למה אתם לא יכולים לנהל את עמוד הפייסבוק לבד?

יש לכם עמוד פייסבוק עסקי שאתם מנהלים בעצמכם? לא בטוח שניהול עצמי מומלץ לכם ואולי עדיף לכם על מנת למנף את העסק לפנות לניהול מקצועי. מדוע כדאי?! המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

יש לכם עמוד פייסבוק עסקי שאתם מנהלים בעצמכם? אתם לבטח יכולים להזדהות עם הסיטואציה הבאה: שיתפתם פוסט שהייתם בטוחים שישבור את הרשת, ויגרום לטלפון בעסק לצלצל בלי סוף. במקום זה, מצאתם עצמכם מקוששים לייקים מחברים, עובדים ובני משפחה. נשמע לכם מוכר?

זה לא שאתם לא יכולים לנהל את העמוד שלכם לבד (הרי בוודאי שאתם יכולים), אלא שניהול עצמי לא מומלץ לכם. ניהול עמוד הפייסבוק דורש מכם להיות אנשי אסטרטגיה, אנשי תפעול, אנשי תוכן ומעצבים גרפיים. האם אתם באמת יכולים או רוצים להיכנס לנעליהם של אלו? אנחנו מנחשים שלא. לשמחתכם, אינכם צריכים להשקיע שעות בניסיונות לקדם את העמוד ולקוות שהשקעתכם תניב לכם לייק או תגובה. מה אתם כן צריכים? הנה התשובה:

לעשות זאת בעצמכם? על ניהול עמוד פייסבוק לגמרי לבד

ניהול עמוד פייסבוק מקצועי עם Trapick – מה הוא כולל?

ב-Trapick – משרד פרסום באינטרנט, אנו מציעים לכם שלושה מסלולים שונים לניהול עמוד הפייסבוק שלכם. במידה ומבליחה לראשכם כעת השאלה "מהו המסלול המומלץ ביותר?", דעו כי אין באמת מסלול כזה. כל עסק פונה לקהל יעד אחר, מציע מוצר שונה ומגדיר מטרות שונות. לכן, בחרנו לבנות שלושה מסלולים שונים, כך שכל בעל עסק יוכל ליהנות ממסלול ניהול-קידום אידיאלי ומותאם אישית. אין מסלול מומלץ, אלא שיש את המסלול המומלץ לכם!

בין השירותים הכלולים בחבילות שונות:

  • הקמת עמוד פייסבוק – אינכם צריכים להטריד עצמכם בהקמת התשתית, מילוי השאלונים והפרטים והוספת התמונות – אנו עושים הכל בשבילכם!
  • הקמת קמפיינים – מעוניינים להשקיע כסף בקידום ממומן בפייסבוק? אנו נשקיע אותו עבורכם ובשמכם! ניהול הקמפיינים מותנה בהיכרות עם המערכת של פייסבוק, הגדרותיה, תפעולה וניתוח תוצאות הקמפיינים. אנו נדאג לכל, תוך תיאום ציפיות ושיקוף אסטרטגיית העבודה שלנו.
  • עיצוב גרפי – לעבוד עם מעצב גרפי חיצוני בכדי שתוכלו לפרסם מודעות מעוצבות? זו אפשרות. עם זאת, אפשרות טובה – חסכונית ויעילה יותר עם ניהול עמוד פייסבוק, היא לעבוד עם סוכנות דיגיטל שדואגת גם לעיצוב המודעות וגם לפרסומן. בכל המסלולים שאנו מציעים, כלולה גם חבילה של עיצוב גרפי למודעות הממומנות.
  • שיתוף התוכן – יש תוכן, אך מי ישתף אותו בעמוד שלכם? אנחנו כמובן! אנחנו לא רק מייצרים בעבורכם את התוכן – המילולי והחזותי, אלא גם משתפים אותו לקהל העוקבים שלכם.
  • פגישת עבודה מקצועית – אנו לא עובדים על "אוטומט", אלא שואפים דרך קבע להשתפר בהתאם לתוצאות הקמפיינים ובעיקר – בהתאם לצרכים והרצונות שלכם. אנו מאמינים שניהול איכותי ומקצועי לעמוד הפייסבוק, מותנה בפגישה שתכליתה לגבש ולדייק את האסטרטגיה השיווקית. ולכן, מובטחת לכם פגישה שכזו בתדירות של פעם בשלושה חודשים עם כל מסלול אליו תצטרפו!

אם אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה קיבלתם LIKE, זכיתם לשיתופים או ללידים שהגיעו מהעמוד שלכם, הגיע הזמן לעשות את הקפיצה קדימה! לפרטים נוספים אודות חבילות הקידום שלנו, אתם מוזמנים ללחוץ על "דברו איתנו"!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו