פרסום ממומן בפייסבוק – הכרחי או מיותר?

אתם יודעים שאתם רוצים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אבל לא יודעים באיזו דרך. במאמר הזה נבדוק האם קידום ממומן בפייסבוק הוא הכרחי או שהוא סתם הוצאה מיותרת.

By Trapick

תוכן עניינים

"אם אני יכול לקדם את העמוד העסקי שלי, ללא תשלום ישיר לפייסבוק, למה שאעשה זאת?". זו שאלה שנשאלת ע"י בעלי עסקים רבים, ואין זה מפתיע – שכן יש בה היגיון רב. ובכן, אנחנו מנחשים כי המטרה העיקרית שלכם עם פתיחת העמוד העסקי בפייסבוק, היא להגיע לכמה שיותר משתמשים הנמנים בקהל היעד שלכם. 

אם כבר יצא לכם לפרסם בעמוד שלכם סטטוסים, תמונות או סרטונים, לבטח שמתם לב כי כמות הלייקים והתגובות ביחס לכמות העוקבים שלכם, נמוכה. איך ניתן להסביר את זה? פייסבוק אומרת דבר פשוט: אנחנו לא מתנים את פתיחת העמוד העסקי או תפעולו בתשלום. עם זאת, במידה ואתם רוצים ליהנות מחשיפה – עליכם לשלם. 

ואם נחזור בחזרה לשאלתכם מדוע לשלם על פרסום ממומן בפייסבוק, הנה התשובה: קידום בשיטה האורגנית מומלץ, נכון ויכול להניב תוצאות יפות מאד. עם זאת, הוא לא מספיק בכדי לייצר חשיפה נרחבת. 

פרסום ממומן בפייסבוק – הכרחי או מיותר?

פרסום ממומן בפייסבוק – איך מתחילים?

באפשרותכם לקדם מודעה קיימת (כלומר, כזו שכבר פרסמתם בעבר), או לנסח מודעה חדשה ואותה לקדם. אנו מנחשים כי אתם כבר להוטים להקים קמפיין פרסומי, אך חכו רגע. לפני שאתם משקיעים את כספכם, השקיעו בדברים הבאים:

  • הגדירו מטרות – ישנה סיבה שבחרתם להשקיע את כספכם דווקא בפרסום בפייסבוק. שאלו את עצמכם: "מה אני רוצה להשיג מהקמפיין הפרסומי?". המטרות יכולות להיות הגדלת כמות העוקבים, הגדלת הכניסות לאתר או X לידים בחודש. 
  • גיבוש אסטרטגיה שיווקית – מטרה – יש! כעת, צריך לגבש אסטרטגיה באמצעותה יהיה ניתן לכבוש אותה (כמה כסף תשקיעו, באיזו תדירות תשקיעו, לאילו קהלים תפרסמו וכיוצא בזה). הסיכוי כי מודעה פרסומית אחת תעשה את העבודה ותסייע לכבוש את מטרתכם, אינו סביר. עליכם לחשוב יותר בגדול, ולבסס אסטרטגיה ארוכת טווח – מספר חודשים קדימה ואפילו שנה. 

"המתכון" להצלחה בקמפיין מורכב מ-2 "חומרי גלם" עיקריים 

מטבע הדברים, ישנם מסעות פרסום שעובדים וגם כאלו שפחות (כן, גם כשמדובר על פרסום בפייסבוק). מניסיוננו, ישנם שני דברים עיקריים המשפיעים על הצלחת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק:

  • תוכן איכותי – בסופו של דבר, אתם משלמים לפייסבוק אך ורק על החשיפה. האחריות על התוכן – החזותי או המילולי, היא עליכם. במידה והתוכן לא יהיה מספיק טוב, העובדה כי הוא נחשף לעוד אלפי משתמשים לא תשנה וככל הנראה, לא יניב לכם תוצאות.
  • קהל יעד מדויק – עם הקמת הקמפיין הפרסומי, תתבקשו להגדיר את הקהל שתרצו שייחשף למודעה שלכם. הגדירו לעצמכם את "הפרסונות" שעשויות להתעניין/לרכוש מכם את המוצר שאתם מציעים. כך, תוכלו לנהל קמפיין חסכוני יותר כלכלית, מבלי שתצטרכו לשלם על חשיפה לקהל שאינו רלוונטי (ככל הנראה, סטודנטית לתואר שני לא תתעניין בקורס פסיכומטרי או השלמת בגרויות…). 

אנחנו ב-Trapick נוכל לנהל את העמוד העסקי שלכם – על בסיס שיטת קידום אורגנית ופרסום ממומן בפייסבוק. לפרטים נוספים, לחצו עד ״דברו איתנו״.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו