לאילו עסקים כדאי שלא לבנות אתר?

יש ברשותכם עסק? מתלבטים אם לבנות אתר! התשובה היא חד משמעית כן! למרות הכותרת לכל עסק מומלץ לבנות אתר בהתאם לתקציב שלו ולאופי שלו, המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

השאלה "לאילו עסקים מומלץ שלא להשקיע בבניית אתר?", דומה לשאלה "לאילו עסקים כדאי שלא לפתוח את דלתות החנויות?". בכדי שלקוחות יכנסו אליכם, דלת העסק חייבת להיות פתוחה. ברשת לא מדובר על דלת פיסית, אלא על אתר בית – אליו הלקוחות (גולשים) נכנסים, מתרשמים ולבסוף – פונים אליכם או רוכשים מכם ישירות. 

אתר שמייצר בעבורכם נוכחות ברשת, בהכרח יועיל לכם! מנגד, כשהעסק שלכם אינו נתמך ע"י נכס דיגיטלי – אתר בית, אתם עלולים להפסיד לקוחות חמים. אנחנו ב-Trapick בונים מגוון רחב של אתרים – מדף נחיתה, דרך אתר תדמית בסיסי ועד אתר מכירות אונליין. האם ישנם עסקים שנכון להם שלא לבנות אתר? התשובה היא שלא. עם זאת, במקרים מסוימים יהיה נכון לעכב מעט את בניית האתר – למען תדמית מחמיאה יותר לעסק וחוויה טובה יותר לגולש. 

בנייית אתר

מתי בכל זאת כדאי להשעות פרויקט בניית אתר?

הסיכוי כי קיבלתם המלצה חמה שלא לבנות אתר, נמוך עד לא קיים. עם זאת, חשוב להדגיש: לעתים, בשלב האפיון ואיתור הצורך של הלקוח, עשויה להתקבל החלטה לדחות מעט את בניית האתר. אז מתי נמליץ לכם לחכות מעט עם בניית האתר שלכם?

  • אינכם סגורים על המוצר שלכם – במקרים מסוימים, בעלי העסק מתקשים להגיע להחלטות אסטרטגיות קריטיות, המשפיעות באופן ישיר על בניית האתר: מהו המוצר המרכזי שהם רוצים להציע, מהו הבידול שלהם, מיהו הקהל שלהם, במה הם מאמינים וע"פ אילו ערכים הם פועלים. עד שכל אלו לא מתגבשים, לא ניתן לבנות אתר. לדוגמא: נניח ויש לכם עסק לארוחות שף פרטיות, אך טרם החלטתם אם הקונספט שלכם יהיה צרפתי, איטלקי או יפני. כלומר, עוד אין לכם מוצר מדויק ומגובש. מאחר ובניית האתר מתבססת על המוצר שלכם (מתוך כוונה להתאים את התוכן והעיצוב לקהל היעד, תוך הדגשת המיתוג לעסק שלכם), יהיה נכון להשעותה.
  • תקציב נמוך לפרויקט – במידה והתקציב שלכם נמוך מדי, סביר כי נמליץ לכם לדחות מעט את פרויקט בניית האתר. מדוע? משום שחשוב שהנוכחות שלכם ברשת תהיה מכובדת ומחמיאה. ללא תקציב מינימום בסיסי, יהיה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לתוצר איכותי ומקצועי. הבשורה המשמחת היא שהשעיית בניית אתרים משיקולי תקציב, אינה שכיחה. מדוע? משום שבניית אתר איכותי לא מותנית בתקציבי עתק. 
  • עסקים קטנים שלא מעוניינים לגדול – אנו מאמינים שבניית אתרים לעסקים, רלוונטית לכל עסק! עם זאת, במקרים מסוימים, אין בהם ממש צורך. לדוגמא: קוסמטיקאית שעובדת במשרה חלקית 4 שעות ביום, ומקבלת רק שתי לקוחות בכל יום. בהנחה ויש לקוסמטיקאית לקוחות קבועות ונאמנות, וכל עוד אין בכוונתה להרחיב את שעות הפעילות ולגדול, הקמת אתר אינה נחוצה.

ב-Trapick, אנו בונים אתרים מקצועיים. לפרטים נוספים, לחצו על "דברו איתנו"!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו