מתי משתלם לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק שזכה לכמות גדולה של עוקבים ושיתופים אבל עדיין לא מניב תוצאות, אולי זה הזמן לשקול לעשות קידום ממומן בפייסבוק! המשיכו לקרוא!
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

אם גם ברשותכם עמוד עסקי בפייסבוק, לבטח גם אתם תזדהו עם הסיטואציה הבאה: חבריכם פרגנו ושיתפו את העמוד העסקי שלכם, וכעת יש לכם עשרות-מאות עוקבים! הספקתם לפרסם מספר פוסטים, אך להפתעתכם הלייקים לא ממש מגיעים, אף עוקב לא משאיר לכם תגובה ועל שיתופים בכלל אין מה לדבר. 

רגע לפני שאתם מלקים את עצמכם ושואלים בתום: “מה אני עושה לא נכון?”, דעו כי ככל הנראה, אתם עושים הכל בסדר. החשיפה הנמוכה של התכנים שלכם אינה מקרית, ואם לדייק – מכוונת. פייסבוק מגבילה את חשיפת הפוסטים שלכם, כך שיתעורר בכם הצורך לשלם לה ישירות עם קידום ממומן בפייסבוק.

במילים פשוטות: אתם רוצים שיותר עוקבים יראו את התוכן שלכם? אתם צריכים לשלם! כמה לשלם? רק אתם מחליטים! אז מתי כדאי לכם להקים קמפיין ולהשקיע עם קידום ממומן בפייסבוק?

מתי משתלם לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

“לא צריך שפייסבוק יקדמו אותי, אני יודע לייצר אחלה תוכן אורגני”

שוב ושוב נשאלת השאלה והיא מה עדיף יותר – לקדם בצורה אורגנית או ממומנת? המומחים יגידו לכם כי האסטרטגיה הנכונה היא לשלב בין שתי השיטות, עם עדיפות להשקעה גבוהה יותר בקידום אורגני. כלומר, לא מומלץ להסתמך רק על שיטה אחת, אלא לגבש אסטרטגיה שיווקית הנשענת על שתיהן. 

אז למה בכלל להשקיע בפרסום ממומן? מהסיבה הפשוטה שפוטנציאל החשיפה עם קידום אורגני בלבד, מוגבל. לפני שאתם יוצאים בקמפיין ממומן, ראוי שתגדירו לעצמכם מטרה ברורה. לדוגמא:

  • להגדיל את מספר ההפניות לאתר הבית
  • להגדיל את מספר העוקבים שבעמוד
  • לעודד מעורבות גבוהה יותר בפוסטים
  • לחשוף קהל רלוונטי למבצע התקף לזמן מוגבל ועוד…

קידום ממומן בפייסבוק – היתרונות הבולטים של השיטה:

  • תקציב גמיש אתם אמנם משלמים לפייסבוק, אך אתם אלו שקובעים כמה. שלא כמו בשיטות פרסום אחרות, בפייסבוק אין “מחירון שירותים”, אלא שאתם מגדירים תקציב בהתאם לשיקוליכם. באופן טבעי, ככל שתשקיעו יותר כסף, כך פייסבוק יחשפו את המודעה ליותר משתמשים. 
  • פרסום ממוקד וחסכוני תקציבכם מושקע בפרסום ממוקד לקהל היעד. כלומר, התקציב שלכם בהכרח יניב לכם יותר. לדוגמא: במידה וקהל היעד שלכם הוא אנשים המתכננים את הפרישה שלהם, תוכלו להגדיר את מודעתכם כך שרק קהל זה (בגילאי 55-60 לדוגמא), ייחשף למודעה.
  • אפס התחייבות אז לא, אינכם נדרשים לחתום על הסכם  פרסום עם פייסבוק. קרה ואתם מעוניינים להפסיק את הקמפיין הממומן? אתם יכולים לעשות זאת בכל רגע.
  • תוצאות מובטחות קידום אורגני בפייסבוק הוא סוג של הימור, שכן אינכם יכולים לדעת בוודאות מה תהיה התוצאה. עם קידום ממומן לעומת זאת, התוצאה מובטחת בהתאם למטרות שהגדרתם. 

לסיכום, קידום ממומן בפייסבוק אמור להיות חלק מאסטרטגיית הקידום והשיווק שלכם ברשת החברתית. כאמור, יש לכם שליטה וגמישות בכל הקשור לתקציב ומשך הקמפיין. לפרטים נוספים אודות ניהול עמודי בפייסבוק בשיטה אורגנית וממומנת, אתם מוזמנים לפנות אלינו – 073-374-5888

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו