עיצוב גרפי מוכרח להיות חלק מאסטרטגיית השיווק שלכם

עיצוב גרפי הוא חלק מרכזי באסטרטגית השיווק שלכם: לגודל הפונט, הגופן והצבעים שתבחרו ישנה חשיבות מכרעת על המכירות שלכם. כיצד זה עובד? המשיכו לקרוא>>
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

מיטב המוחות עובדים על גיבוש האסטרטגיה השיווקית שלכם! בתוך הדבר הגדול הזה שנקרא “אסטרטגיה שיווקית”, ישנה התייחסות להמון דברים: תקציבי הפרסום שלכם, הפלטפורמות בהן תפרסמו, תדירות הפרסום, שיתופי פעולה, מענה למתחרים – כן או לא, תזמון השקת מוצרים/פרסומות וכן הלאה. באסטרטגיה שלכם, עליכם לכלול גם את כל נושא העיצוב הגרפי. מדוע הוא מוכרח להיכלל באסטרטגיה ומהי תרומתו למותג שלכם?

איך עיצוב גרפי בא לידי ביטוי בפעילות השיווקית שלכם?

פעמים רבות, כשבעלי עסקים שומעים את צמד המילים “עיצוב גרפי”, עולה לראשם תמונה אחת: לוגו העסק שעוצב ע”י מעצב גרפי. העיצוב הגרפי מתחיל ומסתיים בחבילת מיתוג בסיסית? אז זהו, שלא ממש ובמידה רבה, הוא רק מתחיל! בארגונים גדולים ישנה מחלקת עיצוב בינונית-גדולה, שדואגת לעיצוב ומיתוג כל הנכנסים וה”מוצרים” – הדיגיטליים וגם אלו שלא. גם אם העסק שלכם בהגדרתו נחשב “קטן”, ראוי שתכללו באסטרטגיה השיווקית שלכם לחודש, לרבעון או לשנה הקרובה, את כל נושא העיצוב הגרפי. איך הוא יבוא לידי ביטוי בפעילות שלכם?

תחת עיצוב גרפי, נכלל כל מה שקשור לשפה עיצובית עקבית, אחידה ונכונה למותג שלכם. אפשר לנחש כי אתם פעילים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. כידוע, כלל הזהב הוא לשתף כמה שיותר תוכן, וסביר כי אתם מאמצים את הכלל הזה בכדי לזכות בחשיפה מיטבית. עם זאת, האם התוכן שאתם משתפים מעוצב וממותג בסמלי העסק ובצבעים המזוהים איתו? טכנית, תוכלו לשתף תמונות שאינן ממותגות, אך אתם עלולים לפספס כך את ההזדמנות לחזק ולבסס את המותג שלכם.

עיצוב ומיתוג לתוכן המשותף ברשתות החברתיות – היתרונות הבולטים:

  • יצירת שפה אחידה וזהות ברורה למותג שלכם!
  • העוקבים נהנים מתוכן חזותי אסתטי ומרשים יותר
עיצוב גרפי מוכרח להיות חלק מאסטרטגיית השיווק שלכם

“אם כך, עליי לעצב כל פוסט שאני מעלה לאינסטגרם?”

מומלץ מאד לעשות זאת! העיצוב הגרפי-מקצועי לפוסטים תורם לנראותם, משדר רצינות ומעצים את חוזקו של המותג. ברשת חברתית כמו אינסטגרם לדוגמא, תחילה מסתכלים המשתמשים על הקנקן ולא על מה שיש בתוכו. באופן טבעי, פוסטים מעוצבים מושכים יותר את העין, מעוררים סקרנות ומעודדים את העוקבים להישאר, לחקור ולגלות עוד על המותג. 

התמונות שתעלו לאינסטגרם, הקמפיינים שתפרסמו בפייסבוק והבאנרים שיפורסמו בפורטלים הגדולים, עלולים להיתפש כחובבניים ללא זהות מיתוגית ברורה ועקבית. העיצוב הגרפי המרשים הוא סוג של הנעה לפעולה, ופעמים רבות הוא זה שיגרום למשתמש להשאיר לכם פרטים/לפנות אליכם.

“כמה עולה חבילת עיצוב בסיסית לעסק?”

מאחר וכל בית עסק מעוניין בשירותי עיצוב גרפי שונים, בחרנו שלא לאגד אותם בחבילה. באפשרותכם לבנות את סל השירותים המדויק לפעילותכם העסקית! בין שירותי העיצוב שאנו מציעים: עיצוב סטורי, עיצוב לוגו, עיצוב עמוד אינסטגרם, עיצוב לפרינט וכן הלאה. 

לפרטים נוספים אודות עיצוב גרפי עם UPPER, אתם מוזמנים לפנות אלינו – 073-3745888

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו