fbpx

פרסום באינסטגרם – לאילו עסקים הוא מתאים?

מעוניינים לפרסם את העסק שלכם באינסטגרם אך לא בטוחים שהפלטפורמה הזו מתאימה לכם? במאמר שלפניכם ריכזנו את כל המידע על פרסום באינסטגרם לעסקים!
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

המילים סטורי, האשטאג ולייב זרות לכם? כדאי שתתחילו לשנן אותן! פרסום באינסטגרם, נחשב כיום לאחת משיטות הפרסום הכדאיות והיעילות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. הרשת החברתית אינסטגרם כבר הוכיחה שתמונות מדברות חזק יותר ממילים. כעת, הגיע תורכם לדבר בתמונות לקהל שלכם, להפגין נוכחות וליהנות מתועלות הפלטפורמה הפרסומית. 

לאילו עסקים מומלץ להשקיע עם פרסום באינסטגרם?

התשובה היא כל העסקים! לפני מספר שנים, התפישה לגבי פרסום ב-Instagram הייתה מעט שונה: רק בעלי עסקים שקהל היעד שלהם היה חבר’ה צעירים (בדגש על צעירות), מיהרו לפרסם באינסטגרם. כיום, משום שברור כי כולם (בדגש על כולם!) נמצאים באינסטגרם, אין משמעות לאופי העסק, שירותיו או קהל היעד. גם בעלי מקצועות ועסקים “אפורים” לכאורה, משקיעים בתוכן באינסטגרם – מעורכי דין, דרך יועצי מס ועד חברות המציעות שירותי הובלה. 

נוכחות דיגיטלית באינסטגרם – מה זה בעצם אומר?

האינסטגרם היא המסיבה הטובה ביותר בעיר! (או ברשת אם תרצו). שלא כמו במסיבות אחרות, במסיבה הזו אין סלקטורית או הנחיות באשר לריחוק חברתי – כולם יכולים להיכנס. במילים אחרות? נותנים לכם פלטפורמה פרסומית עם פוטנציאל חשיפה אדיר? אל תחשבו פעמיים, השתמשו בה! פתיחת הפרופיל העסקי באינסטגרם ושיתוף תוכן בו, מייצרים בעבורכם נוכחות שחיונית לתדמית ולמוניטין שלכם. במקום בו המתחרים שלכם נמצאים, ראוי שגם אתם תהיו. 

“יש הבדל בין חשבון אינסטגרם עסקי לפרטי?”

שאלה מצוינת! ואכן, פרסום באינסטגרם עסקי שונה מפרסום בחשבון פרטי. ההבדל העיקרי הוא שפרופיל אינסטגרם עסקי, יכול לצאת בקמפיינים ממומנים שתכליתם הגדלת החשיפה. בנוסף, עם כל פוסט שתעלו – אורגני או ממומן, אינסטגרם ישתפו אתכם אונליין בנתונים הבאים:

  • כמה משתמשים נחשפו לפוסט שהעליתם
  • כמה משתמשים שמרו את הפוסט
  • כמה משתמשים שלחו את הפוסט לחבריהם
  • כמה משתמשים נכנסו לפרופיל שלכם בעקבות פרסום הפוסט
  • המידע הזה בעל ערך רב! תוכלו ללמוד דרכו מהו התוכן שהעוקבים אוהבים יותר/פחות, מהן השעות בהן החשיפה גבוהה וכן הלאה….
פרסום באינסטגרם – לאילו עסקים הוא מתאים?

5 כללי הזהב בפרסום ב-INSTAGRAM:

  • המלצה חמה על שיתוף תוכן על בסיס יומי (גם תמונה אחת בכל שלושה ימים תעשה את העבודה)
  • תוכן מגוון הכולל תמונות, סרטונים, סטוריז ולייבים
  • תיוגים של עסקים/פרופילים רלוונטיים בפוסטים שלכם
  • הוספת hashtags לכל פוסט שאתם מעלים לטובת הגדלת החשיפה
  • מענה לתגובות ושאלות גולשים – בפוסטים ובתיבת ההודעות הפרטית

“כמה יעלה לי לפרסם באינסטגרם?”

כמו בפייסבוק, גם פרסום באינסטגרם מתפצל לשתי שיטות שונות: פרסום אורגני ופרסום ממומן. טכנית, אתם יכולים לקבוע כי אסטרטגיית הפרסום שלכם תישען כולה על פרסום אורגני-טבעי. כלומר, מבלי שתשלמו שקל לאינסטגרם. עם זאת, מאחר והמוטיבציה שלכם היא חשיפה גבוהה לתוכן שאתם מפרסמים, כדאי לשקול לחיוב גם פרסום ממומן.

אנחנו ב-UPPER מציעים שלושה מסלולי קידום שונים באינסטגרם – בסיסי, מתקדם ופרימיום. למידע אודות המסלולים וייעוץ מקצועי, התקשרו אלינו כעת – 073-374-5888

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

הכל על יצירת תוכן לעסק

בונים אתר? אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחתו הוא תוכן. תוכן הוא מלך! תוכן איכותי הוא תוכן שיכניס גולשים לאתר שלכם, אז איך כותבים תוכן לאתר, המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו