פרסום עם משפיענים כשיטת קידום ממומן באינסטגרם – כדאי?

קידום באינסטגרם באמצעות משפיענים - האם זה מתאים לכל אחד? במאמר שלפניכם ריכזנו מספר יתרונות וחסרונות של קידום באינסטגרם באמצעות משפיענים. המשיכו לקרוא...

By Trapick

תוכן עניינים

הנה עובדה שאולי תפתיע אתכם: קידום באינסטגרם בשיטה האורגנית עובד טוב, אך הוא לא מספיק.

בכדי שתוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל המגולם בחשבון העסקי שלכם, ראוי שאסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם תתבסס על דברים נוספים:

  • קידום ממומן באינסטגרם – תשלום לאינסטגרם בעבור חשיפה נרחבת למודעות שלכם
  • פרסום באמצעות משפיענים – בחירת מוביל דעת קהל שיפרסם את המוצר שאתם מוכרים / יתייג את חשבונכם

אנחנו מנחשים כי בשלב זה אתם שואלים את עצמכם: "איזו שיטה עדיפה יותר – קידום ממומן או קידום באמצעות משפיענים?".

התשובה היא שלכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות, וכל עוד תקציבכם מאפשר לכם – מומלץ מאד לקדם ולהתקדם עם שתיהן. אז שניה לפני הגל הבא של הלייקים וה-followers, לפניכם כל מה שחשוב שתדעו על קידום באמצעות משפיענים. 

פרסום עם משפיענים כשיטת קידום ממומן באינסטגרם – כדאי?

קידום ממומן באינסטגרם עם משפיענים – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

קידום העמוד שלכם באמצעות משפיען, נחשב לסוג של קידום ממומן באינסטגרם. מדוע? משום שאתם משלמים לגורם חיצוני במטרה להגדיל החשיפה שלכם.

בשונה מהקידום הממומן "הקלאסי" שבו משלמים ישירות לאינסטגרם על מנת שתייצר חשיפה, במקרה זה משלמים למוביל דעת קהל שיעשה זאת.

ראשית, מי נחשב למוביל דעת קהל?

בגדול, כל מי שיש לו כמות מכובדת של עוקבים באינסטגרם (בדגש על עוקבים אמיתיים!), עליהם הוא עשוי להשפיע ולגרום להם לעקוב אחריכם/לפנות אליכם/לקנות את מוצריכם.

עד כמה שיטת קידום זו שכיחה? על בסיס יומי, מפרסמים מובילי דעת קהל – בישראל ובעולם, מוצרים שונים בסטוריז ובפוסטים שלהם עם תיוג "ממומן". 

היתרונות המרכזיים של קידום עם משפיענים:

  • פוטנציאל החשיפה אדיר! ישנם מובילי דעת קהל ישראלים עם מאות אלפי עוקבים!
  • פרסום עם מוביל דעת קהל מעיד במידה רבה על מעמדכם בענף אליו אתם שייכים
  • לא כל החברות מפרסמות עם מובילי דעת קהל, כך שפרסום בשיטה זו מעניק לכם בידול
  • המשפיען, שהופך להיות סוג של פרזנטור, יכול לעצב מחדש את דעת הקהל על המותג שלכם

החסרונות המרכזיים של קידום באינסטגרם עם משפיענים:

  • לרוב, פרסום בשיטה זו יקר מאד ויכול לעלות לכם עשרות אלפי שקלים (קידום ממומן באינסטגרם מנגד, אפשרי גם בתקציב של שקלים בודדים ביום)
  • פרסום עם משפיען לרוב אינו נשען על אסטרטגיה ארוכת טווח, אלא על פרסום חד פעמי (סטורי / פוסט / סטורי + פוסט)
  • המשפיען נקשר עם פרשה שאינה מחמיאה, חשף דעה שאינה פופולארית או שהתפרסמה עליו רכילות בעיתית? פרסום רע עלול להשפיע גם על המוצר שלכם, כך שיש כאן סיכון מסוים

במידה ואתם מעוניינים לפרסם באמצעות משפיען, מומלץ שלא להשקיע את כל תקציב הפרסום שלכם על מסע פרסום חד פעמי.

ההמלצה שלנו: חלקו את התקציב בצורה אחראית בין שתי השיטות – קידום ממומן "קלאסי" ופרסום עם משפיען.

לפרטים נוספים אודות קידום ממומן באינסטגרם, צרו קשר עכשיו!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו