בניית אתרים מקצועיים אפשרית לבד?

היום כל בעל עסק יודע שבשביל עסק מניב ורווחי הוא צריך אתר אינטרנט. נשאלת השאלה האם לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית או לבנות לבד בשיטת ה- DIY? המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

אין באמת שאלה אם אתם, כעסק, צריכים אתר בית. עם זאת, ישנה שאלה שעדיין נותרה פתוחה: האם בניית אתרים מקצועיים מותנית בהכרח בעבודה עם חברה מקצועית? לנו, התשובה ברורה כשמש. ובכל זאת, ישנם בעלי עסקים שמחליטים לנסות לבנות את "נכס הדגל" הדיגיטלי שלהם לגמרי לבד. אז מהי המוטיבציה העיקרית המניעה אותם והאם אנו ממליצים על בניית אתר DIY? התשובות לפניכם: 

בניית אתרים מקצועיים אפשרית לבד

מדוע ישנם בעלי עסקים שרוצים לבנות את האתר שלהם לבד?

לרוב, המוטיבציות אינן סקרנות או תשוקה מיוחדת לבניית אתרים. הסיבה שבעלי עסקים – קטנים וגדולים, מתנסים בבניית אתר DIY היא הרצון לחסוך את ההוצאה הכספית. כפי שאתם לבטח יודעים, בסופו של דבר הזול הוא היקר ביותר. וכך, ברוב המקרים לא רק שלא חוסכים כסף, אלא שגם מבזבזים המון זמן ומעכבים את השקת האתר. בחירת הפלטפורמה, צפייה בסרטוני הדרכה איך בונים אתר, התייעצות בפורומים/עם חברים והשקעה של שעות ארוכות – כל אלו ברוב המקרים לא מניבים דבר. לבסוף, בעלי העסקים שניסו לבנות אתר לבד, מגיעים להבנה כי בניית אתר מקצועי, מכובד ומרשים, מותנית בעבודה מול חברה מקצועית. 

"הבנתי שיש אחלה פלטפורמות חינמיות לבניית אתר. למה שלא אלך על זה?"

אכן, ישנן שלל פלטפורמות המאפשרות בנייה עצמאית של האתר. ואם נהיה כנים, חלקן אפילו מומלצות מאד. למעשה, תוכלו לצאת "להרפתקה" ממש בעוד כמה דקות. עם זאת, אנחנו מנחשים כי אתם לא מוכנים להסתפק אך ורק באתר, אלא שאתם רוצים אתר חוויתי שיספק ערך לגולש. בשביל זה, אתם צריכים חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה, שמעניקה חשיבות עליונה לסוגיית חוויית המשתמש. אחרת, לא רק שלא תצליחו להתקדם באמצעות האתר, אלא שהוא גם עלול לפגוע במוניטין שכבר צברתם באופליין. בשורה התחתונה: הבעיה היא לא בפלטפורמה כזו או אחרת, אלא בניסיון (ואם לדייק: היעדר ניסיון) שלכם כבוני אתרים.

בניית אתרים מקצועיים עם Trapick 

אם אתם עדיין מתחבטים בשאלה: "לבנות את האתר בעצמי או עם חברה מקצועית?", נסו לשאול את עצמכם שאלה נוספת: "מהו הרושם שאני רוצה להשאיר על הגולש?". אנחנו מנחשים כי התשובה שלכם היא "רושם טוב מאד". חווית הגלישה מתחילה מהרגע שהגולש נכנס לאתר שלכם, כאשר השניות הראשונות באתר הן הקריטיות ביותר (נסו לחשוב על דייט ראשון, כשכבר בשניות הראשונות יש לכם רושם/דעה מסוימים על האדם שפגשתם). אתר שלא ישאיר רושם טוב או יעניק לגולש סיבה להישאר בו, יגרום לנטישה וחמור מכך – לפגיעה בתדמית. 

ב-Trapick אנו מומחים בשירות בניית אתרים מקצועיים, ומתחייבים לבנות בעבורכם אתר שתהיו גאים בו בפני לקוחותיכם – הקיימים והעתידיים. אנו בונים את כל סוגי האתרים בהתאמה אישית – מעמוד נחיתה ועד אתר מכירות.  לפרטים נוספים, וקבלת ייעוץ ללא עלות מוזמנים לחייג אלינו עכשיו.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו