עיצוב ובניית אתר מחדש – מתי זה הכרחי?

הפעם האחרונה שהשקעתם בעיצוב האתר שלכם הייתה לפני מספר שנים? יתכן כי עיצוב ובניית אתר מחדש רלוונטיים לכם! אז איך תדעו שהגיע הזמן להשקיע באתר חדש? המשיכו לקרוא...
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

בואו נעשה ניסוי קטן: פתחו לרגע את ארון הבגדים שלכם ושלפו מתוכו פריט שרכשתם לפני מספר שנים. הפריט אולי במצב טוב ולבטח עונה על הצורך שלכם לכסות את גופכם. עם זאת, בכל הקשור לעיצובו – סביר כי הוא נראה לכם מעט מיושן ולא רלוונטי למגמות האופנה העדכניות. אולי תופתעו, אך לא רק עיצוב האופנה דינמי ומתפתח, אלא גם עיצוב האתרים! 

הפעם האחרונה שהשקעתם בעיצוב האתר שלכם הייתה לפני מספר שנים? יתכן כי עיצוב ובניית אתר מחדש רלוונטיים לכם! אנחנו ב-UPPER נשמח לבדוק את אתרכם ולהעריך את מידת הרלוונטיות שלו לפי מספר פרמטרים – מעיצובו ועד חווית המשתמש שהוא מספק. בהתאם, נוכל להמליץ על עיצובו מחדש או שימורו כפי שהוא. 

עיצוב ובניית אתר מחדש - מתי זה הכרחי

עיצוב ובניית אתר מחדש – מתי כדאי?

  • האתר “לא עובד” – לעתים, האתר פשוט לא עובד. ולמה אנחנו מתכוונים? מובן כי ניתן לגלוש בו, אך הערך שהוא מספק לגולש ולכם – אפסי. כל עוד האתר אינו מניב לכם את התוצאות להן ייחלתם, ראוי לשקול את עיצובו מחדש. לרוב, הסיבה שאתרים “לא עובדים” היא היעדר חווית משתמש. בכדי להעצים את חווית הגלישה באתר, יש לעצב אותו מחדש תוך מתן תשומת לב לנושא העיצוב, המהירות והשימושיות בו.
  • חידשתם את הלוגו שלכם – הלוגו הוא הפנים של העסק שלכם! במידה וכחלק משינוי תדמית נרחב יותר החלטתם לשנות את הלוגו, ראוי לעצב מחדש את האתר. שימו לב: ברגע שהלוגו החדש (ואיתו כל האריזה הגרפית) לא מיושמים גם באתר הבית, אין להם כל תכלית. הבטיחו אחידות עיצובית בכל המוצרים-נכסים שלכם – באופליין ובאונליין.
  • נראות מיושנת – עיצוב האתר מושפע באופן ישיר מהטכנולוגיה ומהפיצ’רים החדשים שיש בתוכנות העיצוב. המשמעות פשוטה: במידה והאתר שלכם עוצב בפעם האחרונה ב-2015 לדוגמא, הסיכוי כי נראותו רלוונטית – נמוכה מאד. ישנה חשיבות אדירה לעיצוב עדכני ומודרני שהולם את 2021, שכן הוא תורם ליצירת רושם ראשוני חיובי. 
  • שינוי תכלית האתר – עיצוב ובניית אתר מחדש נדרשים גם כאשר אתם משנים את מטרת האתר. כך לדוגמא: מאתר תדמית קלאסי לאתר שאתם רוצים למכור דרכו. התשתית עליה נבנה אתר e-commerce שונה מזו של אתר התדמית, כאשר אתרי המכירות כוללים גם מספר עמודים רב יותר. שינוי סוג האתר מותנה בבנייה ועיצוב מחדש.  

עיצוב ובנייה מחדש של האתר הם סוג של “שיפוץ”. כידוע, לא תשפצו את ביתכם מבלי שבאמת ישנה סיבה. למרות זאת, ישנם בעלי עסקים שמתעורר בהם הרצון לחדש ולהתחדש, זאת למרות שהאתר מספק חווית משתמש נפלאה לגולשים ועונה על הצורך והמטרות של העסק. ולכן, אנו מעודדים אתכם לשאול את עצמכם: “האם באמת יש צורך בעיצוב מחדש של האתר?”. קחו בחשבון כי לאורך “השיפוץ” האתר לא יהיה באוויר והגישה אליו תהיה מוגבלת. מסיבה זו, אנו ממליצים על עיצוב ובנייה מחדש רק כאשר ישנה לפחות סיבה אחת טובה. 

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא עיצוב ובניית אתר מחדש מוזמנים ללחוץ מטה על כפתור לשיחת ייעוץ ללא עלות.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו