איך לנהל שיווק בפייסבוק באופן נכון?

יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק? אתם בטח שואלים את עצמכם איך לשווק את העמוד בצורה נכונה ומקצועית כזו שתביא לכם ים המרות, המשיכו לקרוא>>

By Trapick

תוכן עניינים

יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, כל החברים מהעמוד הפרטי הגיעו לפרגן, אתם עושים הכל "לפי הספר" ובכל זאת, העמוד שלכם רחוק מלהתרומם. רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומצהירים כי "רשתות חברתיות זה לא בשבילי", חכו. איש לא מצפה מכם לדעת לתפעל ולנהל שיווק בפייסבוק. מה כן מצופה מכם? להפקיד את מלאכת השיווק והקידום בידיים מקצועיות!

אנחנו ב-Trapick נוכל לטפח עבורכם ובשבילכם את אחד הנכסים הדיגיטליים המניבים ביותר – העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. לפני היציאה לדרך נבצע מולכם תיאום ציפיות מלא, כך שנוכל להתאים בעבורכם חבילת שיווק אישית שתקדם אתכם אל עבר מטרותיכם. לייק?

שיווק בפייסבוק צריך להתחיל באפיון העסק והגדרת מטרות

ניהול איכותי ומקצועי של עמוד הפייסבוק, מותנה בכמה דברים:

  • הגדרת קהל היעד (לדוגמא: חיילים משוחררים שמחפשים עבודה ראשונה)
  • הגדרת מטרות השיווק (לדוגמא: לידים חדשים, הגברת נוכחות דיגיטלית ועוד…)
  • היערכות מקצועית של מנהלי הדף (לדוגמא: הכנת תוכן לחודש קדימה)
  • חשוב מאד: שיתוף פעולה בין בעל העסק למנהלי הרשת החברתית
איך לנהל שיווק בפייסבוק באופן נכון?

השילוש הקדוש עם ניהול עמוד הפייסבוק

  • שיתוף תוכן בתדירות גבוהה – עם החברים הטובים שלכם אתם מדברים בטלפון פעם ביום? עם העוקבים בפייסבוק לפחות פעם אחת בשלושה ימים! עם החלטתכם להשקיע בשיווק בפייסבוק, עליכם להפוך ליצרני תוכן – מעניין, קולע ובעל ערך לעוקבים. שיתוף תוכן מעודד מעורבות, מגדיל את קהל העוקבים ועשוי להפחית את אחוזי הנטישה מהעמוד. עם UPPER, כמובן שאינכם צריכים להטריד את עצמכם ביצירת תוכן – אנו מייצרים אותו עבורכם.
  • דיבור בשפת המותג – העוקבים שלכם צריכים להרגיש בבית כשהם נכנסים לעמוד שלכם! ומה זה אומר בפועל? חשוב להשתמש בעקביות בשפת המותג – המילולית והגרפית. כלומר, להבטיח כי ישנה אחידות עיצובית בפוסטים ולהיצמד לז'רגון המזוהה אתכם. כך, ניתן להעלות מודעות למותג, להטמיע ולחזק אותו. 
  • מענה לגולשים – חשוב לשדר בפני העוקבים אמינות, רצינות ואכפתיות כלפיהם. לכן, יש להקפיד על מתן מענה לעוקבים המשאירים תגובות/שאלות בפוסטים (כן, גם לאלו שתגובותיהם קצת פחות סימפטיות), ולהשיב במהירות האפשרית להודעות המגיעות לתיבה הפרטית. אז נכון, זהו סוג של שירות לקוחות, אך לשמחתכם הוא לא ניתן על ידכם, אלא ע"י מנהל הרשת החברתית שלכם.

כל החבילות, ללא יוצא מן הכלל, כוללת פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק, ניהול קמפיינים ממומנים, עיצוב גרפי, פרסום פוסטים ומתן ייעוץ מקצועי. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו