בניית אתרים לעסקים – על מה חשוב להקפיד?

חושבים על לבנות אתר לעסק שלכם? לפני שאתם בוחרים חברה שמתמחה בבניית אתרים לעסקים חשוב שתדעו מספר דגשים שחשוב להקפיד עליהם בעת בניית אתר, המשיכו לקרוא>>

By Trapick

תוכן עניינים

אתם מחפשים חברה מקצועית המתמחה בשירות בניית אתרים לעסקים? מצאתם! אנחנו ב-Trapick מתמחים בבנייה ועיצוב של מגוון אתרים, המיועדים לעסקים קטנים, בינוניים וחברות גדולות. אתם תוהים מהם הדפים הבסיסיים שיש לכלול באתר לעסקים? אנחנו שמחים להשיב לכם על השאלה!

דף הבית

בעת בניית אתר לעסק, עמוד הבית נחשב לדף המשמעותי ביותר, ולא במקרה: זהו העמוד הראשון שיראה הגולש עם כניסתו לאתרכם. בעוד רושם חיובי יעודד אותו להישאר באתר, רושם קצת פחות טוב עלול לגרום לו לצאת ממנו. עיצוב האתר, התוכן החזותי והמילולי, מהירות האתר וקלות ההתמצאות בו – כל אלו תורמים ליצירת הרושם החיובי וחווית הגלישה. 

עמוד אודות

רק על עצמכם לספר ידעתם? אז זהו, שגם עמוד האודות ידע לספר עליכם (ולעתים, אפילו טוב יותר מכם בע"פ). עמוד האודות הוא סוג של הרחבת דף הבית, ויש לכלול בו את הפרטים הבאים: שם העסק, שנת ההקמה, שמו של הבעלים/מקים העסק, תחומי עיסוק ואזורי שירות, שמות של לקוחות מרוצים וכיוצא בזה.

גלריית תמונות

קלישאה שחוקה ולעוסה לפניכם: תמונה שווה יותר מאלף מילים! לא משנה כמה תספרו על עצמכם, הרי שהגולש שיכנס לאתר יבקש להתרשם מכם גם (ולפעמים בעיקר) על בסיס תמונות. אם בית העסק שלכם הוא נגרייה לדוגמא, יהיה נכון לשתף את הגולש בעיקר בתמונות של עבודות העץ המוגמרות, אך גם בתמונות של מחסני העצים, האנגר בו אתם עובדים, תהליכי העבודה וכיוצא בזה. על כן יש לקחת זאת בחשבון בתהליך בניית אתר לעסק.

בניית אתרים לעסקים – על מה חשוב להקפיד?

בלוג מאמרים

בניית אתרים לעסקים צריכה לכלול דבר נוסף: לשונית של בלוג – טיפים, מושגים ומאמרים. כבעלי עסק ואנשי מקצוע, יש לכם המון מידע מקצועי לשתף בו את הגולשים שלכם. ולמה שתרצו לשתף אותם בו? מ-2 סיבות:

  • תוכן איכותי באתר יבדל אתכם מהמתחרים שלכם 
  • הבלוג תורם לקידום האתר במנוע החיפוש גוגל

עמוד יצירת קשר

לא משנה אם אתם בוחרים לבנות אתר תדמית קטן או גדול – עמוד אחד יש להקדיש ל"צור קשר". לכאורה, מדובר על הדבר הטריוויאלי ביותר בבניית אתר לעסק, אחרת בשביל מה הוא קיים? עם זאת, ישנם עסקים שלא מעוניינים "לבזבז" עמוד באתר על דרכי ההתקשרות. את פרטי יצירת הקשר, הם מבקשים לשלב בחלקו התחתון של עמוד הבית. זו אמנם אפשרות, אם כי פחות מומלצת.

דף "צור קשר" משקף אתכם כאמינים, כ"אנשים אמיתיים" אם תרצו – כאלו שאין להם רק שם, אלא גם טלפון, כתובת מגורים, כתובת מייל וגם פרופילים ברשתות חברתיות. ככל שתשתפו יותר פרטי התקשרות, כך דמותכם תשתקף אמינה, רצינית, זמינה ושירותית יותר.

כאן באתר שלנו, תוכלו להתרשם מהחבילות השונות ומהן כוללות. נשמח לייעץ, לכוון ולהמליץ לכם על האתר המתאים ביותר לעסק שלכם. לפרטים נוספים דברו איתנו!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו