מאמרי תוכן לבלוג באתר – כל הטיפים החשובים

מאמרי תוכן לאתרים הינם חלק מהותי מהדבר הגדול הזה שנקרא "קידום אתרים". אז איך כותבים תוכן איכותי כזה שימשוך אחריו לקוחות ויקפיץ את האתר שלכם קדימה, המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

תואר אחד כבר יש לכם: בעלי עסקים. עם הקמת האתר שלכם, תזכו בתואר נוסף: יצרני תוכן! מאמרי תוכן לאתרים הינם חלק מהותי מהדבר הגדול הזה שנקרא "קידום אתרים". ב-Trapick אנו מציעים שירותי קידום אורגני וממומן, כמו גם יצירת תכנים המיועדים לשיתוף באתר שלכם. כעת, אנו שמחים לשתף אתכם ב-5 טיפים מעולים לכתיבת מאמרים שיתרמו לקידום האתר, למוניטין חיובי ולגולשים נשכרים. 

מאמרי תוכן לבלוג באתר – כל הטיפים החשובים

1.כתבו את המאמרים בגוף ראשון

כתיבת תוכן לבלוג באתרים נשענת על לא מעט "חוקים" וטיפים. זהו ללא ספק אחד הטיפים החשובים ביותר. בעת שאתם כותבים את התוכן לאתר (לא משנה מהו העסק שלכם ומהו נושא המאמר), דמיינו לעצמכם שאתם משוחחים פנים אל מול פנים עם האדם עבורו התוכן מיועד. בכדי לקיים שיח שכזה, עליכם לכתוב את התוכן בגוף ראשון: "אנחנו ממליצים…", "אני מציע לבחון את האפשרויות" וכן הלאה. הגוף הראשון מייצר "חמימות טקסטואלית" ואינטימיות בין המוען והנמען.

2.אל תשמיצו את המתחרים שלכם

למרות שהשמצת מתחרים נחשבת כאסטרטגיה שיווקית לגיטימית (כל עוד היא נשארת בגבולות הטעם הטוב), מומלץ מאד שלא להיכנס לפינות האלו. התכנים המשותפים באתר שלכם צריכים להתמקד אך ורק בכם, בערך שאתם שואפים להעניק ללקוחותיכם. ראוי שכל מאמר שאתם כותבים – אינפורמטיבי-מקצועי או שיווקי, יהיה נקי מעקיצות והשמצות. הדגישו תמיד את מה שאתם "כן" ולא את מה שאחרים "לא". 

3.הקפידו על ניסוח כותרות מושכות

מאמר ממוצע לבלוג באתר נכתב בהיקף של 400 מילים. את כמות המילים הזו יהיה עליכם לחלק לארבע פסקאות לערך. חשוב שהפסקאות יופרדו זו מזו באמצעות כותרות מושכות. ומהי כותרת מושכת? כותרת המנוסחת בצורה כזו שמעוררת את סקרנותו של הקורא. הכותרת יכולה להיות עובדה, שאלה או עצה, ותכליתה "למכור" לגולש את הפסקה ואת המאמר כולו.

4.לגולשים ולאתר שלכם מגיע רק תוכן מקורי

חשוב לציין כי כל התוכן שאתם משתפים באתר שלכם חייב להיות מקורי. כלומר, "להיכתב מאפס". אין מקום להעתקות (שלא תחשבו על זה בצחוק אפילו), שכתובים בוטים או ציטוטים מאתרים אחרים. לא רק שגוגל לא סלחן (אל תנסו אותו) להעתקות תוכן, אלא שהן נחשבות גם להפרה של זכויות יוצרים. 

5.אל תשכחו להניע לפעולה

בכל מאמר שאתם משתפים חשוב לשזור בעדינות ואלגנטיות אלמנטים שיווקיים. הם יכולים לבוא לידי ביטוי בציון שם המותג שלכם לאורך הטקסט (Trapick היא משרד פרסום בדיגיטל…), אך גם בפסקת הסיכום עם הנעה לפעולה (נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים נוספים אודות מסלולי פרסום, התקשרו!). הנעה לפעולה היא הא' ב' של טקסטים שיווקיים, ובאמצעותה ניתן ליצור "סגירה" הרמונית לתוכן.

אנחנו ב-Trapick מומחים ביצירת תוכן איכותי לאתרים, ומזמינים אתכם להתרשם ממגוון שירותי התוכן שאנו מציעים. לפרטים נוספים, אל תהססו לפנות אלינו – לחצו על "דברו איתנו" ואנחנו אתכם!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו