דגשים חשובים לבחירת סטודיו לעיצוב גרפי

איך בוחרים מעצב גרפי או סטודיו לעיצוב ומיתוג מתוך מאות אפשרויות? אנו ב-UPPER שמחים לחלוק אתכם טיפים לבחירת הסטודיו שיעצב עבורכם ואיתכם!

By Trapick

תוכן עניינים

אתם אנשים של מילים אך מתקשים לגבש את השפה המיתוגית שלכם? אתם רוצים לחדש את לוגו בית העסק או לשדרג את נראות עמוד האינסטגרם? לבטח לא נפתיע אתכם, אך את המענה המקצועי לדרישותיכם תוכלו לקבל דרך סטודיו לעיצוב גרפי.

אז איך בוחרים מעצב גרפי או סטודיו לעיצוב ומיתוג מתוך מאות אפשרויות? אנו ב-Trapick שמחים לחלוק אתכם טיפים לבחירת הסטודיו שיעצב עבורכם ואיתכם! 

 

תנו עדיפות לשותף לדרך שמחויב להצלחתכם 

אנחנו יכולים לנחש כי מעבר לתוצרים מרשימים, אתם מצפים לדבר נוסף: שירות טוב. אנחנו ב-Trapick מאמינים בדרך משותפת, שמתחילה באיתור צורכי העסק בהיבט החזותי-מיתוגי. אולי המשפט הבא ישמע כקלישאה שחוקה, אך "ההצלחה שלכם – היא ההצלחה שלנו", ואנחנו מחויבים לה. תהליך העבודה שלנו אתכם – ככה זה הולך לעבוד:

  • היכרות ותיאום ציפיות – הענקת שירות איכותי מותנית בהיכרות שלנו אתכם. אנחנו נלמד אתכם לעומק, נבין מכם מהן מטרותיכם ומהם הצרכים שלכם בכל הקשור לתוכן החזותי. תיאום הציפיות מאפשר לנו להבין מכם מה אתם צריכים, ולכם להבין איך אנחנו יכולים לקדם אתכם אל עבר מטרותיכם. 
  • הצעת תוכנית עבודה לאחר שנכיר אתכם ונדע לאן אתם רוצים להגיע, נוכל לבנות בעבורכם תוכנית תוכן מותאמת אישית שתהלום את המטרות והציפיות שלכם. 
  • שיתוף פעולה למרות שהצד היישומי באחריותנו, אתם בשום אופן לא חיצוניים לתהליך העבודה. אנו מעודדים שיתוף פעולה, ומאמינים כי הוא משפיע באופן ניכר על איכות התוצרים.

אילו שירותים מציע לכם סטודיו לעיצוב גרפי?

לעבוד עם סטודיו אחד שמתמחה בעיצוב לוגו ועם סטודיו אחר עבור עיצוב עמוד האינסטגרם? זו אמנם אפשרות, אך אנחנו מציעים אפשרות טובה יותר. אנחנו ב-Trapick מציעים מגוון שירותים הניתנים לכם תחת קורת גג אחת! אינכם צריכים להתנהל מול חברות מיתוג שונות ולעבוד מול מספר אנשי קשר – אנחנו נדאג לכל התוכן החזותי הדרוש לכם! בין השירותים המוצעים דרכנו: 

  • חבילות מיתוג מורחבות לרשתות החברתיות
  • עיצוב לוגו
  • עיצוב תמונות לפרינט
  • עיצוב תמונות למדיה
  • הפקות סרטונים ועוד…

תיק עבודות שווה יותר מאלף מילים

לא שאין לנו מספיק מילים לתאר את השירותים שלנו, אלא שישנה דרך טובה יותר להתרשם מאיתנו: הפרוטפוליו שלנו. עיון בתיק העבודות הוא תיאום הציפיות הבסיסי והחשוב ביותר – בין הלקוח (אתם) ובין נותן השירות (אנחנו). אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לתיק העבודות הנבחרות שלנו כאן באתר, ודרכו ללמוד על האיכויות של מעצבינו. 

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו