סוכנות פרסום דיגיטלי – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

כולם יודעים שעסק מצליח תלוי בשיווק שלו, האם כדאי לשווק באופן עצמאי או דווקא להיעזר בשירותיה של סוכנות פרסום דיגיטלי? במאמר זה נפרט אודות היתרונות והחסרונות של סוכנות פרסום דיגיטלי. 
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

ממש כשם שישנן חברות המתמחות בניהול נכסים – פרטיים או עסקיים, כך גם ישנן חברות המתמחות בניהול ותחזוקה של נכסים דיגיטליים. נכס דיגיטלי יכול להיות אתר תדמית קטן, אתר מכירות גדול, עמוד פייסבוק עסקי או חשבון אינסטגרם. כל נכס, ללא יוצא מן הכלל, דורש בתחזוקה שוטפת וגבוהה. 

סוכנות פרסום דיגיטלי כמו UPPER, מציעה מגוון שירותים – מבניית אתרים, דרך עיצוב גרפי ועד ניהול חשבונות ברשת החברתית. רגע לפני שאתם מפקידים בידיים חיצוניות את הנכנסים היקרים לכם, חשוב שתדעו: מה מייחד את העבודה עם סוכנות פרסום, ובמה היא נבדלת מעבודה אל מול נותני שירותים עצמאיים.

סוכנות פרסום דיגיטלי – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

סוכנות פרסום דיגיטלי VS נותני שירותים – מה ההבדל?

אין באמת שאלה אם יש לכם צורך באנשי מקצוע לטובת בניית אתר, עיצוב גרפי או תפעול רשתות חברתיות. השאלה היא מהו פורמט העבודה הנוח, החסכוני והיעיל ביותר: עבודה ישירה מול סוכנות פרסום דיגיטלי, או מנגד – לעבוד עם מגוון נותני שירות עצמאיים בתחומים אלו. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, דעו איך צפויה להיראות העבודה שלכם אל מול כל אחד מהגורמים:

  • סוכנות דיגיטל – בסוכנות, כמו בסוכנות, עובדים מספר אנשי מקצוע המעניקים שירותים שונים. כלומר, ההתקשרות שלכם היא אל מול גורם אחד – הסוכנות, אך השירותים ניתנים ע”י מגוון אנשי מקצוע בהתאם להתמחותם. לדוגמא: נניח ואתם מעוניינים לבנות אתר בית חדש, הרי שבסוכנות תקבלו את שירות מבונה אתרים, מומחה באסטרטגיה שיווקית, אנשי מיתוג ועיצוב, אנשי תוכן ועוד. כל השירותים – תחת קורת גג אחת.
  • נותני שירותים עצמאיים – אפשרות נוספת היא לעבוד מול נותני שירותים. שלא כמו עם סוכנות, תצטרכו למצוא את כל נותני השירותים הרלוונטיים בעצמכם, ובעיקר – להתקשר מול כל אחד מהם בנפרד. לפורמט עבודה זה ישנם חסרונות רבים: עלול להיווצר מצב של חוסר סנכרון ותקשורת ביניהם, פערים באיכות העבודה של נותני השירותים (עיצוב גרפי מעולה, תוכן ברמה ירודה), אי עמידה בזמנים שתעכב את עליית האתר, ועוד. 

אז מה עדיף יותר? עם סוכנות פרסום דיגיטלי, תוכלו ליהנות ממגוון שירותים בפורמט של ONE STOP SHOP. כלומר, כל הנחוץ לכם מוצע תחת קורת גג אחת – עם הסכם עבודה אחד והתקשרות מול גורם אחד! 

האם ישנו חיסרון לעבודה עם סוכנות דיגיטל?

קשה לחשוב על חיסרון משמעותי, כזה שראוי להתחשב בו ולשקול את העבודה עם הסוכנות בגללו. “החיסרון” הוא בהשוואה לניהול הנכסים הדיגיטליים שלכם בצורה עצמאית-חינמית, שכן עבודה עם סוכנות דיגיטיל מותנית בהשקעה כספית. עם זאת, אל תשכחו: במוקדם או במאוחר, הזול מתגלה כיקר. אל תבזבזו זמן יקר ואל תהמרו על טיבם של הנכסים הדיגיטליים שלכם.

אנחנו ב-UPPER מציעים מגוון מסלולי עבודה המוצעים במחירים שונים. המחירים שלנו שקופים, ותוכלו להתרשם מהם כאן באתר שלנו! לפרטים נוספים אודות עבודה עם סוכנות פרסום דיגיטלי, לחצו על דברו איתנו!”

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו