בניית אתרים לעסקים – מהי האחריות שלכם בפרויקט?

אנחנו ב-UPPER מאמינים ששיתוף פעולה בין בעל העסק לסוכנות הדיגיטל, יוצר בהכרח תוצר איכותי, חוויתי, מדויק ומרשים יותר! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

אם אנשים שבונים בית שותפים לבנייתו, למה שאתם לא תהיו שותפים לבניית הנכס הדיגיטלי שלכם? בניית אתרים לעסקים, אינה מותנית בהכרח במעורבות של בעל העסק. עם זאת, אנחנו ב-Trapick מאמינים ששיתוף פעולה בין בעל העסק לסוכנות הדיגיטל, יוצר בהכרח תוצר איכותי, חוויתי, מדויק ומרשים יותר! אז מה אנחנו צריכים מכם בכדי לבנות לכם את האתר המושלם?

החלק שלכם בשותפות שלנו – מה חשוב לדעת?

כבר נרגיע ונאמר כי בניית אתרים לעסקים – באחריותנו. אינכם צריכים להכיר פלטפורמות של בניית אתרים, להפגין ידע טכנולוגי או לעצב איתנו את האתר. עם זאת, ישנם תהליכים שלא נוכל להוציא לפועל בלעדיכם. בניית האתר היא פרויקט משותף, ומכאן שגם לכם יש חלק בו. אז מה אנחנו צריכים מכם לטובת הצלחת הפרויקט? 

  • הגדרת מטרת האתר – ישנם לפחות חמישה סוגים שונים של אתרים, ביניהם: עמוד נחיתה, אתר מכירות ואתר תדמית. אז מהו האתר הרלוונטי למטרות ולפעילות העסקית שלכם? במידה ואינכם יודעים לענות על השאלה באופן חד משמעי, נשמח לבצע מולכם אפיון צורך מעמיק שבשיאו נדע את התשובה.
  • לחלוק איתנו מידע – דבר נוסף שהינו בתחום אחריותכם: לשתף אותנו במידע רלוונטי עליכם! אתר נבנה על בסיס התכונות והזהות שלכם. ולכן, עלינו לדעת מיהו הקהל שלכם ומהו מוצרכם, מהו מבדל אתכם מהמתחרים, מהם הערכים המניעים אתכם, האם אתם עסק של B2B או B2C וכיוצא בזה. מעבר לכך, נדרש לנו מידע אינפורמטיבי לטובת כתיבת עמוד האודות, שירותים ומוצרים. את כל אלו – יהיה עליכם לספק לנו. 
  • הצגת רפרנסים לאתרים – כחלק מתהליך העבודה, נתאם מולכם ציפיות. תכליתו של שלב זה היא ליישר קו ולהגיע להבנות באשר לסוג האתגר, גודלו, עיצובו וכיוצא בזה. אנו נשמח שתשתפו אותנו ברפרנסים של אתרים שאהבתם – כאלו שהגלישה בהם ייצרה אצלכם חווית גלישה טובה. המטרה אינה לבנות בעבורכם אתר זהה, אלא לשים את הדגש על האלמנטים החשובים ובעלי המשמעות הגבוהה עבורכם.
  • משובים – הערות והארות – בניית אתרים לעסקים נשענת על פורמט של "בנייה ומשוב". כלומר, אנו לא בונים את כל האתר ואז משתפים אתכם בתוצר הסופי, אלא בונים אותו בשכבות, מציגים אותן בפניכם ועם אישורכם – ממשיכים הלאה. בסופו של דבר, האתר עתיד לשרת אתכם, כך שהמעורבות שלכם בתהליך, חיונית. 
  • וכן, גם סבלנות – זה לא משהו שאתם צריכים להשקיע בו, אלא רק לפתח כלפיו מודעות. אנו לא בונים אתר ביום אחד, אם כי זה משהו שניתן בהחלט לעשות. המטרה שלנו היא לבנות בעבורכם אתר שיחמיא לכם, שתהיו גאים בו ושיעניק חווית גלישה מצוינת לגולשים. אנו נדגיש בפניכם בתחילת הדרך מהו תאריך הסיום המשוער, כך שתוכלו להיערך בהתאם.

בניית אתרים לעסקים עם Trapick בהתאמה אישית אליכם! לבחירתכם, מספר מסלולים שונים לבנייה ועיצוב אתרים. לפרטים נוספים, לחצו על "דברו איתנו!".

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו