fbpx

בניית אתר למסעדות – הכרחית או מיותרת ב-2021?

יש ברשותכם מסעדה? מלבד שיווק של פה ואוזן אתם יכולים לשווק אותה בעוד דרכים, באמצעות פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ועוד. אהה וקיימת גם אופציה נוספת והיא לבנות אתר, למידע נוסף המשיכו לקרוא...
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

אין ספק כי זכיתם: אתם עוסקים בתחום המפנק והטעים ביותר! לבטח שמעתם לא אחת ממכרים וסועדים כי הם היו שמחים להתחלף אתכם. לצד ה”בנפיטס” שבמקצוע שלכם (ויש לא מעט כאלו), ישנם גם אתגרים: עליכם להתחרות עם לא מעט מסעדות על לבבותיהם וקיבתם של הסועדים. 

לבחור שלא לפרסם את המסעדה (ולהסתמך על “מפה לאוזן”), זו אפשרות. עם זאת, אפשרות טובה הרבה יותר היא להבין ש”מנת הדגל” חייבת להיות פרסום ושיווק של המסעדה. ואיך עושים זאת? בין היתר באמצעות בניית אתר למסעדות שיקודם במנועי החיפוש. נשאלת השאלה: האם ב-2021, מסעדות בכלל צריכות אתר תדמית?

בניית אתר למסעדות – הכרחית או מיותרת ב-2021?

“בשביל מה אני צריך אתר? יש אפליקציות ואתרים שמפרסמים אותי!”

לצד המסעדנים המכירים בחשיבותו של אתר תדמית למסעדה, ישנם אלו שלא. ואיך ניתן להסביר את הפער הזה? ישנם פורטלים גדולים בהם מפרסמות מיטב המסעדות. כלומר, במקום שכל מסעדה תקים לעצמה אתר ותשקיע בקידומו, מוצע דיל מפתה למדי: “אתה לא צריך לעשות כלום – אנחנו נעשה בשבילך הכל”. ואכן, זו הדרך בה בוחרים לא מעט מסעדנים. 

פרסום באתר המרכז את כל המסעדות הנחשבות, הינו צעד שיווקי נכון. עם זאת, הוא לא מחליף את הצורך בהקמת נכס דיגיטלי השייך רק למסעדה. בעת שאין לכם נכס דיגיטלי שלכם – אתר תדמית, הרי שאתם תלויים באותו אתר חיצוני בו אתם מפרסמים. ומה זה אומר בפועל? שאם בעוד X זמן האתר המפרסם אתכם ייסגר, יהיה עליכם להתחיל מאפס ולגבש לעצמכם אסטרטגיית שיווק חדשה.

קידום אתר למסעדה – כן או לא?

ישנו משפט שאומר כי אתר אינטרנט שאינו מקודם – בשיטה אורגנית או ממומנת, הוא במידה רבה חסר תכלית, וזה נכון. מבלי שתשקיעו בקידום האתר (גם אם מדובר על השקעה מינימלית), הרי שהוא יצלול לתחתית תוצאות החיפוש. ובכל זאת, חשוב לציין: מסעדנים רבים מעוניינים אך ורק בהקמת אתר – מבלי לקדם אותו, וזה בסדר. מטרתם היא להבטיח שאדם שקיבל המלצה על המסעדה, יוכל להיכנס לאתר ולהתרשם מתפריט, תמונות וביקורות. בשורה התחתונה: גם אם אין בכוונתכם להשקיע בקידום, השקיעו בבניית אתר. 

נכס דיגיטלי נוסף שעליכם לתפעל: אינסטגרם!

לפני שאדם יזמין שולחן במסעדה הוא יבדוק שני דברים (ולא, המלצות לא כלולות בהם):

  • הדבר הראשון הוא התפריט  באתר, במטרה להבין את סגנון המסעדה, להתרשם מתיאורי המנות ולקבל מושג לגבי המחירים
  • הדבר השני הוא התרשמות מתמונות של המנות באינסטגרם של המסעדה. כמסעדה, תוכלו לייצר כמויות אדירות של תוכן פוטוגני ומעורר תיאבון! 


כל אחד מהנכסים שלכם – האתר וחשבון האינסטגרם, יענו על צורך אחר של הלקוח: אחד יספק תפריט ואילו השני גלריית תמונות עשירה! 

בניית אתר למסעדות היא חלק בלתי נפרד מ”התפריט”! לפרטים נוספים אודות בניית אתר מקצועי עם UPPER, לחצו על “דברו איתנו“!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו