מתי כדאי לחדש את העיצוב והתוכן באתר?

אתר אינטרנט דורש תחזוקה ואחת לכמה זמן מומלץ לשנות את העיצוב ולשפר את התוכן באתר, באילו מקרים נידרש, המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

והנה עובדה שככל הנראה לא תפתיע אתכם: אתר שאינו "מחמיא" ונכון לעסק, לא יהפוך כזה כך סתם מעצמו. על מנת שהאתר יקדם אתכם, יניב עבורכם ויתרום למוניטין שלכם, עליכם לנקוט בגישה אקטיבית  – עיצוב מחדש של האתר בהתאם לצרכים החדשים והסטנדרטים העדכניים!

ב-Trapick אנו מומחים בבניית כל סוגי האתרים , לרבות אתרי ONE PAGE, אתרי תדמית וחנויות
e-commerce. תוהים אם להשקיע בחידוש האתר שלכם? המידע הבא עשוי לסייע לכם בקבלת ההחלטה.


מתי כדאי לשקול לחיובאת ריענון העיצוב והתוכן באתר?

ישנם 4 מקרים עיקריים בהם מומלץ לשנות את העיצוב ולשפר את התוכן באתר – הנה הם לפניכם:

  • חווית גלישה שרחוקה מלהיות טובה – השקעתם בבניית אתר לא בכדי לסמן V, אלא בכדי לכבוש מטרות אחרות – מיצירת תדמית ועד מכירות ברשת. ישנם לא מעט אתרים שסובלים מחוויית משתמש מאד לא טובה (זהו עוד ניסוח עדין), מה שהופך אותם במידה רבה לחסרי תכלית – לבעלי העסקים ובטח שלגולשים. חוויה לא טובה יכולה להיות תוצר של מהירות גלישה איטית, תשתית אתר לקויה, מבנה כאוטי, צבעים "כואבים" בעיניים ועוד. מקרה שכזה מצדיק ריענון מידי של העיצוב והתוכן באתר.
  • חוסר רלוונטיות עיצובית – אנחנו מנחשים כי המכשיר החכם מתוכו אולי אתם קוראים את המילים האלו, הוא לא המכשיר שהיה בשימושכם לפני עשר שנים. אנחנו צודקים? כשם שאינכם יכולים לצפות ממכשיר ישן לעמוד במבחן הזמן, כך אינכם יכולים לצפות מאתר שעלה לאוויר לפני מספר שנים להיות רלוונטי. עיצוב מיושן מייצר תדמית "עייפה", כזו שפוגעת משמעותית בחוויית הגלישה וכך גם בפניות אליכם. גם אם העיצוב הנוכחי מתכתב עם השפה השיווקית שלכם, יהיה ראוי להשקיע באריזה גרפית חדשה ועדכנית יותר. 
  • מוצר חדש, עסק חדש – אם יש משהו שהינו דינמי ולא דומם הרי שהוא העסק. השנה האחרונה (כן, שנת הקורונה), הוכיחה כמה חשוב שעסקים יבצעו התאמות בהתאם לצרכים חדשים של לקוחות. במידה ושיניתם את המוצר/שירות מרכזיים שלכם, ראוי שתדגישו זאת גם באתר שלכם ותעצבו אותו בהתאם. לדוגמא: נניח וכשהקמתם את האתר הצעתם למכירה אך ורק מזון לכלבים. כעת, אתם מציעים מזון לבעלי חיים נוספים וציוד משלים. כל שינוי שכזה מצריך התאמות חדשות ברמת העיצוב, התוכן ומספר העמודים באתר.
  • תוכן ברמה ירודה – מילים יכולות למכור, אך באותה הנשימה גם לגרום לנטישה מהאתר שלכם. ישנו קשר ישיר בין איכות התוכן באתר, ובין זמן הגלישה בו ומספר הפניות אליכם (לידים). כשם שאתם לא תתרשמו מעסק שהתוכן באתר שלו מזלזל בכם עם רמת ניסוח נמוכה, טעויות בעברית ושגיאות הקלדה, כך גם לקוחותיכם לא יתרשמו מכם. תוכן לא איכותי? מצדיק "בנייה והרס". שאפו לשתף את התוכן האיכותי והמקצועי ביותר באתר – בעמוד הבית, האודות ובעיקר בנישת הבלוג. 

ב-Trapick אנו מומחים בבנייה, עיצוב ויצירת תוכן למגוון סוג אתרים! לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עם לחיצה על "דברו איתנו"!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו