עיצוב גרפי מוכרח להיות חלק מאסטרטגיית השיווק שלכם

עיצוב גרפי הוא חלק מרכזי באסטרטגית השיווק שלכם: לגודל הפונט, הגופן והצבעים שתבחרו ישנה חשיבות מכרעת על המכירות שלכם. כיצד זה עובד? המשיכו לקרוא>>

By Trapick

תוכן עניינים

מיטב המוחות עובדים על גיבוש האסטרטגיה השיווקית שלכם! בתוך הדבר הגדול הזה שנקרא "אסטרטגיה שיווקית", ישנה התייחסות להמון דברים: תקציבי הפרסום שלכם, הפלטפורמות בהן תפרסמו, תדירות הפרסום, שיתופי פעולה, מענה למתחרים – כן או לא, תזמון השקת מוצרים/פרסומות וכן הלאה. באסטרטגיה שלכם, עליכם לכלול גם את כל נושא העיצוב הגרפי. מדוע הוא מוכרח להיכלל באסטרטגיה ומהי תרומתו למותג שלכם?

איך עיצוב גרפי בא לידי ביטוי בפעילות השיווקית שלכם?

פעמים רבות, כשבעלי עסקים שומעים את צמד המילים "עיצוב גרפי", עולה לראשם תמונה אחת: לוגו העסק שעוצב ע"י מעצב גרפי. העיצוב הגרפי מתחיל ומסתיים בחבילת מיתוג בסיסית? אז זהו, שלא ממש ובמידה רבה, הוא רק מתחיל! בארגונים גדולים ישנה מחלקת עיצוב בינונית-גדולה, שדואגת לעיצוב ומיתוג כל הנכנסים וה"מוצרים" – הדיגיטליים וגם אלו שלא. גם אם העסק שלכם בהגדרתו נחשב "קטן", ראוי שתכללו באסטרטגיה השיווקית שלכם לחודש, לרבעון או לשנה הקרובה, את כל נושא העיצוב הגרפי. איך הוא יבוא לידי ביטוי בפעילות שלכם?

תחת עיצוב גרפי, נכלל כל מה שקשור לשפה עיצובית עקבית, אחידה ונכונה למותג שלכם. אפשר לנחש כי אתם פעילים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. כידוע, כלל הזהב הוא לשתף כמה שיותר תוכן, וסביר כי אתם מאמצים את הכלל הזה בכדי לזכות בחשיפה מיטבית. עם זאת, האם התוכן שאתם משתפים מעוצב וממותג בסמלי העסק ובצבעים המזוהים איתו? טכנית, תוכלו לשתף תמונות שאינן ממותגות, אך אתם עלולים לפספס כך את ההזדמנות לחזק ולבסס את המותג שלכם.

עיצוב ומיתוג לתוכן המשותף ברשתות החברתיות – היתרונות הבולטים:

  • יצירת שפה אחידה וזהות ברורה למותג שלכם!
  • העוקבים נהנים מתוכן חזותי אסתטי ומרשים יותר
עיצוב גרפי מוכרח להיות חלק מאסטרטגיית השיווק שלכם

"אם כך, עליי לעצב כל פוסט שאני מעלה לאינסטגרם?"

מומלץ מאד לעשות זאת! העיצוב הגרפי-מקצועי לפוסטים תורם לנראותם, משדר רצינות ומעצים את חוזקו של המותג. ברשת חברתית כמו אינסטגרם לדוגמא, תחילה מסתכלים המשתמשים על הקנקן ולא על מה שיש בתוכו. באופן טבעי, פוסטים מעוצבים מושכים יותר את העין, מעוררים סקרנות ומעודדים את העוקבים להישאר, לחקור ולגלות עוד על המותג. 

התמונות שתעלו לאינסטגרם, הקמפיינים שתפרסמו בפייסבוק והבאנרים שיפורסמו בפורטלים הגדולים, עלולים להיתפש כחובבניים ללא זהות מיתוגית ברורה ועקבית. העיצוב הגרפי המרשים הוא סוג של הנעה לפעולה, ופעמים רבות הוא זה שיגרום למשתמש להשאיר לכם פרטים/לפנות אליכם.

"כמה עולה חבילת עיצוב בסיסית לעסק?"

מאחר וכל בית עסק מעוניין בשירותי עיצוב גרפי שונים, בחרנו שלא לאגד אותם בחבילה. באפשרותכם לבנות את סל השירותים המדויק לפעילותכם העסקית! בין שירותי העיצוב שאנו מציעים: עיצוב סטורי, עיצוב לוגו, עיצוב עמוד אינסטגרם, עיצוב לפרינט וכן הלאה. 

לפרטים נוספים אודות עיצוב גרפי עם Trapick, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו