סודות ה-STORY הגדולים באינסטגרם שחובה עליכם לגלות!

אוהבים וחיים את האינסטגרם? אנו ב- UPPER נשמח לחלוק אתכם את סודות הSTORY - הגדולים שבאמצעותם תספרו סיפור טוב יותר. המשיכו לקרוא….

By Trapick

תוכן עניינים

אתם רוצים להפוך למספרי סיפורים? לנו ב-Trapick יש כמה סודות לחלוק אתכם! עם אימוץ מספר פעולות אסטרטגיות הרלוונטיות ל-STORIES באינסטגרם, תוכלו לספק לעוקבים שלכם תוכן עם ערך, ליהנות ממעורבות גבוהה יותר ואפילו להגדיל את כמות העוקבים. אז איך מספרים סיפור? 

סודות ה-STORY הגדולים באינסטגרם שחובה עליכם לגלות!

1. תייגו חשבונות אינסטגרם "שמנים"

למרות שזהו הטיפ הבסיסי ביותר – זה שכולם מודעים אליו וקל מאד ליישם אותו, לא כולם טורחים לתייג חשבונות אחרים בסטוריז שלהם. כעסק המתחזק חשבון אינסטגרם, הרי שהמטרה שלכם בסופו של דבר היא ליהנות מחשיפה גדולה ככל הניתן (חשיפה גדולה = יותר כניסות לאתר, יותר הודעות פרטיות, יותר עוקבים, יותר מכירות). ואיך יוצרים חשיפה? בין היתר עם תיוג חשבונות "שמנים". 

לדוגמא: נניח ויש לכם עסק לקונדיטוריה והכנתם קינוח בהשראת הקונדיטור דומינק אנזל. בהנחה והוא יחליט לפרגן לכם ולתייג את הסטורי שלכם (מה שקורה ויכול לקרות גם לכם), תזכו בחשיפה אדירה! נכון לכתיבת שורות אלו, בחשבון האינסטגרם של הקונדיטור מעל ל-500,000 (!) עוקבים. 

2. הקפידו על שפה חזותית עקבית 

לעצב כל סטורי בפילטר ובגופן אחר? זו אפשרות. עם זאת, אפשרות טובה יותר שיווקית ומיתוגית היא לגבש שפה חזותית מחמיאה ועקבית. ומה זה אומר? שכל סטורי שאתם משתפים, צריך להיות עטוף באותם אלמנטים חזותיים. ה-STORY, כשמו כן הוא – סיפור, והוא מעוצב לא רק ע"י מילים. חשוב מאד שהסיפור שאתם מספרים לעוקבים שלכם יהיה סיפור בהמשכים – כזה שמקדם את "עלילת המותג" שלכם ויוצר רצף שיווקי-מיתוגי נכון. 

3. התייעצו עם העוקבים שלכם 

חשיפה, מעורבות ועניין בחשבון שלכם, ניתן ליצור גם באמצעות הפונקציות השונות המוצעות לכם בסטורי. לדוגמא: POOL או QUIZ. עם שיתוף סטורי בשילוב אחת הפונקציות האלו, העוקבים שלכם יוכלו להביע את דעתם על סוגייה מסוימת – החל מהמוצר החדש שהם רוצים שתייבאו ועד צבע חדש ללוגו שלכם. שיתוף העוקבים בסוגיות מסוימות נותן לכם 2 דברים:

  • מעורבות גדולה שתתרום לחשיפה גבוהה בסטורי ובחשבון
  • אתם יוצרים מערכת יחסים עם העוקבים שלכם ("חשוב לי לשמוע מה אתם חושבים…")

4. שתפו סרטוני LIVE

גם אם אתם משפיענים וגם אם בית עסק – שתפו סרטוני LIVE! הסרטונים מעניקים לגולש ערך רב, שכן דרכם הוא מקבל הצצה לעולמכם נטול הפילטרים. התוכן של הסרטונים אמור להתכתב כמובן עם מטרות העסק (המוצרים שאתם מציעים), ויכול להיות כל דבר העולה על דעתכם. במידה והעסק שלכם הוא מסעדה לדוגמא, תוכלו לשתף את הסרטונים הבאים:

  • צילום המסעדה בשעת הפיק בסרוויס (מעביר לעוקב את הווייב של הסרוויס והמקום)
  • צילום ההכנות שלפני הפתיחה בפס הקר והחם
  • שיתוף העוקבים במתכון שמכין השף ועוד…
  • הכלל המנחה: מה שתמונות מעבירות טוב, סרטונים מעבירים טוב יותר!

    אנחנו ב-Trapick מומחים בניהול וקידום עמוד אינסטגרם. לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר עם לחיצה על "דברו איתנו".

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו