fbpx
loader image

מה הסיפור? סטודיו לעיצוב גרפי וסטוריז לאינסטגרם!

תמונה אולי שווה יותר מאלף מילים, אך באינסטגרם היא יכולה להיות שווה יותר מאלף תגובות! במאמר הזה נדבר על כוחו של הסטורי, המשיכו לקרוא...
לוגו UPPER

By UPPER

תמונה אולי שווה יותר מאלף מילים, אך באינסטגרם היא יכולה להיות שווה יותר מאלף תגובות!

למילים אמנם יש כוח, אך נדמה כי באינסטגרם התמונות עוצמתיות יותר ומדברות חזק יותר ממילים.

כמשתמשים – אתם צורכים תוכן, בין היתר מלשונית ה-STORY שבאפליקציה. ו”בנעלי” בעלי עסק – אתם יצרני התוכן!

אנו מנחשים כי משאלתכם היא לייצר תוכן איכותי, מרשים וכזה שיספר לעוקבים את ה”סיפור” שלכם. ואיך עושים את זה? עם UPPER!

אנו שמחים להציע מגוון שירותים של סטודיו לעיצוב גרפי – מחבילת מיתוג מורחבת ועד שירותים בודדים כדוגמת עיצוב סטוריז.

אז מה מיוחד כל כך בסטורי שבאינסטגרם, מהי תדירות השיתוף המומלצת ולמה שתשקיעו בעיצוב “הסיפור” שלכם? הנה התשובות:

מה הסיפור? סטודיו לעיצוב גרפי וסטוריז לאינסטגרם!

שעת סיפור – אז מהו בכלל הסטורי?

לטובת אלו מכם שקצת פחות מתמצאים באפליקציית האינסטגרם, הנה הסבר קצרצר על הסטורי: מדובר על אפשרות שיתוף תוכן ל-24 שעות בלבד.

בשונה מתוכן שאתם מעלים כ-post ונשאר זמין ב-feed שלכם, הסטורי זמין לצפייה ליממה אחת בלבד.

כעבור 24 שעות הוא נמחק אוטומטית והעוקבים שלכם לא יוכלו לצפות בו (כבר נסביר איך בכל זאת ניתן לשמור אותו ולשלב אותו בפיד שלכם).

“כמה סטוריז מומלץ לשתף ביום?”

כידוע, רבים נמנעים מלהציף את ה-feed שלהם בפוסטים, אך בכל הקשור לסטוריז – נדמה כי לא קיימת באמת הגבלה ואין כזה דבר “יותר מדי סטוריז”.

עשו עם עצמכם ניסוי קטן: כנסו לחשבון של מוביל דעת קהל שעולה כעת לראשכם, והיו עדים בעצמכם למספר הסטוריז הזמינים לצפייה מה-24 שעות האחרונות. לא נשאיר אתכם במתח, ונספר לכם כי ישנם חשבונות בהם משותפים גם עשרות סטוריז ביום!

“סטורי זמין רק ל-24 שעות. למה שאשקיע בו עם סטודיו לעיצוב גרפי?”

נתחיל בדבר החשוב ביותר: גם אם תמונה שהייתם משתפים הייתה זמינה לחמש דקות בלבד, היה ראוי להשקיע בעיצובה עם סטודיו לעיצוב גרפי.

כל תוכן שאתם משתפים – כפוסט או כסטורי, עשוי לתרום רבות למוניטין ולמיתוג שלכם, אך באותה המידה גם עלול לפגוע בהם. 

דבר נוסף: למרות שבסטוריז ניתן לצפות רק 24 שעות מהרגע שהם משותפים, יש באפשרותכם לשמור אותם ב-highlights.

כלומר, תוכלו ליצור מעין תיקיות קטנות עם תוכן מהסטוריז בתוך החשבון, וכך העוקבים יוכלו לצפות בו ללא הגבלה.

המשמעות: כדאי מאד להשקיע בתוכן חזותי אטרקטיבי ומרשים.

באפליקציית הינסטגרם, אתם מתקשרים עם העוקבים שלכם באמצעות שיתוף תכנים חזותיים – תמונות.

גם כשאתם מבססים את התקשורת על תמונות, אתם מדברים ומעבירים מידע (גם אם לא בדרך מילולית).

סטודיו מקצועי כמו UPPER, יוכל לעצב בעבורכם סטוריז מרהיבים בנראותם, שיעבירו את המסרים שלכם בצורה יפה, אסתטית, מרשימה וקולחת! לפרטים נוספים אודות עיצוב סטוריז עם סטודיו לעיצוב גרפי, התקשרו אלינו כעת – 073-3745888

רוצים לקרוא מאמרים נוספים?

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו