קידום עמוד אינסטגרם – 4 טיפים להעלאת עוקבים!

אתם לא מסתפקים ב-20 followers חדשים ביום? החשבונות המתחרים עם אלו שלכם טסים אל על בזמן שאתם על מסלול ההמראה? במאמר שלפניכם תמצאו 4 טיפים שימושיים לקידום עמוד אינסטגרם, המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

אתם לא מסתפקים ב-20 followers חדשים ביום? החשבונות המתחרים עם אלו שלכם טסים אל על בזמן שאתם על מסלול ההמראה? ישנם אלו הסבורים כי עוקבים, לייקים ותגובות הם בסה"כ "עניין של מזל". האמנם? קידום עמוד אינסטגרם אמנם אינו נשען על נוסחה מדעית-ודאית, אך ישנם טיפים שאימוצם עשוי לקדם אתכם ולהעלות את מספר העוקבים בחשבון שלכם.

חשוב להדגיש כי חשבון אינסטגרם עם 500 עוקבים לא יהפוך לחשבון עם 50,000 עוקבים ביום אחד, ובמרבית המקרים – גם לא בחודש אחד. הטיפים שלנו יעילים ואף קלים ליישום, אך בשביל תוצאות צריך לעבוד ולהקפיד בעיקר על דבר אחד – התמדה!  

קידום עמוד אינסטגרם – 4 טיפים להעלאת עוקבים!

אז מהם 4 הטיפים שלנו להעלאת מספר העוקבים באינסטוש? הנה הם לפניכם:

1.השקיעו בתוכן איכותי

זהו אולי הדבר הטרוויאלי ביותר, אך מסתבר כי ישנם אלו שמשקיעים יותר בכמות מאשר באיכות התוכן. באינסטגרם כידוע, אתם מדברים ומתקשרים את עולמכם דרך תמונות. אל תצפו ששיתוף תמונות מטושטשות / נטולות אווירה / חסרות ערך לעקובים, יקפיץ מטאורית את החשבון שלכם. טיפ אליכם: שאבו השראה מחשבונות חזקים שחולקים אתכם את אותו ענף/עולם תוכן וקהל יעד. 

2.שיתופי פעולה

אחת הדרכים היעילות ביותר להאיץ קידום עמוד אינסטגרם היא באמצעות שיתופי פעולה. ומה זה אומר? לחבור אל חשבון אינסטגרם שיש לכם איתו משהו במשותף. לדוגמא: חשבון של חנות יין שחובר לשיתוף פעולה עם חשבון של מעדניית גבינות בוטיק. שיתוף הפעולה יכול להתבסס על משלוח הדדי של מארזים, כאשר כל חשבון ישתף תמונה באווירת "ערב גבינות ויין" עם תיוג העסק השני. המטרה: חשיפה לקהל חדש שטרם עוקב אחריכם.

3.השאירו תגובות בחשבונות אחרים

דרך נוספת להגדלת חשיפה שעשויה להגדיל את כמות העוקבים: השארת תגובות בחשבונות אינסטגרם אחרים. מדובר על שיטת הקידום הפשוטה ביותר, שכן היא לא דורשת מכם דבר מלבד להשאיר אימוג'י או תגובה מפרגנת בעמוד. כך לדוגמא: נניח ואתם עסק לרהיטים שעוקב אחרי מעצבי פנים עם עשרות אלפי עוקבים. היכנסו לפוסט האחרון שהם פרסמו ופרגנו להם על עיצוביהם. משתמשים אחרים שיגיבו / יכנסו לפוסט, יראו את תגובתכם, יחשפו לחשבונכם ואולי אף יעשו לכם follow.

4.שתפו תוכן בתדירות גבוהה

איך שלא תסתכלו על זה, אתם סוג של יצרנים – יצרני תוכן. חשוב לדעת: קידום עמוד אינסטגרם יהיה חסר תכלית במידה ולא תשתפו תוכן, בדגש על תוכן איכותי ובעל ערך לעוקבים. כמו כן, ישנו קשר ישיר בין שיתוף תוכן ובין קידום העמוד ושמירה על העוקבים:

  • שיתוף תוכן עם תיוגים והאשטגים, יוצר באז וחשיפה לעמוד שלכם
  • שיתוף תוכן עשוי למנוע נטישה של עוקבים קיימים 
  • כמה לשתף? כל עוד אתם יכולים, שתפו לפחות תמונה אחת וסטורי אחד ביום. 

עמוד האינסטגרם שלכם לא ממריא? אנחנו ב-Trapick נשמח לקדם לכם את העמוד בשיטה אורגנית וממומנת. לפרטים נוספים אודות קידום עמוד אינסטגרם, צרו קשר עכשיו!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו