר הנכון. אנחנו ב-UPPER “אמני סטוריז”, המציעים שירות ניהול עמודי אינסטגרם, הנשען על עיצוב גרפי, יצירת תוכן ושיתופו. אנו שמחים לשתף אתכם ב-4 פיצ’רים בסטוריז, באמצעותם תוכלו לייחד את סיפוריכם! אז מה דעתכם על מלודיה נעימה שתלווה את ה-STORY או משאל עוקבים שיספק לכם דאטה?

מאמרי תוכן לבלוג באתר – כל הטיפים החשובים

1.MUSIC – הוספת קובץ מוסיקה

כולם חיכו, כולם ציפו והנה הוא כאן – הפיצ’ר שמאפשר לכם להוסיף פזמונים אהובים לסטוריז שלכם. אם עד כה העברתם מסרים ורגשות באמצעות תמונות בלבד, הרי שכעת תוכלו לשלב מוסיקה שתלווה את כל סיפוריכם. ואיך זה עובד? עם לחיצה על Music, מיד יפתח בפניכם חלון חיפוש. הקלידו את שם השיר/האמן המועדפים עליכם והוסיפו לסטורי. שימו לב כי אתם יכולים לערוך את השיר וכך להוסיף חלק מסוים ממנו שאתם אוהבים. 

2.POLL – משאל עוקבים

להעלות סטורי “נקי” זו אפשרות. עם זאת, אפשרות טובה יותר היא לשתף את העוקבים בשאלה/דילמה. לדוגמא: 

  • “האם האריזה החדשה תחמיא למוצר?” (אהבתי / לא אהבתי)
  • “מה אתם חושבים על העלייה לגמר של X?” (מוצדקת / זוכה לא ראוי)
  • “אתם שותים משקה חלבון לאחר האימונים שלכם?” (לפעמים / ברור) ועוד…

הכלי הזה מאפשר לכם לקבל דאטה (לדוגמא: הרגלי צריכה מסוימים של העוקבים), אך גם מעניק לכם את האפשרות ליהנות ממעורבות גבוהה יותר שלהם.

3.QUIZ – אז מי מהעוקבים שלכם יודע את התשובה?

כלי נוסף שכדאי להשתמש בו ה-QUIZ – שאלון. תוכלו להשתעשע עם העוקבים שלכם עם מגוון שאלונים, כאשר אתם אלו שבונים את השאלות ומציעים את התשובות כמובן. כלים מסוג זה מעודדים את העוקבים לקחת חלק (“וואי, איזה מגניב! בא לי לענות!”), הם לומדים להכיר אתכם טוב יותר באמצעותם (בניית גשר בין המותג לעוקב) וכן, הם תורמים למעורבות גבוהה המתורגמת בסופו של דבר לחשיפה גבוהה יותר – לסטורי ולעמוד שלכם.

4.LOCATION – איפה אתם?

גם אם אינכם מגדירים את עצמכם כ”מספרי סיפורים” (כלומר, ככאלו שמעלים סטוריז לארוחת בוקר), אתם בטח מכירים את האופציה לציין מיקום. למרות זאת, ישנם לא מעט סטוריז הנקיים מציון הלוקיישן. ההמלצה אליכם היא לא רק לציין היכן אתם נמצאים, אלא גם להוסיף תיוג של בית העסק בו אתם נמצאים. מדוע? משום שהתיוגים האלו מופיעים בחשבונו של אותו בית עסק, שככל הנראה ישתף את הסטורי שלכם. ובמילה אחת: חשיפה! 

יש לכם סיפור לספר? בשביל זה יש את UPPER! חברתנו מציעה בין היתר שירותי ניהול וקידום של עמודי אינסטגרם. לפרטים נוספים, לחצו על “דברו איתנו” (יש לנו משהו לספר לכם…)

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

הכל על יצירת תוכן לעסק

בונים אתר? אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחתו הוא תוכן. תוכן הוא מלך! תוכן איכותי הוא תוכן שיכניס גולשים לאתר שלכם, אז איך כותבים תוכן לאתר, המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו