בניית אתר אינטרנט ומיתוגו – מה שחשוב לדעת

כפי שלכם ישנה זהות ברורה, גם לעסק שלכם צריכה להיות זהות. ואיך יוצרים זהות לעסק? באמצעות תהליך מעמיק של מיתוג! איך זה בא לידי ביטוי בבניית אתר? המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

רגע לפני שאנחנו צוללים לנושא המיתוג והרלוונטיות שלו לתהליך בניית אתר אינטרנט, אנחנו מבקשים להזכיר לכם כמה דברים (שלא יחדשו לכם דבר!): אתם מזוהים ע"י שמכם הפרטי ושם המשפחה, המין והגיל שלכם, המקום בו נולדתם והמקום בו אתם מתגוררים כיום, יש לכם תעודת זהות שייחודית רק לכם, סטטוס זוגי, השכלה, הכשרות ומקצוע, תחביבים ועוד. כל אלו (ולא רק הם), יוצרים ומגדירים את הזהות שלכם!

ההקדמה הזו אינה מקרית, ותכליתה אינה להזכיר לכם את שאתם כבר יודעים. כפי שלכם ישנה זהות ברורה, גם לעסק שלכם צריכה להיות זהות. ואיך יוצרים זהות לעסק? באמצעות תהליך מעמיק של מיתוג! ישנה טעות נפוצה מאד כי המיתוג הוא עיצוב הסמלים החזותיים של העסק, אך זו טעות. אלו הם חלק מתוצריו של תהליך המיתוג, ואינם המיתוג בעצמו. 

אולי נפתיע ואולי גם לא, אך פרויקט בניית אתר אינטרנט מותנה בהיכרות שלכם את העסק שלכם! לפניכם, מה שחשוב לדעת על מיתוג והשפעתו על בניית האתר.

בניית אתר אינטרנט – מדוע המיתוג חשוב כל כך?

לכל עסק ישנם מאפיינים שונים וזהות ייחודית (כן, ממש כמו לאנשים). את הזהות – שמעוצבת ומתגבשת בין היתר ע"י תהליך המיתוג, יש להביא לידי ביטוי גם בבניית אתר אינטרנט. אם מבליחה לראשכם כעת השאלה "אבל איך עושים בכלל מיתוג?", אתם שואלים את השאלה הנכונה. 

תהליך המיתוג, או אם תרצו "הדרך שלכם להכיר את עצמכם טוב יותר", נשען על מחקרי שוק – מתחרים ומשתמשים, הגדרת מטרות, אפיון המוצרים ומענה על שאלות מנחות. לדוגמא:

  • מהם הערכים והאמונות שמניעים אתכם?
  • מהו הערך המרכזי שהמוצר שלכם מעניק למשתמשים?
  • מהי האווירה/מהו הרגש שאתם רוצים לעורר?
  • מה יש אצלכם שאצל אחרים אין? (הבידול!)
  • מיהם הלקוחות שלכם? (קהל היעד)

מענה על כל שאלות האלו, כאמור – כחלק מתהליך המיתוג, יאפשר לכם ולנו, לקבל החלטות אסטרטגיות נכונות במעמד בניית אתר אינטרנט. לדוגמא: באילו צבעים להשתמש, איך להנגיש את המוצרים, באיזו שפה לתקשר, באילו פונטים לבחור, לאילו רשתות חברתיות לקשר אתכם ועוד. 

"אפשר לדלג על המיתוג! בוא נבנה אתר וזהו!"

האם מוכרת בחנות בגדים יכולה להציע לכם חולצה מבלי לדעת מהי המידה שלכם? האם מלצר יכול להמליץ לכם מנה מבלי לדעת מהן העדפות והאלרגיות שלכם? מובן שלא. מיתוג לעסק הינו שלב חובה לפני בניית אתר אינטרנט! חשוב לזכור כי האתר שלכם הוא לא "עוד נכס ברשת", אלא שהוא עוד חלק מהעסק שלכם. כשאתם משקיעים במיתוג ובניית אתר איכותי וחוויתי, אתם משקיעים בעיקר בעצמכם, בעסק. 

לנו ב-Trapick יש את הידע, את אנשי המקצוע המומלצים ואת הניסיון הנדרש! במידה ואתם מעוניינים לבנות אתר מכל סוג, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת. לחצו על "דברו איתנו" ואנחנו אתכם!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו