פרסום עם משפיענים כשיטת קידום ממומן באינסטגרם – כדאי?

קידום באינסטגרם באמצעות משפיענים - האם זה מתאים לכל אחד? במאמר שלפניכם ריכזנו מספר יתרונות וחסרונות של קידום באינסטגרם באמצעות משפיענים. המשיכו לקרוא...
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

הנה עובדה שאולי תפתיע אתכם: קידום באינסטגרם בשיטה האורגנית עובד טוב, אך הוא לא מספיק.

בכדי שתוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל המגולם בחשבון העסקי שלכם, ראוי שאסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם תתבסס על דברים נוספים:

  • קידום ממומן באינסטגרם – תשלום לאינסטגרם בעבור חשיפה נרחבת למודעות שלכם
  • פרסום באמצעות משפיענים – בחירת מוביל דעת קהל שיפרסם את המוצר שאתם מוכרים / יתייג את חשבונכם

אנחנו מנחשים כי בשלב זה אתם שואלים את עצמכם: “איזו שיטה עדיפה יותר – קידום ממומן או קידום באמצעות משפיענים?”.

התשובה היא שלכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות, וכל עוד תקציבכם מאפשר לכם – מומלץ מאד לקדם ולהתקדם עם שתיהן. אז שניה לפני הגל הבא של הלייקים וה-followers, לפניכם כל מה שחשוב שתדעו על קידום באמצעות משפיענים. 

פרסום עם משפיענים כשיטת קידום ממומן באינסטגרם – כדאי?

קידום ממומן באינסטגרם עם משפיענים – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם

קידום העמוד שלכם באמצעות משפיען, נחשב לסוג של קידום ממומן באינסטגרם. מדוע? משום שאתם משלמים לגורם חיצוני במטרה להגדיל החשיפה שלכם.

בשונה מהקידום הממומן “הקלאסי” שבו משלמים ישירות לאינסטגרם על מנת שתייצר חשיפה, במקרה זה משלמים למוביל דעת קהל שיעשה זאת.

ראשית, מי נחשב למוביל דעת קהל?

בגדול, כל מי שיש לו כמות מכובדת של עוקבים באינסטגרם (בדגש על עוקבים אמיתיים!), עליהם הוא עשוי להשפיע ולגרום להם לעקוב אחריכם/לפנות אליכם/לקנות את מוצריכם.

עד כמה שיטת קידום זו שכיחה? על בסיס יומי, מפרסמים מובילי דעת קהל – בישראל ובעולם, מוצרים שונים בסטוריז ובפוסטים שלהם עם תיוג “ממומן”. 

היתרונות המרכזיים של קידום עם משפיענים:

  • פוטנציאל החשיפה אדיר! ישנם מובילי דעת קהל ישראלים עם מאות אלפי עוקבים!
  • פרסום עם מוביל דעת קהל מעיד במידה רבה על מעמדכם בענף אליו אתם שייכים
  • לא כל החברות מפרסמות עם מובילי דעת קהל, כך שפרסום בשיטה זו מעניק לכם בידול
  • המשפיען, שהופך להיות סוג של פרזנטור, יכול לעצב מחדש את דעת הקהל על המותג שלכם

החסרונות המרכזיים של קידום באינסטגרם עם משפיענים:

  • לרוב, פרסום בשיטה זו יקר מאד ויכול לעלות לכם עשרות אלפי שקלים (קידום ממומן באינסטגרם מנגד, אפשרי גם בתקציב של שקלים בודדים ביום)
  • פרסום עם משפיען לרוב אינו נשען על אסטרטגיה ארוכת טווח, אלא על פרסום חד פעמי (סטורי / פוסט / סטורי + פוסט)
  • המשפיען נקשר עם פרשה שאינה מחמיאה, חשף דעה שאינה פופולארית או שהתפרסמה עליו רכילות בעיתית? פרסום רע עלול להשפיע גם על המוצר שלכם, כך שיש כאן סיכון מסוים

במידה ואתם מעוניינים לפרסם באמצעות משפיען, מומלץ שלא להשקיע את כל תקציב הפרסום שלכם על מסע פרסום חד פעמי.

ההמלצה שלנו: חלקו את התקציב בצורה אחראית בין שתי השיטות – קידום ממומן “קלאסי” ופרסום עם משפיען.

לפרטים נוספים אודות קידום ממומן באינסטגרם, התקשרו – 073-374-5888

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו