fbpx

לעשות זאת בעצמכם? על ניהול עמוד פייסבוק לגמרי לבד

פתחתם דף עסקי בפייסבוק אך מספר העוקבים לא עולה והפניות לא מגיעות? נשאלת השאלה האם להמשיך לנסות לנהל את העמוד לבד או ללפנות לחברה מקצועית שתנהל את עמוד הפייסבוק. המשיכו לקרוא...
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

פעמים רבות, הקמת העמוד העסקי בפייסבוק מקבילה לפתיחת העסק החדש. מתוך מוטיבציה לחסוך כמה שרק ניתן בעלויות, בעלי עסקים רבים בוחרים לנסות ולנהל את העמוד העסקי שלהם לגמרי לבד.

כשמספר העוקבים בעמוד לא עולה והפניות לא מגיעות, מתקבלת ההחלטה: לפנות לחברה מקצועית שתנהל את עמוד הפייסבוק. נשמע לכם מוכר?

בכדי שהעמוד שלכם יהיה בעל ערך – לעוקבים ובעיקר לכם, ראוי להפקיד את מלאכת הניהול בידיה של חברה מקצועית כמו UPPER.

רגע לפני שאתם בוחרים ליישם את שיטת ה”עשה זאת בעצמך” על עמוד הפייסבוק שלכם, דעו מהי משמעותו של ניהול עצמי ומהו באמת דורש מכם.  

על ניהול עמוד פייסבוק לגמרי לבד

במה מותנה ניהול עמוד פייסבוק לבד?

השתעשעתם יותר מפעם אחת עם הרעיון לנהל בעצמכם את עמוד הפייסבוק שלכם? לא נאמר שאין זה אפשרי, אך כן נדגיש בפניכם כי מדובר על משימה שאינה בהכרח פשוטה.

ניהול עמוד פייסבוק הוא הרבה מעבר לשיתוף תמונת פרופיל חדשה, ללחוץ על POST ולהגיב לעוקבים על תגובותיהם. ניהול העמוד מצריך מכם להיות אנשי מקצוע מיומנים בכמה תחומים שונים, לא פחות. כשאתם בוחרים ללכת על ניהול עצמאי, עליכם לבצע את כל הפעולות הבאות לגמרי לבד:

  • הגדרת תקציב הפרסום וניהולו 
  • גיבוש אסטרטגיית קידום ופרסום בפייסבוק
  • יצירת תוכן מילולי וחזותי – מסטטוסים ועד תמונות
  • תזמון המודעות / פרסום המודעות בשעות בהן החשיפה נוטה להיות גבוהה יותר
  • היכרות עם שיטות קידום אורגניות יעילות
  • הקמת קמפיינים ממומנים בפייסבוק
  • ניתוח הקמפיינים והסקת מסקנות ועוד…

מעבר לכך שניהול עצמאי של העמוד מותנה בידע ומקצועיות, הרי שהוא דורש בעוד דבר אחד קטן ושולי – זמן. ואם לדייק: המון זמן.

כבעלי עסקים המנהלים צוותי עובדים, משרתים לקוחות ומתנהלים מול ספקים, כנראה שהמשאב האחרון שיש לכם הוא זמן. השקעה חלקית וניהול בגישת “על הדרך” או “יהיה בסדר”, לא רק שלא יטיבו עמכם, אלא שהם גם עלולים ליצור לכם נזק תדמיתי. 

ניהול עמוד עסקי לפייסבוק – מה כלול במסלול?

בגדול, את כל מה שצריך בכדי שהעמוד שלכם יעבוד: מפתיחת העמוד, דרך הקמת קמפיינים ממומנים (מודעות פרסומיות בתשלום שתכליתן הגדלת חשיפה) ועד שיתוף התוכן בפועל. חשוב לציין כי למרות שאנו אלו המנהלים לכם את הדף העסקי ברשת החברתית, אנו דוגלים בתהליך עבודה משותף שהמעורבות שלכם בו גבוהה. 

“כמה עולה ניהול עמוד פייסבוק מקצועי?”

אנחנו ב-UPPER מציעים שלושה מסלולי ניהול לעמודי הפייסבוק: בסיסי, מתקדם ופרימיום. העלות עבור ניהול העמוד הינה חודשית, כאשר המסלולים מוצעים החל מ-950 שקלים לחודש, ועד 1800 שקלים לחבילת הפרימיום המורחבת.

החבילות נבדלות זו מזו במספר הפוסטים שיפורסם בעמוד בכל שבוע, ובתדירות פגישות ההדרכה והייעוץ השיווקי שאנו מעניקים. לפרטים נוספים והתאמת המסלול המתאים ביותר למטרותיכם, התקשרו כעת – 073-374-5888

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו