סוכנות פרסום דיגיטלי – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

כולם יודעים שעסק מצליח תלוי בשיווק שלו, האם כדאי לשווק באופן עצמאי או דווקא להיעזר בשירותיה של סוכנות פרסום דיגיטלי? במאמר זה נפרט אודות היתרונות והחסרונות של סוכנות פרסום דיגיטלי. 

By Trapick

תוכן עניינים

ממש כשם שישנן חברות המתמחות בניהול נכסים – פרטיים או עסקיים, כך גם ישנן חברות המתמחות בניהול ותחזוקה של נכסים דיגיטליים. נכס דיגיטלי יכול להיות אתר תדמית קטן, אתר מכירות גדול, עמוד פייסבוק עסקי או חשבון אינסטגרם. כל נכס, ללא יוצא מן הכלל, דורש בתחזוקה שוטפת וגבוהה. 

סוכנות שיווק דיגיטלי כמו Trapick, מציעה מגוון שירותים – מבניית אתרים, דרך עיצוב גרפי ועד ניהול חשבונות ברשת החברתית. רגע לפני שאתם מפקידים בידיים חיצוניות את הנכנסים היקרים לכם, חשוב שתדעו: מה מייחד את העבודה עם סוכנות פרסום, ובמה היא נבדלת מעבודה אל מול נותני שירותים עצמאיים.

סוכנות פרסום דיגיטלי – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

סוכנות פרסום דיגיטלי VS נותני שירותים – מה ההבדל?

אין באמת שאלה אם יש לכם צורך באנשי מקצוע לטובת בניית אתר, עיצוב גרפי או תפעול רשתות חברתיות. השאלה היא מהו פורמט העבודה הנוח, החסכוני והיעיל ביותר: עבודה ישירה מול סוכנות פרסום דיגיטלי, או מנגד – לעבוד עם מגוון נותני שירות עצמאיים בתחומים אלו. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, דעו איך צפויה להיראות העבודה שלכם אל מול כל אחד מהגורמים:

  • סוכנות דיגיטל – בסוכנות, כמו בסוכנות, עובדים מספר אנשי מקצוע המעניקים שירותים שונים. כלומר, ההתקשרות שלכם היא אל מול גורם אחד – הסוכנות, אך השירותים ניתנים ע"י מגוון אנשי מקצוע בהתאם להתמחותם. לדוגמא: נניח ואתם מעוניינים לבנות אתר בית חדש, הרי שבסוכנות תקבלו את שירות מבונה אתרים, מומחה באסטרטגיה שיווקית, אנשי מיתוג ועיצוב, אנשי תוכן ועוד. כל השירותים – תחת קורת גג אחת.
  • נותני שירותים עצמאיים – אפשרות נוספת היא לעבוד מול נותני שירותים. שלא כמו עם סוכנות, תצטרכו למצוא את כל נותני השירותים הרלוונטיים בעצמכם, ובעיקר – להתקשר מול כל אחד מהם בנפרד. לפורמט עבודה זה ישנם חסרונות רבים: עלול להיווצר מצב של חוסר סנכרון ותקשורת ביניהם, פערים באיכות העבודה של נותני השירותים (עיצוב גרפי מעולה, תוכן ברמה ירודה), אי עמידה בזמנים שתעכב את עליית האתר, ועוד. 

אז מה עדיף יותר? עם סוכנות פרסום דיגיטלי, תוכלו ליהנות ממגוון שירותים בפורמט של ONE STOP SHOP. כלומר, כל הנחוץ לכם מוצע תחת קורת גג אחת – עם הסכם עבודה אחד והתקשרות מול גורם אחד! 

האם ישנו חיסרון לעבודה עם סוכנות דיגיטל?

קשה לחשוב על חיסרון משמעותי, כזה שראוי להתחשב בו ולשקול את העבודה עם הסוכנות בגללו. "החיסרון" הוא בהשוואה לניהול הנכסים הדיגיטליים שלכם בצורה עצמאית-חינמית, שכן עבודה עם סוכנות דיגיטיל מותנית בהשקעה כספית. עם זאת, אל תשכחו: במוקדם או במאוחר, הזול מתגלה כיקר. אל תבזבזו זמן יקר ואל תהמרו על טיבם של הנכסים הדיגיטליים שלכם.

אנחנו ב-Trapick מציעים מגוון מסלולי עבודה המוצעים במחירים שונים. המחירים שלנו שקופים, ותוכלו להתרשם מהם כאן באתר שלנו! לפרטים נוספים אודות עבודה עם סוכנות פרסום דיגיטלי, לחצו על דברו איתנו!"

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו