בניית אתרים לעסקים – מהו סוג האתר שמתאים לעסק שלכם?

מעוניינים לבנות אתר לעסק אבל לא בטוחים איזה אתר מתאים לכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן לאפיין יחד איתכם איזה אתר אתם צריכים. המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

לא מעט לקוחות פונים אלינו בפנייה הבאה: "אני מעוניין להקים אתר לעסק שלי!". כשאנו מנסים לברר מול אותם הלקוחות מהו סוג האתר שהם ירצו שנבנה בעבורם, הם לא תמיד יודעים להגיד לנו. כידוע, לכל עסק, בהתאם למאפייניו הכלליים והפעילות המרכזית שלו, מתאים אתר ספציפי. 

אתר העסק שלכם יכול להיות עמוד נחיתה, אתר תדמית או חנות אינטרנטית. ולכן, שירות בניית אתרים לעסקים מתחיל תמיד באפיון הצורך והמטרות שלכם, הנשען בעיקר על שלוש שאלות מנחות:

  • מה תרצו להשיג מהאתר? ישנם בעלי עסקים שרוצים למכור ולהגדיל מכירות באמצעות האתר, אך גם אלו ה"מסתפקים" באתר אליו הם יוכלו להפנות את המתעניינים בהם.
  • מהו גודל האתר המועדף עליכם? כמעט לכל בעל עסק ישנו "אתר אידיאלי" שאותו הוא רוצה שנבנה בעבורו. ואכן, כל אתר נבנה בהיקף אחר בהתאם לסוגו ולצורכי הלקוח. ישנם אתרים עם עמוד אחד בלבד, אתרים עם 4 עמודים, 7 עמודים ואף יותר.
  • מה אתם מציעים ללקוחותיכם? כשנדע מהו המוצר העיקרי שאתם מוכרים ללקוחות, נוכל להמליץ לכם על סוג האתר הנכון לכם. לדוגמא: ליועצת משפחתית נמליץ על אתר תדמית, לסופר המציע סדנת כתיבה יוצרת על דף נחיתה / one page ולחנות כל-בו שרוצה להתחיל למכור מוצרים גם ברשת נציע חנות
    e-commerce. כלומר, שירות בניית אתרים לעסקים מותאם בהכרח לסוג הפעילות שלכם. 

"מה ההבדל העיקרי בין אתר תדמית לאתר e commerce?"

נתחיל דווקא במה שמשותף ביניהם: שני האתרים – אתר התדמית וגם אתר "החנות", חולקים מטרה זהה: למכור. ההבדל ביניהם הוא שבחנות האונליין הגולש ממלא את עגלת הקניות שלו במוצרים, משלם בעבורם באתר ומקבל אותם במשלוח/איסוף עצמי, לבחירתו. דוגמא לאתר פופולארי שכזה: ASOS. 

באתר תדמית זה עובד קצת אחרת: העסק מוכר את עצמו במטרה לגרום לגולשים שכבר הגיעו אליו, ליזום פניה. כלומר, באתר התדמית מעוררים בגולש את הצורך לקנות, ולא מוכרים לו מוצר פיסי. דוגמאות לאתר תדמית: כל אתר של עו"ד, דיאטנית, מאמנת כושר, מוסד לימודים וכן הלאה.

ועל כן, כל עוד הביזנס שלכם מתבסס על מכירת מוצרים פיסיים – ממסגרות לתמונות, דרך נרות ריחניים ועד מערכות ישיבה, חנות e-commerce היא זו המתאימה לכם. במקרים אחרים, כשהשירות שאתם מעניקים לדוגמא מותנה במפגש שלכם עם הלקוח (כמו שירותי ייעוץ למיניהם – מייעוץ תזונה ועד ייעוץ פיננסי), אתר התדמית הוא זה שיתאים לכם.

חושבים לבנות אתר חנות לעסק? על מה שאתם צריכים לדעת נמצא במאמר הזה "בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?".

החלטתם לבנות אתר תדמית? חשוב שתקראו גם "אתר תדמית לעסק – 7 דברים שחשוב שתדעו".

"כמה עולה בניית אתרים לעסקים?"

כפי שהבנתם, ישנם מספר סוגי אתרים, כאשר כל אתר מתומחר בעלות שונה בהתאם לתכליתו, היקפו ומורכבות הקמתו. אנחנו ב-Trapick בונים את כל סוגי האתרים החל מדפי נחיתה, ועד אתרי מכירות מורכבים. לפרטים נוספים אודות בניית אתרים, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו