אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

משאלתו של כל בעל עסק המתפעל עמוד עסקי ב-FACEBOOK, היא לקבל כמה שיותר לייקים על כל פוסט. לצד בעלי העסקים שאכן נהנים ממעורבות גבוהה שבאה לידי ביטוי בלייקים, תגובות ושיתופים, ישנם אלו שמספר אצבעותיהם גדול ממספר הלייקים שהם מקבלים על כל פוסט. הלייקים זורמים לכל עמודי המתחרים אך אליכם פשוט לא מגיעים? דעו מהן הסיבות לכך.

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

מדוע כמות הלייקים צריכה בכלל לעניין אתכם?

רגע לפני שאנחנו מנסים להבין מדוע אחרים מקבלים לייקים ואתם לא, חשוב להבין דבר מהותי יותר: מדוע הם חשובים בכלל? בגדול, התשובה היא משום שהשנה היא 2021, ואתם נמדדים ומוערכים בין היתר (ישנם אלו שאף יאמרו – בעיקר), ע"י הנראות והמוניטין שלכם בדיגיטל. 

צאו לרגע מנעליו של "בעל עסק" והיכנסו לנעליו של "לקוח": נניח ואתם רוצים לרכוש עוגת יום הולדת לבן משפחה. קיבלתם המלצות על כמה קונדיטורים, ועל מנת להתרשם מהם נכנסתם לעמודי הפייסבוק שלהם. בכל חשבון – כמות שונה של לייקים ותגובות על תמונות העוגות:

  • קונדיטור 1 – 100 לייקים בממוצע ו-40 תגובות
  • קונדיטור 2 – 30 לייקים בממוצע ושלוש תגובות
  • קונדיטור 3 – 5 לייקים ואפס תגובות

ממי אתם הייתם מתלהבים יותר להזמין עוגת יום הולדת לאדם שאתם אוהבים? אנחנו מנחשים כי הבחירה הטבעית שלכם הייתה בקונדיטור הראשון. המסקנה היא שהנראות שלכם בדיגיטל צריכה לעניין אתכם מסיבה פשוטה: היא עשויה להשפיע על המוניטין שלכם ועל כמות הפניות אליכם. 

DISLIKE: אלו הסיבות שבגללן אתם לא מקבלים לייקים

הפוסטים שלכם לא מחובקים ע"י לייקים? באפשרותכם לשנות את פני עמוד הפייסבוק ומידת המעורבות בו. הדרך הטובה ביותר "לשקם" אותו היא באמצעות ניהול רשתות חברתיות מקצועי שיאיץ בו את "התנועה". עד אז, דעו מהן הסיבות בגללן הפוסטים שלכם לא זוכים לאהדת הקהל:

  • תוכן נטול ערך – בכדי שהעוקב ילחץ LIKE, הוא צריך לאהוב את מה שהוא רואה. הבעיה העיקרית היא שמודעות רבות נטולות ערך. לפני שאתם מעלים פוסט, נסו להשיב לעצמכם על השאלה הבאה: "מהו הערך שאני נותן לגולש עם הפוסט הזה?". ערך יכול להיות מידע מקצועי, ידיעה מעניינת, עדכון המבשר על משהו שכדאי לצפות לו (כמו מבצע או הגעה של מוצר חדש) וכן הלאה.
  • מודעות בעיצוב חובבני – העוקבים שלכם מגיבים לכל מה שאתם מפרסמים: בלייק או בהתעלמות. בעת שאתם מעצבים מודעות לפייסבוק לבדכם, שהנראות שלהן רחוקה מלהיות אטרקטיבית-מקצועית, הסבירות כי תקבלו לייקים – נמוכה. 
  • כמות עוקבים נמוכה – התוכן שלכם בעל ערך ואת המודעות מעצב עבורכם מעצב גרפי? יתכן והבעיה היא כמות העוקבים שלכם. ולכן, יהיה כדאי להשקיע משאבים בשיווק הדף עצמו (ולא בתוכן שאתם מפרסמים), כך שכמות העוקבים בו תגדל. יותר עוקבים = מעורבות גבוהה יותר.

לפרטים אודות ניהול וקידום עמודי פייסבוק עם Trapick, לחצו על "דברו איתנו"!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו