בניית אתרים לעורכי דין – הדגשים החשובים

כיום תוכלו למצוא שפע של עורכי דין ברחבי הרשת. אם אתם גם עורכי דין, אתם בטח תרצו לבלוט מעל כולם! ואיך עושים זאת באמצעות אתר תדמית מרשים וחזק? כיצד בונים כזה? השאירו את זה לנו!

By Trapick

תוכן עניינים

לבטח גם אתם יודעים כי ישראל היא "מעצמת עורכי דין", המאופיינת במספר גבוה מאד של עורכי דין ביחס לאוכלוסייה. המשמעות היא שלכם, כעורכי דין, ישנה תחרות גדולה על לקוחות ותיקים מול עמיתיכם. כאנשי מקצוע המספקים שירות, חשוב שגם אתם תתחזקו אתר אינטרנט מקצועי ומרשים. מטרת בניית אתרים לעורכי דין: להעצים את נוכחותכם ברשת, ליצור סביבכם תדמית חיובית ולהגדיל את מספר הפניות אליכם.  

בניית אתרים לעורכי דין – הדגשים החשובים

"השילוש הקדוש" עם בניית אתרים לעורכי דין 

מניסיוננו, אתרים לעורכי דין חייבים לכלול את שלושת הדברים הבאים:

  • סיפורי הצלחה – אדם הזקוק לייעוץ או ליווי מעורך דין, רוצה להיות בטוח כי הוא משקיע את כספו וזמנו בעורך דין מקצועי ש"יודע את העבודה". גם אם אתם ידועים בצניעותכם, באתר התדמית חשוב שתשתפו את סיפורי ההצלחה שלכם. סיפורי הצלחה, חוות דעת חיוביות, המלצות חמות ומכתבי תודה – כל אלו יתרמו לעיצוב תדמיתכם כעורכי דין מקצועיים. 
  • השכלה וניסיון – בעמוד האודות (שהינו חלק מאתר התדמית – הבסיסי או המתקדם), ראוי שתפרטו את ההשכלה והניסיון המקצועי שלכם: היכן למדתם, אם סיימתם את לימודיכם בהצטיינות, באיזה משרד עשיתם התמחות, באילו משרדים עבדתם וכמה שנים אתם עובדים כעורכי דין. מידע חיוני ליצירת תדמית אמינה ושקופה בעייני המתעניינים. 
  • תמונת תדמית – האתר שלכם חייב לכלול לפחות תמונה שלכם. מדוע? משום שלאנשים הזקוקים לייעוץ או ליווי מעורך דין, חשוב להתחבר אליו לא רק ברמה המקצועית, אלא גם ברמה האישית. תכלית התמונה היא ליצור חיבור, לבנות גשר של אמון ולהעניק למתעניין תחושה של "היכרות ראשונית".

     

צבעים ועיצוב גרפי באתר של עורכי דין – מה חשוב לדעת?

כל אתר של עורך דין – מעורך דין צבאי, דרך עורך דין משפחה ועד עורך דין מיסים, צריך לשדר שלושה דברים: מקצועיות, רשמיות וסמכותיות. כל אלו מעוצבים ונוצרים בין היתר ע"י נראות האתר. או במילים אחרות? העיצוב הגרפי משפיע באופן ישיר על התדמית שלכם והדרך בה יראה אתכם הלקוח. עיצוב אתרים לעורכי דין חייב להישען על צבעים נקיים וניטרליים (אפור, שחור, כחול כהה), תוך שיש להימנע מגודש עיצובי ואלמנטים חזותיים "מצועצעים".

בלוג מאמרים מקצועיים – מהי חשיבותו?

אנשים שזקוקים לייעוץ או ליווי של עורך דין, בשלב הראשוני מחפשים תשובות. עם מענה על השאלות החמות (אלו שלרוב לקוחותיכם שואלים), תוכלו להעניק לגולש-לקוח ערך רב! ואיך עושים את זה? עם שיתוף מידע מקצועי הרלוונטי להתמחותכם. ולכן, בניית אתרים לעורכי דין חייבת לכלול גם לשונית של בלוג/טיפים/מידע מקצועי/מאמרים. עורך דין משפחה לדוגמא יוכל לשתף מאמרים בנושא מזונות, הסכם ממון, אלימות במשפחה ועוד. מעבר לכך שאתם מעניקים ערך לגולש (בעתיד – לקוח שלכם), הרי ש"גוגל" מעריך ומתגמל אתרים על תוכן מקצועי בקידום בתוצאות החיפוש. 

לפרטים נוספים אודות בניית אתרים לעורכי דין, אתם מוזמנים ליצור איתנו כעת קשר עם לחיצה על "דברו איתנו"!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו