בניית אתרים – מהם הסימנים שהאתר איכותי?

בניתם אתר? במאמר שלפניכם תמצאו מגוון סימנים המעידים על כך שהאתר שבניתם איכותי, מה הם אותם סימנים? המשיכו לקרוא>>>

By Trapick

תוכן עניינים

בכל יום אתם גולשים במספר רב של אתרים – מהסמרטפון, מהמחשב הנייח או הנייד או מהטאבלט שלכם. באופן טבעי, ישנם אתרים שהגלישה בהם מספקת לכם ערך רב, בעוד אתרים אחרים עונים על הצורך שלכם באופן חלקי/נמוך מאד. כבעלי עסק, אנחנו מנחשים כי משאלתכם היא שהאתר שלכם יספק לגולשים ערך רב!

בימים אלו אתם נמצאים בעיצומו של תהליך בניית אתרים? יגיע השלב שבו סוכנות הדיגיטל תציג בפניכם את האתר, רגע לפני שהוא יושק רשמית. תכלית "ההצגה המוקדמת", היא לאפשר לכם לשתף במשוב ענייני, המתבסס על הארות מעצימות והערות בונות. לפניכם, האינדיקציות שיעידו כי האתר שבנו לכם – איכותי!

 

אז מה הופך את האתר לאיכותי? 

למה חשוב בכלל שהאתר שלכם יהיה איכותי? מסיבה פשוטה: אתם רוצים לספק לגולש (מי שבתקווה יהפוך ללקוח שלכם), חוויית גלישה מעולה! בעוד אתר איכותי יבסס את התנאים לחוויה מצוינת, אתר שאיכותו בינונית יעשה בדיוק את ההפך. ולכן, חשוב שתדעו אילו פרמטרים מגדירים את איכות האתר:

  • מהירות גלישה באתר – אי אפשר לדבר על בניית אתרים ועל איכות, מבלי לדבר על מהירות הגלישה. זהו הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק מסיבה פשוטה: כשהגלישה באתר איטית ומקרטעת, כל השאר לא משנה. לכן, אנו ממליצים מיד עם הכניסה לאתר, ללחוץ על כמה קישורים רנדומליים במטרה לאמוד את זמן התגובה וכמה הוא מהיר. 
  • האם מטרת האתר ברורה? – הצצה על חלון הראווה של חנות ספרים לדוגמא, מספיקה לכם בכדי להבין שהמוצר שרוצים למכור לכם הוא ספר, ולא שואב אבק. זו אינדיקציה נוספת שתוכל להעיד על איכות האתר: האם אתם מצליחים להבין בשניות הגלישה הראשונות מהי מטרתו? חשוב שסוג ומטרת האתר יהיו ברורים – האם זהו עמוד נחיתה, אתר תדמית או חנות אונליין, ובעיקר – מהי תכליתו? לגרום לגולש להשאיר פרטים, למכור לו מוצר ישירות מהחנות, ליצור תדמית חיובית על העסק וכן הלאה…
  • עיצוב גרפי מרשים – בניית אתרים אינה מתמקדת רק בתשתית הטכנולוגית, אלא גם בצורה ובעיצוב. עיצוב מרשים לאתר, תורם בהכרח ליצירת רושם טוב יותר על הגולש. כשאתם נכנסים לראשונה לאתר שלכם, התגובה שלכם צריכה להיות WOW. כל תגובה אחרת, מצדיקה עוד סבב נוסף של תיקונים ודיוקים. 
  • בלוג/מאמרים/מידע מקצועי – זה אולי לא הדבר הראשון שתחשבו עליו בהקשר של איכות, אך חשוב להבין את חשיבותו: הקמת לשונית של בלוג (שיכולה להיקרא גם מאמרים או מידע מקצועי), מעידה על הבנתו של בונה האתרים בקידום וביצירת ערך רב לגולש. 
  • קישורים לרשתות החברתיות – קישור לרשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב וכו…), חובה בכל אתר – תדמית או מכירות. אולי תופתעו, אך איכות האתר מוגדרת גם ע"י שילוב קישורים אליהן. המטרה היא לענות על כל צרכיו של הגולש, וסביר כי מתעניין בכם ירצה קישור מהיר לרשות החברתיות שלכם. 

לפרטים נוספים אודות בניית אתרים, אתם מזומנים לפנות אלינו כעת! קליק על "דברו איתנו" – ואנחנו אתכם!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו