fbpx

מתי כדאי לשלם לגוגל על קידום ממומן?

יש ברשותכם אתר ואתם מעוניינים לקדם אותו בגוגל? לפניכם 2 דרכים עיקריות: קידום אורגני או ממומן - במה לבחור? תלוי כמובן בתקציב, במוצר וזמן - מתי תרצו לראות תוצאות!
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

בפוליטיקה יש את מחנות הימין והשמאל. ובעולם קידום האתרים? מצד אחד – מחנה הקידום האורגני, ואילו בקצה השני – מחנה הקידום הממומן. בעלי עסקים שברשותם אתר, לא יכולים לחכות לצאת להרפתקה הזו שנקראת קידום האתר. מה שהם לא תמיד יודעים הוא שיציאה למסע, מותנית בקבלת החלטה: על בסיס איזו שיטה לקדם את האתר? 

אם גם אתם מתלבטים באיזו שיטה לבחור, דעו כי ההתלבטות שלכם לגיטימית. עם זאת, אל תצפו למצוא תשובה חד משמעית איזו שיטה עדיפה יותר. לכל עסק צרכי פרסום וקידום שונים, מטרות אחרות לכבוש ומשאבים שונים לכבוש אותן. אז האם שיטת קידום ממומן מתאימה לכם? כך נוכל לדעת:

מתי כדאי לשלם לגוגל על קידום ממומן?

ואלו השאלות המנחות שיכריעו האם מתאים לכם קידום ממומן

ישנן 2 שאלות שהתשובות עליהן יכריעו אם נכון לכם לקדם את האתר עם קידום ממומן. אנחנו יכולים לשער כי ההחלטה שלכם לקדם את האתר, נובעת מתוך מוטיבציה מסוימת / מטרה שאתם רוצים לכבוש. ועל כן, השאלה הראשונה שנשאל היא: “מה אתם רוצים להשיג מקידום האתר?”. גיבוש אסטרטגיית הקידום, מותנה בהגדרת המטרה המרכזית שלכם. המטרות יכולות להיות דירוג גבוה במנוע החיפוש, שיקום המוניטין שלכם, העלאת המודעות למותג, הגדלת המכירות וכיוצא בזה. 

אחרי שהמטרה ברורה וידועה לנו (לדוגמא: הגדלת מכירות), נשאל את השאלה השנייה שתכריע אם נציע לכם לקדם את האתר בשיטה אורגנית או ממומנת. מוכנים? השאלה היא: “האם יש לכם צורך בפרסום לטווח הקצר או הארוך?”. לכאורה, השאלה הזו אולי נתפשת כבנאלית, אך התשובה עליה מספקת את הפיצוח.

המטרה: מכירות. ושיטת הקידום? כך היא תיקבע  

נחזור שוב למטרת קידום האתר שלכם – הגדלת המכירות. בשלב זה, ננסה להבין מה אתם רוצים למכור, למי אתם רוצים למכור, מתי אתם רוצים למכור וכמה אתם רוצים למכור. תשובותיכם תאפשר לנו להמליץ לכם על שיטת הפרסום המתאימה לכם. 

 

לפניכם, שני מקרים שונים, כאשר לכל אחד מהם מתאימה שיטת קידום אחרת: 

  • אתם עסק חדש שמוכר מוצרי סלולאר. אתם רוצים שהאתר שלכם ימוקם כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש, כך שתוכלו ליהנות בכל יום בשנה מלידים איכותיים. ההמלצה שלנו: קידום אורגני. הסיבה: יש לכם מטרה ארוכת טווח.
  • אתם עסק שמוכר מוצרי סלולאר, ואתם מעוניינים לצאת במבצע לשבוע בלבד: כל החנות ב-60% הנחה! חשוב לכם שהמבצע יגיע לכמה שיותר עיניים ואוזניים, כך שתוכלו למכור את המלאי, לפנות את המדפים ולסדר עליהם סחורה חדשה. ההמלצה שלנו: קידום ממומן. הסיבה: יש לכם מטרה קצרת טווח (לחסל את המלאי בתוך שבוע!).

 

לסיכום, שיטת קידום ממומן היא שיטה לגיטימית וראויה להתקדם באמצעותה ולהגדיל חשיפה. עם זאת, חשוב מאד להשתמש בה בתבונה ובמקרים המתאימים, מאחר והיא מותנית בהשקעה כספית (תשלום ישירות לגוגל).

אנחנו ב-UPPER נשמח לייעץ לכם באשר לשיטת הקידום המתאימה לכם

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו